3 اصل ست کردن کیف دستی با لباس و مانتو در پاییز 1402

ست کردن کیف با لباس

اگرچه در چند سال گذشته در مورد اینکه آیا کیف‌هایمان را با کفش‌هایمان هماهنگ کنیم یا نه، گفته‌ها و نوشته‌های زیادی منتشر شده است و همچنین مقالات زیادی در مورد اصول ست کردن کیف دستی با لباس در مجلات مختلف به چاپ رسیده است ، اما چیزی مانع از این نمی‌شود که کیف‌ها و لباس‌ها در کنار هم ظاهری بسیار خاص را برای ما رقم بزنند.

برای ارتقای ضریب استایل، زیبایی و جذابیت خود به یک سطح بالاتر، باید از یک کیف دستی مناسب استفاده کنید. ما به سه اصل و جنبه مختلف در ست کردن کیف دستی با لباس در این مقاله اشاره کردیم و در اینجا نحوه انتخاب و ست کردن کیف دستی با لباس مناسب، برای هماهنگ کردن پوشش و فرم بدن شما مخاطبان مجله ابریشم آورده شده است.

جوانب مختلف ست کردن کیف دستی با لباس :

مهم است که در با چه هدفی ، به چه روشی و چه نکاتی را برای ست کردن کیف دستی با لباس خود مد نظر قرار دهید. ما در این مقاله به مناسبت، ست شدن رنگ، مدل وسایل و فرم بدن شما برای ست کردن کیف و لباس اشاره می کنیم.

  1. مناسبت‌ها

بسته به اینکه قصد دارید به یک جای رسمی بروید، کار اداری داشته باشید، با دوستان خود بیرون بروید و … به یک کیف متفاوت برای همراهی با این مناسبت نیاز دارید، چون شما در هر کدام از این موقعیت‌ها، لباس‌های متفاوتی می‌پوشید.

به عنوان یک قاعده کلی، کیف های کوچک ظاهر پیچیده تری به شما می بخشند در حالی که کیف های بزرگ ظاهری آرام تر را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل است که وقتی لباس های غیررسمی می پوشید معمولاً کیف های بزرگتر را انتخاب می‌کنید و با لباس های  رسمی کیف‌های کلاچ را ست می‌کنید.

در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کیف را بسته به لباس خود و موقعیتی که در آن قرار دارید انتخاب کنید.

  • در هنگام خرید : یک کیف دوشی یا هوبو(هلالی) سایز بزرگ که به زیبایی با کفش های کتانی و مانتوهای اسپرت ست می شود.
  • لباس تابستانی و صندل : کیف ها با بند زنجیری ظاهر شما را با لباس‌های تابستانی و صندل جذابتر می‌کنند.
  • شلوار جین تنگ، بلیزر یا تونیک : یک کیف با طرح کتانی یا حتی یک هوبو بدون اینکه ظاهر شما را خیلی رسمی کند می‌تواند شما را به ظرافتی که به دنبال آن هستید سوق دهد.
ست کردن کیف هوبو با لباس جین
  • لباس اداری : اگر کت و شلوار یا مانتو کتی می پوشید، برای ست کردن کیف دستی با لباس کیف های  طرح کتانی که جادار هستند مناسب می‌باشند.از طرفی شما می توانید همان ظاهر اداری خود را با کیف های دستی یا دوشی ستچل و یا کیف‌های جعبه ای هم حفظ کنید. به طور کلی، کیف های اداری باید جای کافی برای همه وسایل شما، از جمله نوت بوک یا لپ تاپ را داشته باشند.
ست کردن کیف کیف دستی با لباس کیف کلاچ
کیف کلاچ
  • لباس کوکتل و لباس مجلسی بلند : کیف های کلاچ و مینیاتوری برای رویدادهای رسمی و شیک بسیار ایده آل هستند. اگر لباس مدل sheath می پوشید، کلاچ های پاکتی فلزی یا پولک دار گزینه بسیار خوبی هستند. برای مواردی که لباس شما با جزئیات یا تزیینات سنگین همراه، برای ست کردن کیف دستی با لباس بهتر است یک کلاچ ساده انتخاب کنید.

2- شکل بدن

مانند لباس‌ها، کیف شما نیز می‌تواند بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کند و یا جلوی جلب توجه از قسمت‌هایی از بدنتان که دوست ندارید بگیرد. پس همه چیز به انتخاب طول و شکل مناسب کیف برای تکمیل لباس شما بستگی دارد. در پایین کیف‌های مناسب با فرم بدن شما آورده شده است:

  • بدن گلابی شکل – از آنجایی که این تیپ بدنی در ناحیه باسن پهن تر است، هر کیفی با طول بلند فقط باسن شما را بزرگتر نشان می دهد. برای جلوگیری از جلب توجه از کیف هایی  که تا کمر طول دارند، استفاده کنید.
  • فرم منحنی – کیف های بلند و باریک برای این تیپ از بدن ایده آل هستند، به خصوص اگر کوتاه قد هستید زیرا باعث می شوند لاغرتر و بلندتر به نظر برسید.  برای خانم‌هایی که بدنی منحنی شکل دارند و قد بلند هستند،برای ست کردن کیف دستی با لباس و پوشش خود باید کیف هایی با دسته های کوتاه گزینه های بسیارخوبی هستند.
  • قد بلند و لاغر– کیف های گرد و بزرگ بهترین انتخاب ها هستند و از انداختن کیف های بلند و باریک صرف‌نظر کنید.
  • درشت اندام– خانم‌ها با اندام‌های درشت بهتر است برای ست کردن کیف دستی با لباس خود از کیف‌هایی با سایز متوسط انتخاب کنند.

3- ست کردن رنگ کیف با رنگ لباس

همانطور که قبلا گفته شد انتخاب مدل کیف بسته به این که چه لباسی می‌پوشید بسیار مهم است ولی رنگ کیف هم یکی از گزینه‌های مهم برای جلوه‌ی بیشتر ظاهر شماست.

  1. زمانی که لباس تک رنگ می پوشید، از کیف بافت دار یا چاپ شده را استفاده کنید. همین امر در مورد پوشیدن لباس های رنگی نیز صدق می کند. کیف های طرح دار توجه بیشتری را جلب می‌کنند.
  2. برای لباس های چند رنگ بهتر است کیف های خنثی و تک رنگ مانند بژ یا مشکی کلاسیک را امتحان کنید. چرم نیز مکمل لباس های رنگی است. اگر می‌خواهید نت‌های شوخ‌تر و جذاب‌تری در استایل خود داشته باشید، یک روسری باریک در رنگ‌های لباسی که می‌پوشید به کیف خود ببندید.
  3. برای لباس های طرح دار، مطمئن ترین راه  برای خوشتیپ به نظر رسیدن انتخاب کیف تک رنگ است. پس فقط یک رنگ از طرح لباس خود انتخاب کنید و آن را با کیفی که می پوشید ست کنید.

همچنین شما ببینید: 25 مدل ست کردن کیف و کفش با مانتو

نکته:

هنگامی که سعی در ست کردن کیف دستی با لباس خود هماهنگ کنید، به جزئیات لباس و کیف خود دقت کنید (مانند سگک، بند کیف و …)  که با هم مطابقت داشته باشند. برای مثال، نمی‌توانید کفش‌هایی با سگک‌های نقره‌ای یا برنزی بپوشید و از آن طرف کیفی با بند طلایی یا مسی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه