همواره تهیه مانتو عمده برای فروشندگان پوشاک و البسه یکی از اصلی ترین نگرانی ها بوده است. برای برطرف شده این نگرانی شناخت تولیدی مانتو عمده باکیفیت و قابل اعتماد مورد توجه بوده است. تولیدی مانتو ابریشم با بیش از یک دهه تجربه در صنعت مد و لباس زنانه بخصوص مانتو و البسه رسمی، توانسته با تیم مجرب و کارآزموده و زبردست خود، مدل‌های زیاد و متنوعی از مانتو عمده زنانه را تولید و در اختیار بانوان عزیز و دختران زیبای سرزمین ایران قرار دهد.

با توجه به آنکه تولیدی مانتو ابریشم دارای تیمی حرفه‌ای در تولید مانتو است و در مقاطع مختلف خود را به اثبات رسانده‌است، می‌تواند تامین مانتو عمده را برای فروشندگان خرد و کلان سرتاسر کشور را انجام دهد و به هریک از فروشندگان عزیز در هرجای میهن عزیزمان ایران که نیاز به خرید مانتو عمده دارند، نیاز مانتوی خود را ارسال نمایند.

سفارش خرید مانتو عمده

برای سفارش عمده مانتو مورد نیاز خود در فروشگاه، در هر کجای کشور قرار دارید در سه گام و به راحتی می‌توانید خیال خود را از تهیه مانتو راحت کنید.

خرید مانتو عمده | مانتو عمده تولیدی مانتو ابریشم

گام اول: ارتباط با ما برای دسترسی به قیمت عمده

در گام اول، در تماس با مدیر تولیدی مانتو ابریشم، اطلاعات فروشگاه، تایید هویت و آدرس محل فروشگاه را به اطلاع مدیریت مجموعه تولیدی مانتو ابریشم برسانید. پس از تماس با مدیریت تولیدی مانتو ابریشم و در اختیار قراردادن شماره تماس، برای شما دسترسی ویژه فروشندگان به فروشگاه تولیدی مانتو ابریشم و مشاهده قیمت عمده محصولات ایجاد می‌شود.

گام دوم: سفارش محصولات و مانتوهای مورد نیاز

پس از اجرای گام اول، در هربار نیاز به سفارش خرید عمده مانتو کافیست به سایت مانتو ابریشم مراجعه نموده و محصولات مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهید و بدون هیچ دغدغه‌ای با قیمتی عالی مانتو عمده مورد نیاز خود را برای فروشگاه تامین کنید.

گام سوم: تحویل سفارش درب فروشگاه، انبار یا منزل مشتری

پس از ثبت سفارش در 48 ساعت کاری سفارش شما تحویل پست خواهد شد تا شما بتوانید به راحتی تامین مانتوی عمده خود را انجام دهید.

دلایل خرید مانتو عمده از مانتو ابریشم

شاید خرید مانتو عمده از هر تامین کننده دیگری فقط بخاطر قیمت آن باشد، اما در تولیدی مانتو ابریشم بیش از یک دلیل برای انتخاب تولیدی مانتو ابریشم وجود دارد. این دلایل شامل قیمت مناسب مانتو عمده و خرید راحت، کیفیت عالی و بی نظیر مانتوهای تولیدی مانتو ابریشم، تجربه تیم طراحان و دوخت مانتو، ایجاد بستر عالی برای پرداخت امن و راحت و تامین بی دغدغه مانتوهای فروشگاه بتوان نام برد.

قیمت مناسب مانتو

امتیازی که در خرید از تولیدی مانتو ابریشم نصیب شما می‌شود، امکان تهیه مانتو مورد نیاز فروشگاه با قیمتی مناسب و عالی برای شماست. دلیل قیمت مناسب مانتوهای تولیدی مانتو ابریشم، تولیدی بودن این مجموعه و وجود سبقه زیاد تیم مانتو ابریشم در تولید مانتو است که با حفظ کیفیت عالی مانتوها، قیمتی عالی برای شما و مشتریانتان بدست خواهد آمد.

خرید مانتو عمده | تجربه بی نظیر یک خرید اینترنتی

یکی از مهم ترین نکات برای فروشندگان در نقاط مختلف کشور، امکان خریدی بی دغدغه و با استفاده از موبایل خود و پشت ویترین فروشگاهتان و تامین دو الی سه روزه پس از رهگیری سفارش است. این تجربه، یک تجربه راحت در برای هر فروشنده مانتو به شمار می‌رود و مطمئنا شما نیز علاقه دارید براحتی این تجربه را رقم بزنید. نگران نباشید. این تجربه در فروشگاه تولیدی مانتو ابریشم به راحتی برای شما رقم خواهد خورد.

به منظور خرید راحت محصولاتی که تن خور یا استایل آن ها مشخص نیست علاوه بر مشاهده سایت مانتو ابریشم و خرید به صورت اینترنتی ،می توانید به صفحه اینستاگرامی مجموعه ابریشم نیز مراجعه کرده و محصولات را از این طریق مشاهده نمایید. 

فروشندگان عزیزی که محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنند به سرعت می توانند محصولات را  در هر استانی از جمله استان های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان، شیراز استان های شرقی مانند خراسان رضوی، خراسان جنوبی استان های شمالی مانند مازندران، گیلان، گلستان استان های غربی کردستان، کرمانشاه و غیره تحویل بگیرند یا اگر محصول انتخابی در انبار موجود نباشد تولیدی مانتو ابریشم به سرعت می تواند در هر تعدادی محصولات را تولید،تهیه و در اختیار فروشندگان قرار دهد.