6 مدل مانتو که برای فصل تابستان پیشنهاد می شود

مدل مانتو تابستانه

6 مدل مانتو که در فصل تابستان باید داشته باشیم

مدل مانتو تابستانه مناسب چیست؟ همانطور که می دانید فصل تابستان بهترین موقعیت برای خرید مانتو است. به این دلیل که در این فصل تنوع رنگ و مدل برای این بخش از استایل زنانه بیشتر می شود. افراد می توانند در این فصل بر اساس نیاز و سلیقه شان مانتوهای مورد نظرشان را خریداری کنند. در ادامه قصد داریم به 6 مدل مانتویی که در فصل تابستان خانم ها باید داشته باشند اشاره کنیم.

معرفی مدل مانتو تابستانه

مانتو چهارخانه تابستانه

مدل مانتو چهار خانه تابستانه یکی از محبوب ترین گزینه ها در فصل تابستان به شمار می رود. خانم هایی که به مد و فشن علاقه مند هستند مطمئنا بارها کت یا مانتوی چهارخانه را در استایل مدل ها مشاهده کرده اند. جالب است بدانید که این طرح پارچه در دهه 50 و 60 میلادی باب شده است و هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

مانتوهای تابستانه چهارخانه معمولا با پارچه هایی که پس زمینه طوسی دارند دوخته می شوند و این امکان را برای شما به وجود می آورند که بتوانید آن را با رنگ های قرمز، سبز و زرد ست کنید. این مانتوها معمولا در مدل کتی مشاهده می شوند خانم ها می توانند این مدل مانتو را با شلوارهای زاپ دار ست کرده و یک استایل مدرن برای خود ایجاد کنند. برای اینکه استایل جذاب تری داشته باشید این مدل مانتو را با یک کتانی جمع و جور سفید رنگ بپوشید.

مدل مانتو

مانتو چهارخانه

مانتو جلو بسته رنگی

یکی از پرطرفدار ترین مدل های مانتو در تابستان مدل های جلو بسته هستند که در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. این مدل مانتو ها را با الهام از رنگ های تابستانه بر اساس گل و میوه ها طراحی می کنند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع مانتو رنگ روشن آن است. رنگ های روشن در فصل تابستان گرمای کمتری به خود جذب می کنند.

مدل مانتو جلو بسته یا پیراهنی با توجه به رنگ های شاد و جذابی که دارد باعث می شود که در روحیه افراد تاثیر مثبتی داشته باشد. این مدل مانتو می تواند با طرح های هندی و بته جقه تزیین شده باشد. اگر به دنبال یک استایل شاد تابستانه هستید با توجه به طراحی شرقی پارچه این مدل مانتوها گزینه ی مناسبی برای شما به شمار می رود.مانتوهای جلو بسته را می توانید با یک روسری نخی ست کنید برای داشتن یک استایل زیبا می توانید رنگ های پاستیلی را انتخاب کنید.

این مدل مانتو را معمولا با صندل و کفش های تابستانه می پوشند. برای ست کردن شلوار می توانید از شلوارهای گشاد، دامن شلواری و شلوارهای کتان زنانه کمک بگیرید.

مدل مانتو

مانتو جلو بسته

مانتو ابریشم برای فصل تابستان شما ست زیبای سارینا را در پنج رنگ تولید کرده است.

ست سارینا

مانتوی مجلسی تابستانه

مدل مانتو مجلسی تابستانه مانند گذشته از مدل های پر زرق و برق پیروی نمی کند. لازم نیست مانتوی مجلسی شما دارای تور دوزی یا آستین های پف باشند. این مدل مانتوها از پارچه های خنک مانند انواع نخی و حریر تهیه می شوند. مانتوهای مجلسی تابستانه در سال های اخیر به شکل جلو باز هستند و تنها محدود به رنگ های تیره نمی باشند. این مدل مانتو معمولا در قسمت بالا تنه دارای تزیینات می باشند.

این نوع مانتوها معمولا به شکل چین دار عرضه می شوند و در چین های آن ها از پارچه های رنگی، حریر گلدار استفاده می شود. می توانید این مدل مانتو را با شلوارهای خمره ای یا شلوارهای کوتاه پارچه ای چسبان ست کنید.

مدل مانتو

مانتومجلسی

ست مانتو شلوار یارا با رنگ‌های جذابش یکی از زیباترین ست‌ها برای مهمانی‌های شماست.

ست مانتو شلوار یارا

مانتو کیمونو

 مانتو کیمونو برای فصل تابستان به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های مانتو به شمار می رود. این مدل مانتو را به عنوان یک مدل راحت و آزاد می شناسند. یکی از ویژگی های مانتوهای کیمونو این است که می توانید از آن هم در استایل اسپرت و هم مجلسی استفاده کنید. مانتوهای کیمونو در دو مدل یقه دار و بدون یقه هستند و امروزه به شکل جلوباز پوشیده می شوند. این مدل مانتو با پارچه های سبک و نازک دوخته می شود و افراد می توانند به راحتی در آن حرکت داشته باشند. بنابراین کیمونو یک انتخاب فوق العاده برای روزهای تابستانی به شمار می رود.

مدل مانتو

  مانتوکیمونو

استفاده از شومیز به جای مانتو

می توانید به جای مانتو از شومیزها استفاده کنید. یکی از ترندهایی که در سال های اخیر برای استایل تابستانه پیشنهاد می شود شومیزهای بلند و اورسایز هستند. این شومیزها مخصوص استایل کژوال و اسپرت است و خانم هایی که قدشان متوسط یا کوتاه است می توانند به سادگی این شومیز ها را بپوشند.

مدل مانتو

شومیز

یکی از پرطرفدارترین شومیزهای مانتو ابریشم که مناسب فصل بهار و تابستان، مانتو شومیزی تیارا با رنگ‌های متنوعش است.

مانتو شومیز تیارا

مانتو کتی تابستانه

مدل مانتو کتی تابستانه بی شک یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو به شمار می رود. این مدل مانتو با الهام از لباس های مردانه طراحی شده است. در حال حاضر این مدل مانتو را در مدل های اورسایز در بازار مشاهده می کنیم. می توانید مانتوهای کتی را با شلوارهای دمپا گشاد، مام استایل یا شلوارهای کوتاه خمره ای ست کنید. مانتوهای کتی را می توانید در مهمانی ها و محیط های نیمه رسمی بپوشید. این مدل مانتو ها در رنگ های زیادی عرضه می شوند.

مدل مانتو

مانتو کتی

البته لازم به ذکر است که مدل های پیشنهادی برای مانتو منحصر به این 6 مدل نمی شود. در حال حاضر می توانیم انواع مختلف مانتو مانند مانتوهای خامه دوزی شده، کلاسیک و مانتوهای چین دار در بازار مشاهده کنیم. مانتوهای خامه دوزی شده یکی از ترندهایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است این مدل مانتو از ظاهر کلاسیکی برخوردار است. پارچه ی این مدل مانتو بسیار ظریف است و در مدل های کوتاه و چین دار و آستین پفی مشاهده می شود. می توانید این مدل مانتو را با دامن شلوار و شلوار به همراه صندل های بندی ست کنید.

برای دیدن انواع مختلف مانتو و ست مانتو ابریشم می‌توانید صفحه‌ی تولیدی ابریشم در ایستاگرام را دنبال کنید.

نکات مهم برای انتخاب مانتو تابستانه

مدل مانتو تابستانه باید از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد. اولین نکته ای که در انتخاب مانتو برای تابستان باید مد نظر قرار بدهید انتخاب پارچه مناسب است. معمولا پارچه های مانتوهای تابستانی از جنس لنین و نخی هستند. این پارچه ها به شکل خنک و ظریفی طراحی شده اند.

مانتوهای تابستانه معمولا از جنس سبک و خنکی برخوردار هستند این ویژگی باعث می شود تا گرمای تابستان قابل تحمل تر باشد. معمولا مانتوهای تابستانی در رنگ های روشن و ملایم هستند. به این دلیل که رنگ های تیره باعث جذب گرما می شود. در صورتی که قصد دارید از مانتوهای تابستانی جلو باز استفاده کنید باید برای زیر آن از لباس های نخی و نازک استفاده کنید.

مدل مانتو

مانتو تابستانه

مدل مانتو تابستانه خود را از میان پارچه هایی با قابلیت شستشوی بالا انتخاب کنید. به این دلیل که تابستان افراد بیشتر دچار تعریق می شوند و نیاز به شستشوی لباس ها افزایش پیدا می کند. بنابراین لازم است که مانتوها را از میان پارچه هایی با کیفیت بالا نظیر نخ، کتان و پنبه انتخاب کنید تا بر اثر شستشو از بین نروند.

انتخاب رنگ مانتو برای تابستان یکی از موارد بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت. در حال حاضر رنگ های پاستیلی یکی از پرطرفدارترین مواردی هستند که از طرف کارشناسان مد پیشنهاد می شود. این رنگ ها شامل هلویی، گلبهی، یاسی، نعنایی، لیمویی و … می شود. یکی از ترندهایی که امسال بسیار پرطرفدار است استفاده از پارچه هایی با الگوی پوست حیوانات می باشد. طرح های راه راه گورخری یا پلنگی از نمونه پرطرفدار در این زمینه به شمار می رود. برای داشتن یک استایل تابستانه مناسب در انتخاب اکسسوری، شال، روسری و… نیز دقت کنید.

علاوه بر مانتو در تابستان باید به دنبال شلوار، شال و روسری‌های مخصوص این فصل هم بود برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای انتخاب مدل شلوار زنانه مناسب تابستان – ۴ پیشنهاد و راهنمای انتخاب شال و روسری تابستانی مناسب ۱۴۰۱ را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه