انواع مدل مانتو زنانه(10 اسم مانتو ترند 2023)

انواع مانتو زنانه

معرفی 10 مدل مانتو زنانه / مانتو پاییزه زمستان 1402

مدل های متنوعی از مانتو زنانه وجود دارد که هر یک از آنها دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از مدل های متنوع مانتو های زنانه بر اساس استایل های گوناگون طراحی می گردند.

اگر شما می خواهید استایل شیک و جذاب داشته باشید باید بین انواع مانتوهای زنانه یکی از آنها که مناسب قد و وزن تان می باشد را خریداری کنید. زمان خرید هر یک از مانتو های زنانه مدل آنها را از این نظر که بر اساس سلیقه تان است و هیکل شما را بهتر نشان می‌ دهد باید مد نظر قرار دهید.

اگر به خوبی در مورد مدل های متنوع مانتوهای زنانه اطلاعات زیادی در اختیار ندارید در ادامه با ما همراه باشید تا انواع مدل های مانتو زنانه را معرفی کنیم.

انواع مدل مانتو پاییزه

مانتو زنانه جدید دوخت انواع مانتو زنانه پالتو شتری بلند ست مانتو اداری مانتو 4 فصل ماندانا مانتو کتی کوتاه

دیدن همه محصولات پاییزه تولیدی مانتو ابریشم

معرفی مدل های متنوع مانتو زنانه

شما باید به خوبی بدانید که مانتو زنانه مدل ها و طراحی های متنوعی دارد. هر یک از مدل ها و طراحی های متنوع مانتوهای زنانه که باید با آنها آشنا باشید عبارت است از :

مانتو زنانه

  • مانتو بلند

مانتوهای بلند جلوباز یکی از انواع مدل های مانتو می باشد که امروزه نزد بسیاری از خانم ها طرفداران زیادی دارد. این مدل از مانتوها را بر اساس رنگ و جنس پارچه که مناسب شلوارتان می باشد باید خریداری کنید. مانتوهای بلند تاثیر زیادی روی استایل شما می‌ گذارند. بر همین اساس زمان انتخاب مانتو های بلند باید دقت زیادی داشته باشید تا بر اساس قد و همچنین فرم اندام تان آنها را تهیه کنید.

خانم‌ هایی که بلند قد هستند مانتوهای بلند زنانه برایشان گزینه مناسبی به شمار می رود. شما قادر خواهید بود مانتوهای جلوباز بلند را با شلوارهای پارچه‌ ای و یا شلوارهایی که جذب هستند بپوشید. اگر برای بلندتر نشان دادن قد خود می‌ خواهید بهترین پوشش را داشته باشید باید بدانید که مانتوهای زنانه بلند باید با شلوارتان همرنگ باشند. استایل شما با استفاده از مانتوهای زنانه بلند جذاب تر می گردد.

خرید پالتوی زمستانی

  • مانتو کوتاه

مانتو زنانه کوتاه یکی دیگر از مانتوهایی می باشد که در نوع خود بسیار جذاب و شیک است. مانتوهای زنانه کوتاه برای افرادی که قدشان کوتاه تر می باشد مناسب هستند. شما می توانید مانتوهایی که کوتاه هستند را با شلوارهای پارچه ‌ای که در یک طیف رنگی قرار می ‌گیرند ست نمایید. توجه داشته باشید که همراه با مانتوهای کوتاه باید بهترین شلوارها را بپوشید تا زیبای استایل تان افزایش پیدا کند.

در اینجا می توانید چند مدل از مانتوهای کوتاه و بلند مانتو ابریشم رو مشاهده کنید.

 

  • مانتو مجلسی

مانتوهای مجلسی بین انواع مانتوهای زنانه یکی دیگر از مانتوهایی شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. مانتوهای زنانه ترکیبی که به صورت مجلسی هستند از ترکیب پارچه هایی که براق می باشند و پارچه‌ هایی که ساده هستند طراحی می گردند. مانتوهای زنانه ترکیبی در رنگ های متنوع طراحی و تولید می شوند. مانتو دو تکه شیک را به عنوان یکی از دیگر مانتوهای مجلسی به شمار می آورند.

شما می توانید مانتوهای مجلسی را در مراسم هایی که رسمی هستند بپوشید. مانتوهای مجلسی به نسبت مانتو دانشجویی هزینه خریداری بالاتری را به خود اختصاص می‌ دهند. رنگبندی مانتوهای مجلسی متفاوت است و شما می توانید رنگ مانتو ها را با دیگر لباس های خود هماهنگ سازید تا ترکیب جذابی برای استایل تان به وجود بیاورید.

 

  • مانتو مینیمال

یکی دیگر از انواع مانتو زنانه، مانتو های مینیمال  می باشد. مانتوهای مینیمال کاربرد زیادی برای ظاهر شیک و آراسته دارند. به عنوان یکی از مانتوهایی که برای طراحی آنها از اکسسوری کمی استفاده می‌ شود مانتوهای مینیمال را می‌ توانیم نام ببریم. مانتو های مینیمال رنگ خنثی و ساده دارند و بدون طراحی و تزیین می باشند. رنگ های سفید، سیاه ،خاکستری و غیره از جمله رنگ های برجسته برای طراحی مانتوهای مینیمال شناخته می ‌شوند.

  • مانتو فلورال

مانتوهای زنانه فلورال به عنوان یکی دیگر از مانتو های شیک و مدرن شناخته می ‌شوند که از طبیعت الهام گرفته اند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید مانتوهای گل گلی را مانتوهای فلورال می‌ شناسند. بسیاری از خانم هایی که علاقه به مانتوهایی با طرح های شاد و رنگی دارند مانتوهای فلورال را خریداری می‌ کنند.

خرید مانتو فلورال دوخت انواع مانتو دوخت مانتو فلورال مانتو فلورال بلند

در صورتی که شما قصد خرید مانتوهای زنانه فلورال را دارید پیشنهاد می دهیم که رنگ های گل مانتو را با شلوارتان هماهنگ کنید. این نمونه از مانتوها برای فصل گرم سال گزینه مناسبی هستند. مانتوهای فلورال جنسشان نخی می باشد، به همین دلیل برای فصل تابستان و بهار توسط خانم‌ ها انتخاب خواهند شد.

  • مانتو کژوال

مانتوهای زنانه کژوال به عنوان یکی از مانتوهایی شناخته می‌ شود که برای استایل خیابانی می توانید آنها را انتخاب کنید. استفاده از مانتوهای کژوال همراه با شلوار پارچه ای و شلوارهای جین روی زیبایی استایل تان تاثیر زیادی می گذارد. استایل کژوال برای تمامی فصول کاربرد خواهد داشت. مانتوهای کژوال را همراه با یک شال ساده می توانید بپوشید. توجه داشته باشید که مانتو های کژوال در رنگ بندی ها و مدل های متنوع طراحی و تولید می‌ شوند. بر همین اساس باید آنها را طبق استایل خود و دیگر رنگ های لباس های تان را خریداری نمایید.

  • مانتو رسمی و اسپرت

مانتو های رسمی و اسپرت یکی دیگر از مانتو هایی هستند که بسیاری از خانم ها به صورت روزمره از آنها استفاده می کنند. مانتو زنانه اسپرت برای دانشگاه محیط رسمی و آموزشی و غیره کاربرد زیادی دارد. هر یک از مانتو های زنانه اسپرت در رنگ بندی های متنوعی طراحی می شوند که دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند.

همچنین شما در پایین صفحه فروشگاه مانتو ابریشم می توانید انواع دسته های مانتو را مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه