راهنمای خرید شال و روسری بهاره در 1403

شال و روسری بهاره ترند 1401

 شال و روسری بهاره در سال 1401 شامل چه طیف رنگ هایی هستند؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از شال و روسری محدود به رعایت حجاب نیست. از این پوشش هزاران سال است که استفاده می شود می توانیم آغاز استفاده از روسری را به هزاران سال قبل در روم باستان بدانیم.

انواع شال و روسری بهاره در سال 2024 را بشناسیم

اما نکته جالب تر این است که یکی از ترندهای جذاب در سال 2022 استفاده از روسری و شال به شیوه های مختلف است. در بیشتر فشن شوهایی که در سال جاری برگزار شده است مدل ها برای پوشاندن موهای خود از روسری به عنوان یک اکسسوری استفاده کرده اند.

راهنمای خرید شال و روسری بهاره

شال و روسری بهاره

ترند شال و روسری بهاره در سال 2022

شال و روسری بهاره که در سال جاری ترند شده اند دارای مدل های متنوعی هستند. یکی از مدل های بسیار پرطرفدار شال و روسری بهاره مدل جذاب و زیبای پلیسه است. جنس این روسری و شال ها نخی است. این پوشش ها در جنس نخی مشاهده می شوند که مناسب هوای معتدل بهار است. می توانید این مدل شال و روسری را با مانتوهای اسپرت ست کنید.

شال و روسری بهاره ریشه دار :

شال و روسری های ریشه دار را احتمالا در سال های گذشته تجربه کرده اید. امسال این مدل یکی از جدیدترین ترندهای روسری و شال محسوب می شود. نکته ی جالب اینکه امسال می توانید با روسری های قدیمی که در کمد خودتان یا مادرتان وجود دارد یک استایل جدید خلق کنید.

روسری ریشه دار

روسری ریشه دار ترند 1401

شال ریشه دار 1401

شال ریشه دار

جنس سیلک :

یکی دیگر از مدل های روسری و شال بهاره که بسیار هم مورد توجه واقع شده است شال و روسری سیلک یا ابریشمی است. این نوع روسری تقریبا از جنس نازکی برخوردار است و ظاهری براق دارند.

شما می توانید این نوع شال و روسری را با مانتوهای نازک تابستانی ست کنیو روسری های ابریشمی را می توانید به عنوان یک اکسسوری استفاده کنید. می توانید این نوع روسری را مثل یک دستمال گردن استفاده کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید.

روسری سیلک راهنمای شال و روسری 1401

روسری ابریشمی یا سیلک

 روسری ابریشمی

ساتن یک گزینه مناسب برای روسری بهاری

شال و روسری بهاره با عرض پهن در سال های گذشته بسیار متداول بود. خانم ها مجبور بودند برای استفاده از این شال و روسری ها آن ها را به شکل دو لایه در بیاورند. اما مدل جدید شال و روسری بهاره عرض کمی دارد و شما می توانید آن را به صورت یک لایه بر روی موهای خود قرار دهید.

این نوع شال و روسری گزینه ی مناسبی برای استفاده با کت و شلوار یا مانتوهای مجلسی و پر زرق و برق هستند. لازم نیست ابن نوع شال و روسری را چند بار دور گردنتان بپیچید به راحتی آن را گره بزنید.

روسری ساتن

روسری ساتن

روسری نخی بزرگ: یکی دیگر از ترندهای بهاری برای شال و روسری جنس نخی است. می توانید شال و روسری نخی را با انواع مختلف لباس ها ست کنید. شال و روسری نخی را می توانید با انواع مانتوهای تابستانه بپوشید. به عنوان مثال یک مانتوی رنگ روشن یا پاستیلی را انتخاب کنید سپس استایل خود را با یک شال نخی پلنگی یا یک روسری تک رنگ کامل کنید.

روسری نخی

روسری نخی

شال و روسری بهاره با گل های درشت: بیشتر برندهای معروف دنیا مانند فندی و جیوانچی در ترندهای روسری خود از طرح های آبرنگی با گل های درشت استفاده کرده اند. این نوع روسری می تواند یک ایده ی فوق العاده برای استایل بهاری باشد. طرح هایی که در این روسری ها موجود است الهام گرفته از جنگل، نقوش گل و گیاه و طبیعت است.

  شال و روسری 1401 با گل های درشت

 روسری با گل های درشت

روسری و شال بهاره با طرح هایی از پوست حیوانات یکی از جدیدترین ترندهای سال 2022 است. طرح هایی از پوست ببر، پلنگ و گورخر به اعتقاد کارشناسان مد و فشن طرح هایی که از طبیعت الهام گرفته می شوند به عنوان جذاب ترین ایده ها به شمار می روند.

همچنین مدل های مختلف روسری بهاری و تابستانی

مدل های مختلف روسری و شال بهاره و تابستانه

مدل های مختلف روسری و شال بهاره و تابستانه

مدل های مختلف روسری و شال بهاره و تابستانه

مطمئنا یکی از مهم ترین نکات در خرید شال و روسری بهاری یا فصلی دیگر نیاز مهمی به ست کردن با کیف دستی، مانتو و دیگر لباس های شما دارد. شما میتوانید مقاله ست کردن لباس با کیف دستی را نیز مطالعه کنید.

مقاله : ۳ اصل ست کردن کیف دستی با لباس و فرم بدن

همچنین برای خرید انواع شال و روسری از گوگل حتما به اطلاعات محصول و جنس، رنگ و مدل آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه