انواع دامن ژورنال 2023 +ست دامن پاییزه 1402

انواع دامن بیرون خونه

انواع دامن ژورنال 2023 +ست دامن پاییزه 1402

انواع دامن برای استایل در فصول گرم معمولا پیشنهاد می شوند اما جالب است بدانید می توانید از دامن در استایل خود برای فصل های مختلف استفاده کنید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. معمولا خانم هایی که در استایل خود از دامن استفاده می کنند به استایلیش بودن معروف هستند.

خرید ست دامن پاییزه

599,000 تومان
378,000 تومان499,000 تومان
جدید
469,000 تومان

انواع دامن پاییزه شیک و مناسب برای استایل بیرون از منزل

اولین پیشنهادی که طراحان مد برای خانم های خوش سلیقه می دهند این است که یک دامن با قد متوسط بپوشید. در صورتی که در فصل گرم هستید می توانید این دامن را با یک بلوز و تیشرت ست کنید. نکته ی مهم اینکه بهتر است قد دامن کمی پایین تر از زانو باشد. برای اینکه یک استایل فوق العاده داشته باشید بهتر است یک کفش پاشنه دار یا یک بوت را انتخاب کنید. فراموش نکنید که انتخاب بلوز و تیشرت بسیار مهم است. می توانید از تیشرت های اور سایز چاپ دار و بلوزهایی با آستین های حجیم استفاده کنید.

قیمت پیراهن شنل النا خرید شنل دامن اروشا قیمت شنل دامن اروشا خرید+قیمت پیراهن شنل اولگا شنل دامن النا شنل دامن النا

انواع دامن دوردور

دامن

انواع دامن های رنگی گزینه ی مناسبی برای بیرون و گردش

دامن راسته یکی از انواع دامن هایی است که می توانید آن را با یک بلوز طرح دار ست کنید. با این انتخاب در کنار یک استایل زیبا می توانید بسیار جوان و زیبا به نظر برسید. برای کامل کردن استایل های این چنینی می توانید از کفش های عروسکی و پاشنه دار استفاده کنید.

انواع دامن دوردور و بیرون

مهم ترین مسئله ای که افراد باید در هنگام ست کردن دامن باید به آن توجه کنند ترکیب صحیح رنگ ها است. در صورتی که رنگ ها را به درستی بشناسید می توانید یک استایل فوق العاده داشته باشید.

انواع مختلف دامن های راسته با قد متوسط می تواند شما را جوان تر از سن واقعی تان نشان دهد. افرادی که به دنبال استایل دخترانه هستند می توانند از دامن های جین راسته استفاده کنند.

انواع دامن دوردور و بیرون

دامن

انواع دامن کلوش یک انتخاب محبوب

انواع دامن کلوش سال های زیادی است که به عنوان یک انتخاب محبوب میان خانم ها شناخته می شود. این نوع دامن شما را به دنیای جذاب کودکی می برد. شما با دامن کلوش می توانید یک پرنسس جذاب باشید. این نوع استایل به عنوان یک گزینه مناسب برای گردش و تفریح شناخته می شود.

شما می توانید دامن خود را با کت کتان یا جین همچنین یک شومیز مناسب ست کنید. لباس های آستین بلند به همراه یک جفت کفش کتان یا اسپرت استایل جذابی به همراه دامن کلوش از شما به نمایش می گذارد. می توانید با انتخاب یک دامن کلوش گلدار یک استایل بهاری فوق العاده برای خودتان درست کنید.

دامن کلوش بیرون گردی

دامن کلوش

انتخاب دامن برای فصول مختلف سال

گردش و تفریح محدود به فصل تابستان و بهار نیست. در صورتی که قصد دارید در فصول سرد سال بیرون بروید می توانید در استایل خود از انواع دامن های مختلفی استفاده کنید. مطمئنا در هر فصل از سال تعداد محدودی از دامن ها ترند می شوند این به منزله محدود شدن شما نخواهد بود. می توانید از انواع مختلف دامن ها در استایل خود استفاده کنید.

انواع دامن های پتویی گرم به عنوان یک گزینه ی مناسب برای فصل های سرد سال به شمار می روند. این مدل دامن ها باعث می شوند که شما گرمای بیشتری را احساس کنید. می توانید انواع مختلف دامن های بلند و پشمی را برای این فصل از سال داشته باشید.

یکی از انتخاب های فوق العاده که می توانید  برای دامن های مناسب گردش و تفریح داشته باشید؛ دامن های کمر کشی هستند. این نوع دامن به شما حس آزادی بیشتری را می دهد می توانید به راحتی مدت زمانی طولانی را به پیاده روی و فعالیت بگذرانید.

دامن برای فصول مختلف

  دامن

دامن جین میدی بلند یک گزینه مناسب برای استایل کژوال

انواع دامن های جین بلند و میدی به عنوان مدل های مناسب برای استایل خانم ها در بیرون از منزل به شمار می روند. مهم ترین ویژگی این نوع دامن ها این است که به راحتی با انواع کت، کاپشن، مانتوهای جلوباز و …. ست می شوند. می توانید از دامن های جین کوتاه با یک ساپورت ضخیم استفاده کنید.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که دامن ها انواع مختلفی مانند کوتاه، متوسط و بلند دارند که افراد بر اساس سلیقه ی خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. معمولا دامن های کوتاه و چسبان گزینه ی مناسبی برای گردش و تفریح نیستند.

دامن جین واسه دوردور

انواع مختلف دامن ها وجود دارند که یکی از محبوب ترین دامن هایی که خانم ها برای استایل بیرون از منزل می پسندند دامن پلیسه است. این مدل دامن ها را معمولا از پارچه های سبک و خنک تهیه می کنند بنابراین گزینه ی مناسبی برای گردش و تفریح در فصل تابستان به شمار می روند.

خانم هایی که دارای اندام لاغر هستند می توانند با انتخاب این نوع دامن اندام خود را در ناحیه پایین تنه به شکل پر تر نشان بدهند. چین های ریزی که در این نوع دامن ها وجود دارد باعث می شود ران و باسن شما پرتر به نظر برسد و کشیدگی و لاغری پاهای شما را می پوشاند.

انواع دامن پلیسه از ظاهر شلوغی برخوردار هستند. بنابراین لازم است این مدل دامن ها را مانتوهای بدون طرح و ساده که از ظاهر جمع و جوری برخوردار هستند ست کنید. می توانید رنگ کفش خود را با دامن ست کنید یا از رنگ های خنثی برای کفش استفاده کنید.

دامن جین واسه دوردور

دامن جین

انتخاب یک استایل جسورانه

انواع دامن های بلند یکی از گزینه هایی هستند که با هر نوع استایلی ست می شوند. دامن های بلند برای گردش و تفریح و خیابان انتخاب مناسبی هستند. در صورتی که در فصل تابستان و بهار قصد دارید به دامن طبیعت بروید یا یک پیاده روی ساده را داشته باشید می توانید از یک دامن در طیف رنگ زرد استفاده کنید. اگر فکر می کنید این انتخاب زیاده از حد جسورانه است و شما این ریسک را نمی کنید.

می توانید از رنگ های مونوکروم که ریسک کمتری دارند استفاده کنید. این رنگ ها روشن و دلپذیر هستند و در کنار سادگی جذابیت از ریسک پایین تری برخوردار هستند. یکی دیگر از انتخاب های بسیار جذاب دامن های چهارخانه است. این مدل دامن ها در شکل های گوناگونی وجود دارند و به سادگی با انواع شومیزهای ساده، کت و بلوزها ست می شوند.

دامن

ترند دامن در سال جدید

انواع دامن پلیسه به عنوان یکی از کاربردی ترین ترندهای لباس در سال جدید به شمار می روند. این نوع دامن ها بسیار ساده و راحت هستند و امکان پوشیده شدن در هر مکانی را دارند. علاوه بر دامن های پلیسه بلند امسال طراحان برای دامن های میدی نیز از این طرح الهام گرفته اند. جالب است بدانید پوشیدن این نوع دامن در بیرون هیچ محدودیتی ندارد

خانم ها می توانند این مدل دامن را را به صورت ساده، رنگی با طرح های چاپی و … بپوشند. با توجه به ترند شدن جوراب شلواری در سال 2022 امکان پوشیدن دامن های کوتاه نیز وجود دارد. می توانید این مدل دامن ها را با بوت و چکمه های بلند ست کنید. البته این سبک را بیشتر برای دختران نوجوان پیشنهاد می دهند. برخی از خانم ها تمایل دارند که به جای دامن های کوتاه و بلند از دامن شلواری برای استایل بیرون استفاده کنند.

دامن ملانژ

دامن ملانژ

دامن شلواری های نخی و ملانژ گزینه ی مناسبی برای استایل بیرون هستند. دامن شلواری ها در انواع مختلفی مثل کلوش و راسته هستند که به راحتی با شومیز و بلوز ست می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه