اصول خرید لباس به عنوان هدیه – 6 نکته مهم خرید مانتو کادو

اصول خرید لباس به عنوان هدیه

یکی از محبوب ترین گزینه ها در جشن و مراسم مختلف خرید لباس به عنوان هدیه برای یکی از عزیزان است ، به خصوص اینکه تنوع زیادی از آن در دسترس است. نکته‌ای که وجود دارد این است که انتخاب مورد مناسب ممکن است مشکل باشد ، اما با چند نکته و کمی تأمل ، می توانید اطمینان حاصل کنید که خرید شما به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد و گیرنده آن را بارها و بارها می پوشد.

بررسی سلیقه هدیه گیرنده

هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب هدیه مناسب لباس ، ابتدا باید ارزیابی کنید که با چه فردی سرکار دارید. اطمینان حاصل کنید که وقتی از خود را صرف شناخت سلیقه‌ی فرد برای پوشیدن لباس کرده‌اید و طرز لباس پوشیدن او را به طور روزمره بررسی کنید.

  • آیا او به سبک قدیمی لباس می‌پوشد یا دوست دارد لباس خود را با ظاهر دوره های مختلف مخلوط کند؟
  • آیا فرد لباس راحتی را ترجیح می دهد یا همیشه لباس رسمی می‌پوشد؟
  • آیا لباس به عنوان هدیه برای فرد هدیه گیرنده مورد قبول است؟
  • آیا او لباس‌های رنگ روشن را ترجیح می‌دهد یا لباس های تیره؟ و …
لباس به عنوان هدیه
لباس به عنوان هدیه

بررسی نوع پارچه، رنگ و نوشته ها و عکس‌های چاپ شده بر روی لباس

تجزیه و تحلیل سلیقه عزیزانتان به این صورت است که فرد می خواهد از چه رنگ ، چاپ و پارچه ای استفاده کند. به عنوان مثال ، آیا شما به طور مداوم فرد را در لباس‌هایی با سبک شلوغ میبینید یا اینکه شخص همیشه لباس ساده و کم نقش و نگاری را به تن دارد؟ همچنین باید در نظر بگیرید که چه رنگ هایی با رنگ پوست و رنگ موهای فرد سازگار است.

رنگهای خنثی و روشن باعث از بین رفتن رنگ روشن پوست می شود و به طور مثال اصلا فکر خوبی نیست که  به یک فرد مو قرمز ژاکت قرمز هدیه دهید. همچنین، پارچه های گیج کننده و بیش از حد پیچیده برای یک خانم با اندام انحنا دار مناسب نیست، درست مثل اینکه یک کت چرمی متناسب با اندام برای یک مرد میانسال خیلی جوان پسندانه به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انتخاب رنگ لباس کسب کنید مقاله جامع و کامل انتخاب رنگ لباس ما را مطالعه کنید.

مانتو جدید

پس همه چیز در مورد درست کردن تعادل و همچنین انتخاب تکه هایی با رنگ و چاپ مناسب بستگی به گیرنده کادو دارد.

اگر به دنبال خرید لباس به عنوان هدیه برای خانمی شیک پوش، زیبا و با وقار هستید یکی از سه پیشنهاد زیر که لباس‌هایی جذاب و مناسب فصل زمستان هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم

خواسته ها در مقابل نیازها

اکنون که سلیقه فرد موردعلاقه خود را تجزیه و تحلیل کرده اید و در مورد رنگها ، چاپها و پارچه هایی که متناسب با شخص گیرنده کادو آگاهی دارید، به احتمال زیاد به این فکرکرده اید، باید ایده بیشتری در مورد انواع لباس هایی که دوست دارد بپوشد داشته باشید. لذا حال انتخاب لباس به عنوان هدیه لزومی پیدا نمی کند و ممکن است به کاربرد آن وابسته باشد.

با این حال، شاید فرد به دنبال لباس مورد پسند نیست، شاید او بیشتر قدردان لباسی باشد که لازم دارد. به عنوان مثال ، آیا یک شلوار جین مورد علاقه یک آدم مسن هست؟ یا آیا گیرنده کادو مورد نظر اخیراً لباسی را از دست داده و از این موضوع ناراحت است؟ آیا فرد مورد نظر به مصابحه کاری دعوت شده است و لباس مخصوص برای این محل رسمی را ندارد؟

بعضی اوقات بهتر است به جای چیزی که فکر می کنید عزیزانتان می‌خواهند، یک هدیه لباس که مورد نیاز اوست را بخرید.

خرید شومیز براساس فرم بدن

هنگامی که عوامل فوق را مورد بررسی قرار دادید ، حال باید مطمئن شوید که برای فرم بدن فرد نیز خرید می کنید و لباس متناسب اندام اوست.

هنگام لباس خریدن برای خانم ها ، لحظه ای وقت بگذارید تا به خوبی به او نگاه کنید و تصمیم بگیرید که شکل اندام او به چه شکل  است. اندام خانم ها می تواند به شکل گلابی ، ساعت شنی، صاف و با کمترین انحنا یا به شکل سیب مانند طبقه بندی شود. اگر اندام او به شکل گلابی، ساعت شنی یا به صورت سیب مانند است ، پس احتمال دارد بدن او انحنای زیادی داشته باشد.

توجه به شکل بدن در هنگام خرید لباس به عنوان هدیه

بنابراین اطمینان حاصل کنید که لباس هایی را بخرید که توجه را از هر ناحیه غیر تمایلی منحرف کند و به جای آن کمر را مشخص کند. اگر اندام او صاف و با کمترین انحناست، بهتر است لباسی را خریداری کنید که اغراق بیشتری نسبت به انحنای بدنش داشته باشد. اینگونه انتخاب لباس به عنوان هدیه ذهنیت خاصی در طرف مقابل شما ایجاد نمی کند.

انتخاب سایز مناسب

آخرین کار این است که مطمئن شوید سایز لباس را درست انتخاب کرده اید. این باعث می شود فرد مجبور نباشد که هدیه را پس دهد یا آن را با اندازه واقعی عوض کند. ساده ترین راه برای اطمینان از خرید سایز مناسب اندازه لباس به عنوان هدیه این است که از خود شخص به صورت نامحسوس در عین مکالمه بپرسید ، بدون اینکه شخص متوجه منظور شما از سوال مورد نظر بشود.

همچنین، می توانید از دوست یا عضوی دیگر از خانواده که ممکن است این اطلاعات را بداند بپرسید. یا اگر در یک خانه زندگی می‌کنید، می توانید به سراغ کمد لباس هایش بروید و یکی از آن‌ها را بردارید. فقط مطمئن شوید که گرفتار نشوید.

چه موقع مانتو به عنوان هدیه مناسب نیست

چند مورد وجود دارد که خریدن لباس را به عنوان هدیه منتفی می‌کند.  به عنوان مثال اگر گیرنده می خواهد وزن خود را کاهش دهد ، این ممکن است به این معنی باشد که او یک بار هدیه شما را می پوشد و سپس لباس برای پوشیدن دوباره خیلی بزرگ است.

به همین ترتیب ، اگر گیرنده مورد نظر زن و باردار باشد ، تا زمانی که فرزند خود را به دنیا نیاورد ، نمی تواند از هدیه شما بیشترین بهره را ببرد.

همچنین شاید شخص گیرنده هدیه قبلاً به شما گفته باشد كه لباس را به عنوان هدیه تحسین نمی كند یا گزینه‌های دیگر را بیشتر ترجیح می دهد. در همه این موارد ، بهتر است لباس را به عنوان هدیه فراموش کنید و چیز دیگری را برای شخص تعیین کنید. شما نمی خواهید چیزی را که او به وضوح نمی خواهد هدیه دهید و این باعث اتلاف وقت و هزینه شما می شود.

به جز لباس ، مطمئنا گزینه های زیاد دیگه ای هم برای هدیه خریدن وجود داره، زیورآلات، اکسسوری و … که برای خرید اون ها حتما از گوگل کمک بگیرید.

حال شما مخاطب عزیز مجله مانتو ابریشم برای ما در بخش نظرات بگویید آیا دوست دارید لباس به عنوان هدیه دریافت کنید و اگر دوست دارید ، مشتاقید چه لباسی به عنوان کادو و هدیه دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه