معرفی اصول ست کردن شلوار با مانتوهای مختلف

ست کردن شلوار با مانتو بر چه قوانینی انجام می شود؟ یکی از شلوارهایی که به راحتی با مانتوهای بلند ست می شوند شلوار بگ است. در صورتی که قصد دارید مانتوهای بلند خود را با شلوارهای بگ ست کنید بهتر است از مانتوهایی با یقه ی بزرگ انتخاب کنید.

یکی از آیتم های بسیار محبوب که با شلوارهای بگ ست می شوند مانتوهای جلوباز هستند. می توانید این شلوارها را با مانتوی کتی و کوتاه بپوشید. بهترین مدل مانتویی که می توانید با شلوارهای بگ ست کنید مانتوی کتی می باشد.

ست کردن شلوار با مانتو

  ست کردن شلوار با مانتو

ست کردن شلوار با مانتوهای مختلف

ست کردن شلوار مام استایل با کدام نوع مانتو انجام می شود؟ با توجه به اینکه شلوار مام استایل از ظاهری امروزی و کژوال برخوردار است باید مانتویی را که برای ست کردن با آن انتخاب می کنید دارای این ویژگی ها باشد. یکی از گزینه ها برای ست کردن این نوع شلوار انواع هودی های موجود در بازار است. شومیزهای زنانه اورسایز به همراه شلوار مام استایل نیز ظاهر جذابی را برای شما ایجاد می کند.

در صورتی که قصد دارید یک مانتو با شلوار مام استایل ست کنید باید سراغ مانتوهای جلوبازی بروید که بلندی آن ها تا زانو برسد.

ست کردن مانتو با شلوار مام فیت نیز قواعد خاص خود را دارد این نوع شلوار در دوخت و برش با شلوار مام استایل کاملا متفاوت است. می توانید شلوارهای مام فیت را با مانتوهای جلوباز ست کنید. اگر به دنبال یک ظاهر جذاب و فوق العاده هستید شلوار مام فیت را با مانتوی کتی ست کنید.

ست کردن شلوار مام فیت با مانتو

  ست کردن شلوار مام فیت با مانتو

چه شلواری با چه مانتویی ست میشه

ست کردن شلوار و مانتو را با بررسی شلوار راسته پارچه ای ادامه می دهیم. این مدل شلوار به عنوان پرکاربردترین شلوار در استایل رسمی و اداری به شمار می رود. می توانید مانتوهای اداری و رسمی را با شلوارهای راسته پارچه ای فاق بلند ست کنید. یکی دیگر از پیشنهادات این است که شلوارهای راسته ی پارچه ای را می توانید با مانتو راسته و صندل یا کفش های پاشنه بلند ست کنید.

شاید یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از استرس که چه مانتویی با چه شلوار ست کنم خرید ست مانتو شلوار است که دردسر خرید مانتو و شلوار ست را برای شما کمتر می کنم. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم محصولات ست مانتو شلوار ما را مشاهده و خرید کنید.

شلوارهای پارچه ای فاق بلند که در رنگ تیره هستند را با مانتو های کتی یا انواع کت های اسپرت ترکیب کنید برای زیبا تر شدن استایل تان بلوزهایی با رنگ خنثی در زیر کت بپوشید. بعضی از شلوارهای پارچه ای فاق بلند دارای بندهایی در قسمت کمر هستند که مانند کمربند عمل می کنند. این نوع شلوارها گزینه ی مناسبی برای ست کردن با مانتوهای آزاد، بلند و جلوباز هستند.

ست کردن مانتو با شلوار

ست کردن مانتو با شلوار – اصول ست کردن شلوار با مانتو

ست کردن مانتو با شلوارهای گشاد

ست کردن شلوار با مانتو در رنج های سنی مختلف متفاوت است. یکی از نمونه های استایل بسیار پرطرفدار در میان جوانان ست مانتو با شلوار گشاد اسپرت است. دوخت ساده و پارچه های نخی در رنگ های مختلف باعث شده که این نوع شلوار در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

این نوع استایل مناسب افرادی است که به راحتی اهمیت زیادی می دهند. یکی از ترکیب های بسیار جالب که در امسال ست کردن مانتو با شلوار هایی است که از بالا گشاد می شوند. این شلوارها به فرد حس آزادی می دهند همچنین خنک و بسیار راحت هستند.

مانتو شیک و راحت واسه ست کردن با شلوار گشاد

ست کردن مانتو با شلوارهای گشاد

می توانید از این استایل برای حضور در بیرون از منزل ، درهمی ها و مهمانی های نیمه رسمی استفاده کنید. می توانید با این نوع شلوار مانتوهای جلوباز کوتاه و بلند را بپوشید. یکی از جذاب ترین پیشنهادها برای ست کردن شلوار و مانتو استفاده از شومیزهای اورسایز به جای مانتو است.

 ست کردن شلوار گشاد با مانتو

  ست کردن شلوار گشاد با مانتو

مانتوهای جلوباز کوتاه را با چه شلواری بپوشیم

ست کردن شلوار با مانتو کوتاه در بهار و تابستان بسیار پرطرفدار و مورد توجه است. خانم ها می توانند مانتوهای جلوباز کوتاه را با شلوارهای راسته، اسکینی و مام استایل و بگ بپوشند. در صورتی که تمایل دارید استایل شما جنبه ی رسمی داشته باشد می توانید این مدل مانتو را با شلوارهای بگی که چندان گشاد نیستند و شلوارهای راسته بپوشید. طرفداران تیپ اسپرت هم می توانند این مدل مانتو را با شلوارهای اسکینی و مام استایل بپوشند.

ست کردن شلوار با مانتو کتی یکی از پرطرفدارترین استایل ها در سال های اخیر بوده است که مورد توجه خانم های ایرانی قرار گرفته است. می توانیم ادعا کنیم که این استایل بسیار پرکاربرد و کار راه انداز است. به این دلیل که شما می توانید همه جا این استایل را داشته باشید و اطمینان داشته باشید که ظاهری شیک و رسمی دارید.

خانم هایی که تمایل دارند با مانتوی کتی یک استایل رسمی برای خود درست کنند باید آن را باید شلوار بوت کات یا پارچه ای راسته ست کنند. اگر می خواهید یک تیپ اسپرت جذاب با مانتو کتی داشته باشید بهتر است از شلوارهای مام استایل، واید لگ و بگی استفاده کنید.

ست کردن مانتو جلو باز

  ست کردن مانتو جلو باز

مانتو جلو بسته کوتاه را با چه شلواری بپوشیم

ست کردن شلوار و مانتو جلو بسته کوتاه در بهار و تابستان بسیار مورد توجه قرار می گیرد. مانتو های جلو بسته کوتاه به عنوان یک گزینه ی مناسب برای مسافرت و تفریح و گردش هستند. این مانتو های را می توانید با انواع مختلفی از شلوارها نظیر شلوار اسلش، دامن شلواری، جین چسبان، بگ، جین راسته و مام استایل بپوشید و اطمینان داشته باشید که بسیار جذاب و خوشتیپ هستید.

ست شلوار و مانتو اسپرت: همانطور که می دانید تیپ اسپرت به عنوان یک استایل مناسب برای انجام فعالیت های روزانه شناخته می شود. طرح ها و دوخت هایی که برای لباس های اسپرت به کار می رود باعث شده که این استایل برای موقعیت های مختلف نظیر دورهمی، دانشگاه، خیابان تبدیل شود.

مانتو اسپرت را می توانید با شلوارهای اسلش بپوشید.گزینه های دیگری نیز برای ست کردن مانتو اسپرت وجود دارد. می توانید این مدل مانتو را با شلوارهای جین و کتان بپوشید که زیبایی خاصی به ظاهر شما خواهد بخشید.

شلوار مناسب برای مانتو های مجلسی چیست

مانتوهای مجلسی را می توانید در موقعیت هایی بپوشید که یک مهمانی نیمه رسمی دعوت شده اید که امکان پوشیدن کت و شلوار و کت و دامن وجود ندارد. شما در این مراسم باید از ظاهر رسمی برخوردار باشید بنابراین می توانید از یک شلوار دمپا گشاد برای ست کردن مانتو کمک بگیرید.

ست کردن شلوار و مانتو جین نیز اصول خاص خود را دارد. با توجه به اینکه جین یکی از پرطرفدار ترین پارچه هایی است که در سال های اخیر باب شده است و افراد زیادی تمایل به پوشیدن لباس های جین دارند قصد داریم این گزینه را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در وهله ی اول می توانید مانتو جین خود را با یک شلوار جین ست کنید و استایل زیبا و ساده ای از خودتان به نمایش بگذارید این استایل بسیار مناسب موقعیت های کژوال و خیابانی است.

ست کردن مانتو
 

ست کردن شلوار و مانتو

در صورتی که مانتوی جین شما در طیف رنگ های روشن قرار دارد می توانید آن را با شلوارهای کتان با رنگ های روشن مانند سفید عاجی بپوشید. مانتوهای جین تیره را می توانید با شلوارهای لگ مشکی بپوشید و یک ظاهر اسپرت فوق العاده از خودتان به نمایش بگذارید.

ست کردن شلوار با مانتو علاوه بر جنس و طرح لباس به مواردی مانند شناخت رنگ ها نیز بستگی دارد. شما باید بدانید که چه رنگ هایی را در کنار هم قرار دهید تا یک استایل مناسب داشته باشید. در برخی موارد مشاهده می شود عدم هماهنگی میان رنگ ها باعث می شود که افراد ظاهر نامناسبی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه