مدل مانتو و پالتو شیک برای فصل سرما

مدل مانتو و پالتو

مدل مانتو و پالتو شیک برای فصل پاییز و زمستان یک دغدغه برای خانم‌های عزیز است که ما داین مقاله سعی کردیم تا با معرفی انواع مانتو و پالتو به این دغدغه پایان دهیم. در فصول سرد سال، خانم‌ها با پوشیدن مانتو و یا پالتو سعی می‌کنند تا بدن خود را گرم کنند. ولی خیلی از خانم‌ها علاوه بر گرم نگه داشتن بدن به دنبال شیک پوش بودن هم هستند و هر ساله در تولیدی‌ها و مزون‌ها به دنبال مدل‌های جدیدی برای فصل پاییز و زمستان هستند.ما در این مقاله مدل های مختلفی از مانتو و پالتوهای شیک که با قیمت مناسب در مانتو ابریشم تولید می‌شوند را معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل مانتو و پالتو شنلی

مانتو شنلی یکی از پرطرفدارترین انواع مدل مانتو هستند که محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارند. این مدل مانتوها علاوه بر شیک و خوش‌پوش بودن و گرم نگه داشتن بدن بسیار راحت و سبک هستند. در ادامه به انواع مدل مانتوهای شنلی تولیدی مانتو ابریشم می‌پردازیم.

شنل دامن

مانتو شنل دامن ابریشم یک مدل بسیار شیک و ارزان برای فصل پاییز است که به صورت دوتکه شنل و دامن در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. برای سفارش این مدل از مانتو می‌توانید به صفحه شنل دامن مانتو ابریشم سر بزنید.

مدل مانتو و پالتو

شنل دامن

مانتو شنل دکمه

مانتو شنل دکمه یکی دیگر از انواع مانتو شنلی برای فصل پاییز است که در یک ست میکرو شومیز شلوار در رنگ‌های مختلف برای دورهمی ها در رستوران و … عرضه شده است. با مشاهده تصویر تن خور این محصول در تن مدل عکاسی مانتو ابریشم شما می توانید به کیفیت، شیک بودن و زیبایی بی اندازه این مانتو شنل پی ببرید. قیمت این مانتو شنل نیز بخاطر تولید در ایران بسیار به صرفه و ارزان است.

مدل مانتو و پالتو

شنل دکمه

مانتو پیراهن شنل

یکی دیگر از مد مانتوهای شنلی شیک و سبک مانتو ابریشم که مناسب فصل پاییز و در رنگ‌های مختلف تولید شده است مدل پیراهن شنل ابریشم است. این مدل از شنل به صورت دو تکه بوده که در یک ست پیراهن و شنل عرضه می‌شود.

مدل مانتو و پالتو

پیراهن شنل

پالتو شنل فون

یکی دیگر از انواع مدل مانتو و پالتو، شنل فون است که یک پالتو گرم، شیک و ارزان برای فصل زمستان به شمار می‌رود. پالتو شنل فون در رنگ‌های مناسب برای مهمانی‌های شما در نظر گرفته شده است.

مدل مانتو و پالتو

شنل فون

پالتو شنل کمر

پالتو شنل کمر یکی دیگر از انواع شنل‌های جلوبسته برای فصل زمستان است که در رنگ‌های مختلف و زیبا در مانتو ابریشم تولید شده است.

مدل مانتو و پالتو

شنل کمر

اگر به دنبال این هستید که چگونه در زمستان یک استایل شیک داشته باشید ما به شما خواندن مقاله ایده هایی برای استایل شیک زمستانی ابریشم را پیشنهاد می‌کنیم.

انواع مختلف مدل مانتو و پالتو

مانتو پاییزه آستین رگلان

یکی از انواع مختلف مدل مانتو و پالتو دخترانه به خصوص در فصل‌های سرد سال مانتوها با آستین‌های رگلان هستند که محبوبیت زیادی بین دختر خانم‌ها دارند. مانتو آستین رگلان ابریشم یک مانتو دخترانه ارزان و بسیار شیک است که می‌تواند برای فصل پاییز مورد استفاده قرار بگیرد.

مدل  مانتو و پالتو

مانتو آستین رگلان

پالتو آستین سوراخ

یکی دیگر از پالتوهای بلند مانتو ابریشم که در کنار شیک و ازران بودن شما را در فصل زمستان گرم نگه می‌دارد پالتو آستین سوراخ ابریشم است که در رنگ‌های  مختلفی چون زرشکی، گلبهی، دودی، زغالی و … عرضه شده است.

کدل مانتو و پالتو

پالتو آستین سوراخ

اگر قصد خرید پالتو زنانه دارید و نیاز به راهنمایی دارید ما به شما مقاله پالتو زنانه و مدل های متنوع آن، ابریشم را پیشنهاد می‌کنیم.

ست هودی و شلوار

بسیاری از دخترها در فصلول سرد سال به دلیل راحتی علاقه‌ی زیادی به پوشیدن هودی دارند. ست هودی شلوار مانتو ابریشم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی را این دخترخانم‌ها در فصل پاییز و زمستان باشد.

مدل مانتو و پالتو
استایل شیک با ست هودی و شلوار مانتو ابریشم

ست هودی شلوار

برای آشنایی با انواع هودی و نحوه ست کردن با آن ما به شما مطالعه مقاله انواع مدل های هودی و نحوه ست کردن با آن را پیشنهاد می‌کنیم.

پافر

پافر یکی دیگر از لباس‌های زمستانی است که طرفداران مخصوص خودش را دارد که در انواع کوتاه، بلند، آستین‌دار و بدون آستین یافت می‌شود. پافرهای بدون آستین را می‌توان با ژاکت‌های بافتنی، هودی و تی‌شرت‌های آستین‌دار استفاده کرد. اگر به دنبال پافرهای کوتاه با رنگ های جذاب هستین پیشنهاد می‌کنیم از پافر مانتو ابریشم دیدن کنید.

مدل مانتو و پالتو

پافر

برای دیدن مدل های بیشتری از پافر و چگونگی ست کردن با آن می‌توانید پافر و نحوه ست کردن با آن را مطالعه فرمایید.

در این مقاله تلاش کردیم با معرفی انواع مدل مانتو و پالتو تولیدی مانتو ابریشم شمارا با البسه شیک و مقرون به صرفه تولید ایران آشنا کنیم تا بتوانید با پوشیدن این مانتوها تجربه ای خوش و گرم داشته باشید.

برای دیدن انواع مختلف مدل مانتو و پالتو برای تمام فصول سال می‌توانید صفحه‌ی اینستاگرام تولیدی مانتو ابریشم را دنبال کنید.

3 دیدگاه برای “مدل مانتو و پالتو شیک برای فصل سرما

    • مانتو ابریشم :

      خانم کوشا عزیز سلام
      فروشگاه ابریشم شعبه حضوری ندارد و متاسفانه امکان بازدید از تولیدی نیز وجود ندارد.
      تنها راه خرید و مشاهده محصولات از طریق سایت و یا اینستاگرام (مشاهده) است
      با تشکر فراوان از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه