انواع مدل مانتو دانشجویی شیک و راحت با استایل ابریشمی

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو دانشجویی، این دو کلمه همیشه ذهن دانشجوها را در روزهای آغازین سال تحصیلی به خودش مشغول می‌کند. دانشجوها هر ساله به دنبال مدل مانتو دانشجویی جدید هستند که علاوه بر شیک بودن و دادن ظاهری آراسته به آن‌ها،  بسیار راحت و سبک هم باشند. دانشجویان به دلیل گذراندن وقت زیادی در دانشگاه به دنبال مانتوهای سبکی هستند که در محیط دانشگاه و درس راحتی آن‌ها را فراهم کند پس انتخاب مانتویی مناسب امری ضروری به شمار می‌رود. ما در این مقاله با معرفی مدل مانتوهای دانشجویی تولیدی مانتو ابریشم به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

مدل مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو دانشجویی

انواع مدل مانتو دانشجویی مانتو ابریشم

مانتو دانشجویی کیانا

مانتو کیانا یک مدل مانتو دانشجویی برای دخترخانم‌ها و خانم هایی است که علاقه به پوشیدن مانتوهای جلوبسته دکمه دار و نسبتا بلند در محیط دانشگاه دارند. این مانتو بسیار راحت و سبک بوده و مناسب فصل پاییز است. این مانتو شیک و ارزان را می‌توانید در رنگ‌های مختلف از طریق صفحه مانتو دانشجویی کیانا ابریشم خریداری کنید.

مدل مانتو دانشجویی شیک و راحت یاسمن

مدل مانتو دانشجویی کیانا

مانتو دانشجویی کتی یاسمن

مانتو کتی یاسمن یک مانتو اسپرت بسیار شیک برای دخترخانم‌ها برای استفاده هر روزه در دانشگاه است. این مدل مانتو دانشجویی در رنگ‌های زیبا و روشن آبی اسمانی، یاسی و … و رنگ تیره مشکی است. اگر علاقه مند به دیدن رنگ‌های این مانتو کتی هستید می‌توانید به مانتو کتی یاسمن ابریشم مراجعه کنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مدل مانتو کتی یاسمن

مانتو دانشجویی شیراز

بسیاری از دانشجوها به این دلیل که مدت زیادی در دانشگاه هستند و در کلاس درس می‌نشینند به دنبال مانتوهایی هستند که با نشستن زیاد چروک نمی‌شوند. مدل مانتو دانشجویی شیرازی یکی از این انواع مدل مانتو است که خیال شما را از عدم چروک پذیری راحت می‌کند. این مانتو جلوبسته و دکمه دار را می‌توانید از طریق مانتو دانشجویی شیرازی ابریشم خریداری کنید.

مانتو دانشجویی شیک رو راحت

مانتو شیراز

مانتو مدل عسل

مانتو دانشجویی مدل عسل، مانتویی شیک و اسپرت است که بسیار کاربردی بوده و چروک نمی‌شود. مانتو مدل عسل را می‌شود نه تنها در دانشگاه بلکه برای استفاده روزانه و حتی مهمانی‌ها هم به تن کرد.  قد این مانتو در جلو و عقب متفاوت بوده و در رنگ های تیره و روشن یافت می‌شود. اگر تمایل به مشاهده رنگ‌ها ویا خریداری این محصول دارید می‌توانید از طریق مانتو مدل عسل ابریشم اقدام کنید. انتخاب مانتو دانشجویی مناسب، در کم کردن هزینه های شما نیز کمک کننده خواهد بود.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو دانشجویی مدل عسل

مانتو مدل دیانا

مانتو مدل دیانا از آن مدل مانتوهای اسپرتی است که با همه چیز ست می‌شود از شلوار مام جین و بگ گرفته تا پیراهن‌های تابستانی. از این مانتو کاربردی با جنس ترگال درجه یک، می‌شود در دانشگاه، مهمانی و استفاده‌های روزانه بهره برد. این مانتو غیر قابل چروک را می‌توانید در رنگ‌های مختلف از مانتو مدل دیانا ابریشم سفارش بدهید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو دانشجویی مدل دیانا

مانتو آستین رگلان

مانتو شیک دخترانه آستین رگلان یک مانتو جلو باز مناسب فصل پاییزاست. این مانتو با آستین زیبای خود مورد علاقه بسیاری از دختران است که می‌شود از آن در محیط دانشگاه در فصل پاییز استفاده کرد. برای مشاهده این محصول در رنگ‌های متنوع می‌توانید به مانتو آستین رگلان ابریشم مراجعه کنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

آستین رگلان

مانتو مدل مهتاب

مانتو جلوبسته و کمردار مهتاب یک مانتوی بسیار سبک و راحت بوده که در محیط دانشگاه و حتی در مهمانی قابل استفاده است. این مدل مانتو دانشجویی با جنس ترگال و بدون قابلیت چروک شدن و آب رفت در رنگ‌های کرم، خاکی، سبز و مشکی در مانتو مهتاب ابریشم قابل سفارش است.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو مهتاب

مانتو کتی مدل گیتا

مانتو گیتا یک مانتو کتی جلوبسته و دکمه دار است که به دلیل ظاهر شیک آن بسیار مناسب محیط دانشگاه می‌باشد. این مانتو بسیار سبک، راحت و ارزان است و در رنگ‌های مختلف سبز زیتونی، سرخابی، خردلی، خاکی، سورمه‌ای و … موجود است. برای مشاهده دیگر رنگ‌های این مانتو کتی می‌توانید به صفحه مانتو گیتا ابریشم سر بزنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو گیتا

مانتو ماهور مدل دکمه بلند

مانتو دانشجویی ماهور یک مانتو گشاد و بلند و جذاب است که بسیار بسیار سبک و خنک بوده و برای دانشجوهایی که برای مدت طولانی در محیط دانشگاه هستند، مناسب است. مانتو ماهور با جنس بابوس دو نخ از آن دسته مانتوهایی است که دخترخانم‌ها هیچ‌وقت از پوشیدن آن خسته نمی‌شوند. برای مشاهده رنگ‌ها وسایزبندی و یا سفارش این مانتو می‌توانید به مانتو ماهور مدل دکمه بلند ابریشم مراجعه کنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو ماهور

مانتو شنل مچ

مدل مانتو دانشجویی شنل مچ با جنس ترگال کجراه درجه یک مناسب محیط‌های آموزشی دانشگاه و همچنین محیط‌های کاری اداری است. این مانتو جلوبازبلند و جیب‌دار را  که سبک و راحت بوده می‌توانید در رنگ‌های مختلف در مانتو شنل مچ ابریشم سفارش دهید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

شنل مچ

مانتو شنلی مدل رستا

اگر به دنبال یک مانتوی اسپرت، سبک،راحت، بلند، جلوبسته وکمردار در کنار شیک و ارزان بودن برای محیط دانشگاه هستید، ما به شما مانتو شنلی رستا با رنگ‌های خردلی، خاکی، زرشکی، سبز، طوسی، سرمه‌ای، کرم و مشکی را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده سایز و سفارش این محصول می‌توانید به مانتو شنلی رستا ابریشم سر بزنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو شنلی رستا

اگر به دنبال یک مقاله برای ست مدل مانتو دانشجویی با شلوار هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار ابریشم را مطالعه کنید.

مانتو دانشجویی مهرسانا

مانتو دخترانه عروسکی مهرسانا یک مانتو جلوبسته کمردار و بلند است که به دلیل شیک و ارزان بودن مورد علاقه بسیاری از دانشجوها است. این مانتو از جنس ترگال است که دانشجوهای عزیز نیازی نیست نگران چروک شدن، آبرفت و رنگ رفت آن باشند. این مانتو دانشجویی در مانتو مهرسانا ابریشم قابل سفارش است.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو مهرسانا

مانتو جانا کجراه

مانتو دانشجویی کجراه با مدل عروسکی خود یک مانتو کوتاه، جلوبسته، کمردارو بسیار شیک و جذاب است. این مدل مانتو دانشجویی در رنگ‌های نارنجی، سبز زیتونی، زرشکی، کرم روشن و … را می‌توانید در مانتو جانا کجراه ابریشم سفارش دهید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو جانا

مانتو سه دکمه

یکی دیگر از مانتوهای دانشجویی تولیدی مانتو ابریشم مانتو سه دکمه بوده که یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مانتوهای دانشجویی است. این مانتو کنار شیک بودن بسیار ارزان بوده و با پارچه ترگال درجه یک برای فصل بهار مناسب می‌باشد. برای مشاهده رنگ‌ها و سایزبندی این مانتو دخترانه که مناسب محیط‌های آموزشی و حتی استفاده‌های روزمره است به صفحه مانتو سه دکمه ابریشم مراجعه کنید.

مانتو دانشجویی شیک و راحت

مانتو سه دکمه

برای دیدن انواع مختلف مانتو دانشجویی، مهمانی و … تولیدی مانتو ابریشم می‌توانید صفحه اینستاگرام ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه