چگونه استایل شیک داشته باشیم؟ +18 استایل جذاب

چگونه استایل شیک داشته باشیم ؟

چگونه خوش استایل باشیم و در استایل شیک چه نکاتی رعایت کنیم؟

همیشه برای هر انسانی شنیدن تعاریف و گفته‌ها از خوش پوشی و زیبایی در پوشش و صورت و بدن باعث ایجاد حس رضایتمندی می شود. این احساس باعث می شود به دنبال خوش پوشی یا همان استایل شیک باشه و سوال همیشگی ما این باشد که چگونه استایل شیک داشته باشیم؟

استایل به انگلیسی STYLE هست، استایل دخترانه خارجی این روزا بیشتر به چشم میخوره چون اگر شما می خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید باید به خوبی در مورد به روز بودن در سراسر دنیا اطلاعات کافی داشته باشید، این روزا دختران نوجوان پرچمدار فشن استایل در دنیا هستند، حالا بیاین باهم برخی از نکات مربوط به جذابیت استایل، اطلاعات خود را افزایش دهیم. اینکه شما پیر یا جوان هستید اهمیت ندارد، مهم این است که برخی از نکات را برای شیک پوش بودن در نظر بگیرید.

اگر به خوبی برخی از نکات را برای خریداری لباس ها در نظر بگیرید می توانید آنها را با یکدیگر هماهنگ سازید تا استایل زیبا و به روزی داشته باشید.

دقت داشته باشید که برای هر فصل نیاز است لباس های خاصی را خریداری کنید. به عنوان مثال برای فصل زمستان باید بهترین پالتو زمستانی را که کیفیت مناسبی دارد خریداری نمایید. پالتو مهمانی با پالتوهای دیگر متفاوت می باشد و دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد. برای خرید بهترین پالتو و شنل شیک و ارزان می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

استایل شیک مانتو ابریشمی

ایده هایی برای داشتن استایل جذاب

برخی از ایده هایی که مربوط به داشتن استایل شیک می باشد و باید به خوبی آنها را در نظر بگیرید عبارت است از :

  1. ساده پوشی استایل دخترانه در 2023

ساده پوشی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما برای داشتن استایل به روز و شیک باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. در واقع از گذشته بسیاری از افراد مشهور لباس های ساده می پوشیده اند و همیشه به عنوان افراد شیک پوش معرفی می شدند. شما می توانید لباس های ساده را سال های سال بپوشید و جذابیت استایل خود را با استفاده از آنها افزایش دهید.

549,000 تومان599,000 تومان
399,000 تومان449,000 تومان
599,000 تومان
388,000 تومان
699,000 تومان
  1. هماهنگی و تناسب

تناسب مربوط به وزن و قد یکی از دیگر نکاتی می باشد که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید استایل زیبا داشته باشید باید وزن خود را بدانید و لباس ها را بسته به نوع استایل خود انتخاب و خریداری کنید. اگر شما چاق هستید نباید لباس های تنگ را خریداری کنید. در صورتی که اندام مناسبی دارید می توانید لباس های ساده و زیبایی را انتخاب نمایید. شما می توانید رنگ بندی لباس ها را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

  1. استفاده از اکسسوری ها

استفاده از اکسسوری های متنوع یکی از دیگر ایده هایی می باشد که شما برای داشتن استایل زیبا و شیک می توانید در نظر بگیرید. اکسسوری ها از جمله معجزاتی هستند که بیشتر خانم ها از آنها برای زیبایی استایل خود استفاده می کنند. ساعت زیبا و انگشترهای ساده از جمله بهترین اکسسوری های می باشد که شما می توانید با لباس های خود هماهنگ سازید تا استایل زیبا و جذابی داشته باشید.

اکسسوری های استایل شیک مدل مانتو ابریشم
اکسسوری های استایل شیک مدل مانتو ابریشم

 

  1. مد روز باشید

شما در هر سنی که هستید باید برای شیک پوش بودن بر اساس مد روز اقدام نمایید. از لباس هایی که جدید و ساده هستند استفاده کنید تا استایل شیک و جذاب داشته باشید. رنگ های متنوعی از لباس های جدید و به روز وجود دارد که شما می توانید آنها را بر اساس رنگ پوست و دیگر لباس های خود خریداری نمایید.

  1. توجه کردن به فرم بدن در #استایل

خانم هایی که خوشتیپ و شیک پوش هستند این است که به فرم بدن خود زمان خرید انواع لباس ها توجه می کنند. اگر شما چاق یا لاغر هستید باید بهترین لباس ها را بر اساس فرم بدن خود انتخاب نمایید. لباسی که انتخاب می کنید نباید تنگ باشد و نه باید زیاد گشاد باشد.

اینکه لباس مناسب اندام شما باشد بسیار مهم است. اندازه درست لباس یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید.

در فروشگاه اینترنتی مانتو ابریشم می توانید در صفحه هر محصول راهنمای اندازه آن را مشاهده کنید.

  1. استفاده از کیف و کفش مناسب در استایل اسپرت دخترانه

استفاده از کیف و کفش مناسب برای زیباتر کردن استایل یکی از دیگر نکاتی می باشد که باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید زیبایی استایل خود را بیشتر کنید باید از بهترین کیف و کفش همراه با پالتو و مانتو استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای خرید بهترین کیف و کفش باید به خوبی رنگ بندی آنها را با لباس هایتان هماهنگ سازید. برخی از لباس ها با کیف و کفش هماهنگ نیستند که شما نمی توانید آنها را برای زیبایی استایل خود انتخاب نمایید.

  1. استفاده از کمربند

یکی از دیگر نکاتی که شما باید برای داشتن استایل شیک و زیبا به آن دقت داشته باشید این است که از کمربند استفاده نمایید. کمربندهایی که روی پالتو، مانتو و شنل نصب می شوند زیبایی لباس را بیشتر می کنند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کمربندها از جمله بهترین اکسسوری هایی هستند که اندام شما را زیباتر می کنند.

شما می توانید انواع کمربندهای رنگی را که مناسب پالتو و مانتو می باشد را خریداری نمایید و روی پالتو و مانتویتان ببندید. پهن و عریض بودن کمربند یکی از مهمترین نکاتی است که باید به خوبی آن را زمان خرید کمربند در نظر بگیرید. اینکه کمربند عریض و پهن باشد بستگی به اندام تان دارد. در صورتی که اندام چاق دارید نباید از کمربندهای عریض استفاده نمایید.

  1. توجه به جنس مناسب لباس در استایل جذاب

اگر شما می خواهید استایل تان زیبا و شیک باشد باید بهترین و با کیفیت ترین لباس ها را انتخاب نمایید. اگر می خواهید لباس مناسبی را برای فصل زمستان خریداری کنید، بهتر است که پالتوهای ضخیم را تهیه نمایید. اگر می خواهید در فصل تابستان بهترین جنس لباس را خریداری کنید، بهتر است که لباس های نخی را تهیه نمایید. جنس لباس را باید متناسب با فصلی که می خواهید لباس را بپوشید هماهنگ سازید و سپس آن را خریداری نمایید.

9. انتخاب شلوار مام استایل زنانه /شلوار مام فیت

استایل شیک با شلوار مام استایل زنانه

10. حجاب استایل

به دنبال رونق پدیده حجاب استایل، برخی افراد نیز تحت تاثیر حجاب استایل‌ها و سبک زندگیشان یا وارد عرصه بلاگری حجاب شده و یا سعی در تقلید شیوه زندگی آنها و پیاده‌سازی آن در زندگی شخصی خود داشتند؛ پدیده‌ای که نه تنها در مقوله حجاب استایل بلکه در عرصه عمومی بلاگری همچون بلاگری لایف استیل، پوشاک، غذا و غیره نیز نگرانی‌های خاص خود را به دنبال دارد.

11. استایل رسمی زنانه

استایل رسمی زنانه

12. استایل کژوال زنانه

هر یک از این سبک‌های کژووال، ویژگی خاص خود را دارد. به عنوان مثال کژووال کاری برای خانم‌ها به استایلی شامل دامن، بلوز یا کت و شلوار راحت مناسب محل کار گفته می‌شود. کژووال شیک استایلی تلفیقی از آیتم‌های روزمره و رسمی است. مانند ترکیب شلوار جین و تیشرت به همراه کفش پاشنه بلند. اما در میان انواع استایل‌های کژووال، اسمارت کژووال یکی از انواع خاص آن است که تفاوت‌هایی با استایل کژووال معمولی دارد.

  • کژووال کاری (Business Casual)
  • کژووال شیک (Chic Casual)
  • کژووال اسپرت (Sport Casual)
  • کژووال خیابانی (Street Casual)
  • اسمارت کژووال یا کژووال هوشمندانه (Smart Casual)

13. چگونه با قد کوتاه خوشتیپ باشیم

شلوار جین فاق بلند بپوشید / از دامن بالای زانو استفاده کنید / شلوار بوت کات؟ خیر / لباس طرحدار اگر انتخاب می کنید با خطوط عمودی انتخاب کنید /کفش های لژ دار بپوشید

14. خرید از تولیدی مانتو ابریشم

15. استایل خفن دخترانه

دوخت انواع مانتو

16. عطر؛ راز زنان خوشتیپ

17. یه دختر با کلاس گاهی ساکت می مونه

 

18. استایل کلاسیک

اما پیشنهاد ما در فروشگاه مانتو ابریشم این است که در هنگام مشاهده لباس، با کلیک روی رنگ آن لباس استایل، اندازه و قد مدل ما و رنگ آن لباس و مدلی که برای عکاسی در مانتو ابریشم استفاده شده را مشاهده و انتخاب کنید. ما در تولیدی و فروشگاه مانتو ابریشم همه تلاش خود را برای پیشنهاد یک لباس شیک به شما داریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه