اکسسوری چیست ؟ + معرفی 10 ترند روز 2024

اکسسوری شیک دخترانه

اکسسوری چیست ؟ | اکسسوری شیک دخترانه

یک از راه‌های ایجاد جذابیت و شیک پوشی در استایل، استفاده از اکسسوری و لوازم جانبی در کنار لباس و مانتو است. البته نکته مهم و اساسی در استفاده از اکسسوری‌ها، استفاده از اکسسوری مناسب و ست با مجموعه استایل و لباس و مانتو است. در این مقاله به شما اصول ست کردن اکسسوری با لباس را ارائه کردیم.

 

اکسسوری به نوعی از لوازم جانبی اطلاق می شود که به تنهایی استفاده نمی شود. اما در کنار لباس های اصلی و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد و باعث جلوه و زیبایی هر چه بیشتر آن ها می شود. افراد می توانند با استفاده از اکسسوری ها استایل و تیپ خود را به نحو دلپذیری شیک تر جلوه بدهند.

اکسسوری ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به توضیح انواع مختلف آن خواهیم پرداخت.

اکسسوری های قابل حمل که بسیار مورد توجه قرار دارند شامل عینک های آفتابی، بادبزن، کیف های دستی، چترهای آفتابی می شوند. نوع دیگری از این لوازم جانبی وجود دارد که به شکل پوشیدنی استفاده می شوند. این وسایل شامل انواع مختلف کلاه، جواهرات، دستبند، شال، روسری، جوراب ها، دستکش و … می شوند.

بهترین راه ست کردن اکسسوری دخترانه با لباس

  اکسسوری

انواع اکسسوری دخترانه

دختر خانم هایی که به دنبال بهترین ها هستند باید بدانند که داشتن لوازم جانبی و زیورآلات باعث می شود که تا استایل و لباس های شما بسیار شیک به نظر برسد. در اینجا قصد داریم چند نوع از لوازم جانبی را که به صورت سنتی در میان دختران جوان طرفدار دارند را معرفی کنیم.

اکسسوری شماره یک کیف دستی چرم: همانطور که می دانید کیف های چرمی می توانند در اندازه ها و شکل های مختلفی ارائه شوند که شامل کیف های کوچک زنجیر دار تا کیف های سفری با ابعاد بزرگ می شوند. این نوع کیف ها از ظرافت و پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند. فراموش نکنید که یک کیف مناسب می تواند شما را بسیار باوقار و جذاب نشان دهد.

کلاه های کلاسیک به شکل غیر قابل انکاری مورد توجه دختران جوان قرار می گیرد. این لوازم جانبی باعث می شود که ظاهر شما شیک و خونسرد به نظر برسد. می توانید استایل خود را با یک کلاه کلاسیک تکمیل کنید.

اکسسوری گوشواره های بلند و پر زرق و برق: گوشواره ها به شکل معمول در طرح ها و سبک، و رنگ های مختلفی وجود دارند. با استفاده از این زیور آلات می توانید ظاهری کاملا زنانه برای خود به وجود بیاورید.

اهمیتی ندارد که گوشواره های شما قیمتی و نفیس باشد یا از گوشواره های فشن استفاده کنید در هر صورت شرحی دخترانه را در قالبی کلاسیک به استایل شما اضافه می کند. استفاده از یک گوشواره در استایل تان باعث می شود که ظاهری زیبا و هوشمندانه داشته باشید.

انواع اکسسوری و ست کردن اکسسوری شیک دخترانه با لباس

انواع اکسسوری دخترانه

ساعت های مچی زیبا

اکسسوری ساعت یک گزینه ی مهم در آراستگی شخصی شما به وجود می آورد. می توانید با استفاده از یک ساعت طلایی زیبایی ذاتی خود را به نمایش بگذارید. این لوازم جانبی علاوه بر اینکه به شکل کاربردی به زمانبندی شما کمک می کند استایل شما را جذاب تر می کند. در صورتی که تمایل دارید یک ظاهر اسپرت و کاملا دخترانه از خودتان به نمایش بگذارید از ساعت های بند چرمی با رنگ های مختلف استفاده کنید. می توانید رنگ بند ساعت را با کیف و کفش خود هماهنگ کنید.

گردنبندهای بزرگ با آویزهای متعدد باعث می شود که ظاهر شما کاملا خانمانه به نظر برسد. قرار گرفتن گردنبند بر روی لباس های شما باعث می شود که ارزش لباستان چند درجه افزایش پیدا کند. گردنبندها در مدل های مختلفی وجود دارند می توانید بر اساس نوع استایلی که دارید یک گردنبند زیبا انتخاب کنید.

اکسسوری که باعث می شود چهره ی شما بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد عینک آفتابی است. عینک های آفتابی علاوه بر محافظت از چشم های شما در برابر آفتاب می توانند ظاهر شما را بسیار زیباتر جلوه بدهند. عینک های آفتابی دارای طیف گسترده ای مانند خلبانی، مربعی، اسپورت و … هستند.

برای خرید جدیدترین مدل 1402 اکسسوری کلیک کنید

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس

نحوه ست کردن اکسسوری با مانتو بسیار مهم است. همانطور که لوازم جانبی می تواند باعث جذاب شدن استایل شما شود؛ استفاده ی نادرست از آن نیز می تواند باعث بد تیپ شدن شما بشود. در ادامه چند جنبه مهم ست کردن اکسسوری با مانتو را بیان می کنیم.

بهترین اکسسوری دخترانه

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس

استفاده از رنگ در لوازم جانبی

اکسسوری ها را در کنار رنگ های خنثی مانند مشکی و سفید استفاده کنید تا باعث جذابیت استایل شما شود. در صورتی که از شومیز یا بلوز رنگی استفاده می کنید زیورآلاتی را استفاده کنید بسیار جلب توجه می کنند. همه ی این موارد به آشنایی با چرخه ی رنگ ها باز می گردد.

همچنین مطالعه کنید:
انتخاب رنگ لباس در ۳ گام (سال ۱۴۰۱)

در صورتی که قصد دارید از استایل خاص و منحصر به فرد برخوردار باشید می توانید اکسسوری و لباس هایتان را به نحوی با همدیگر هماهنگ کنید که رنگ های پایه با رنگ های ثانویه در چرخه ی رنگ ها به شکل مخالف همدیگر قرار بگیرند.

در صورتی که لباس های طرح دار قرمز انتخاب کرده اید از به کار بردن زیورآلات با رنگ سبز خودداری کنید. مگر اینکه در تعطیلات باشید. افراد به تجربه می توانند بفهمند که چه رنگی با تناژ پوستی آن ها همخوانی دارد اما به این نکته توجه کنید که بیشتر از سه رنگ را در استایل تان به کار نبرید.

اندازه لوازم اکسسوری

اکسسوری ها باید از اندازه مناسبی برخوردار باشند. زمانی که لباس های شما طرح دارد بهتر است از لوازم جانبی ساده استفاده کنید. کیف های زنانه یکی از اکسسوری هایی هستند که از لحاظ شکل و ابعاد بسیار مهم است. در هنگام انتخاب کیف به لباسی که پوشیده اید و فرم بدنتان توجه کنید. در صورتی که اندام کوچکی دارید بهتر است که از کیف های اورسایز استفاده کنید.

اکسسوری شیک

استایل مناسب

اکسسوری ها می توانند استایل شما را به نحو غیر قابل باوری تعریف کنند. شما می توانید یک لباس کاملا ساده بپوشید اما با انتخاب هوشمندانه و مناسب اکسسوری ظاهری کاملا متفاوت برای خود ایجاد کنید.

اکسسوری های استایل کلاسیک: این دسته از لوازم جانبی شامل گوشواره های نگین دار و مرواریدی، کیف دستی های چرمی، شال، روسری و دستمال گردن های ابریشمی می شوند.

لوازم جانبی پر زرق و برق و چشمگیر: این زیورآلات عبارتند از عینک های آفتابی بزرگ، گوشواره های آویز دار، کفش های پاشنه بلند، انگشترهایی با نگین های درشت، گردنبندهایی با سایز بزرگ هستند.

اکسسوری های مناسب برای محل کار: استفاده از زیورآلات در محیط کار به دلیل فضای رسمی که دارند باید بسیار ظریف باشند. ساعت های کلاسیک، کفش های پاشنه کوتاه، کیف های رودوشی و گردنبندهای ظریف و …

لوازم جانبی را بر اساس پوست خود انتخاب کنید. در صورتی که پوست شما سفید باشد بهتر است از طلای سفید استفاده کنید. افرادی که دارای پوست گندمی هستند می توانند از طلای قرمز و زرد کمک بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:
۳ اصل ست کردن کیف دستی با لباس و فرم بدن

افرادی که دارای پوست سبزه ای هستند می توانند از جواهرات ترکیبی استفاده کنند. زیورآلاتی که از ترکیب طلای زرد و سفید ساخته شده اند بر روی پوست این افراد جلوه ی فوق العاده ای دارد.

اکسسوری گوشواره
گوشواره اکسسوری جذاب و شیک

  اکسسوری

نکته مهم: استفاده از لوازم اکسسوری، باید شما را زیباتر کند، استفاده ی نامناسب از آن باعث می شود نتیجه ی عکس داشته باشد. در صورتی که صورت شما بیضی است باید گوشواره های بیضی را انتخاب کنید. صورت های مربع شکل باید از گوشواره های آویز استفاده کنند.

گوشواره های حلقه ای را می توانید برای هر نوع صورتی به کار بگیرید. دستبند و گوشواره ها نباید به صورت برجسته و به یک اندازه باشند. تنها از یک نوع فلز برای زیورآلات استفاده کنید. زیورآلات را بیش از اندازه استفاده نکنید به این دلیل که شلوغ کردن ظاهر موجب می شود که بر روی شیک بودن استایل شما تاثیر زیادی بگذارد.

همچنین برای خرید اکسسوری شیک و جذاب ابتدا تولیدی هنرمندان درجه یک ایرانی را در اینستاگرام ببینید و اکسسوری خاص انتخاب کنید سپس به سراغ نمونه‌کارها وتولیدات انبوه بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه