بررسی مانتوهای شومیز دخترانه 2023 +شومیز پاییزه

بررسی شومیز دخترانه شیک 1401

بررسی شومیز دخترانه 2023 +شومیز پاییزه 1402

با آغاز فصل بهار، یکی از پراستفاده ترین لباس ها، مانتو شومیز است. ما در این مقاله به بررسی تخصصی و ویژه 3 مانتو شومیز دخترانه تولید شده در تولیدی مانتو ابریشم پرداختیم.

شومیزهای دخترانه امروزه از شامل انواع دسته بندی و مدل مختلف هستند و هر شخصی می تواند با توجه به اندازه و اندام خود و همچنین رنگ پوست خود دست به خرید یکی مدل های شومیز دخترانه بزند.

یکی از ویژگی های مهم شومیز دخترانه این است که لباسی راحت، شیک و جذاب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه به شمار می رود که این لباس را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مانتوها و لباس ها کرده است.

ما در تولیدی مانتو ابریشم در سال 1402 سه مدل شومیز را در فروردین ماه تولید و به مخاطب خود ارائه کردیم. در ادامه به بررسی هر کدام از این شومیزها میپردازیم.

 

شومیز دخترانه مدل اروشا

یک ست شومیز و شلوار دوتکه که با ترکیب رنگ های عالی برای هر روز فصل بهار و تابستان که در چندین رنگ، بسیار راحت و خنک تولید شده است.

این شت شومیز و شلوار مناسب مهمانی، رستوران و کافه گردی و دورهمی های صمیمانه شماست.

شومیز اروشا در تولیدی مانتو ابریشم با پارچه ترگال درجه یک تولید می‌شود.

خصوصیات پارچه ترگال عالی درجه یک:

  • ثبات در رنگ
  • تراکم مناسب
  • تل نشدن (گوله نشدن)
  • ثبات سایشی
  • استقامت بالا

 

موارد استفاده ترگال بخاطر ویژگی ثبات رنگ، استقامت بالا و انتقال حرارتی به خنکی لباس کمک می کند و باعث می‌شود گزینه بسیار بی نظیری برای تولید شومیز ما شود.

شومیز دخترانه اروشا فری سایز و مناسب اندازه های 36 تا 46، در دو تکه طراحی و تولید شده است. همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید قسمت کوتاه شومیز با قد 65 سانتی متر، قسمت بلند با قد 75 سانتی متر و قسمت کوتاه شلوارهای خوش رنگ و زیبای شومیز اروشا با قد 85 و قسمت بلند شلوار آن 97 سانتی متر است.

برای مشاهده عکس های با جزئیات زیاد و سوالات در مورد شومیز در اینستاگرام مانتو ابریشم و پست مربوط به این شومیز نظر بگذارید و برای خرید این محصول به صفحه محصول شومیز اروشا مراجعه کنید.

ما در تولیدی مانتو ابریشم در سال 1401 سه مدل شومیز را در فروردین ماه تولید و به مخاطب خود ارائه کردیم. در ادامه به بررسی هر کدام از این شومیزها میپردازیم.

شومیز دخترانه مدل مانلی

یک شومیز تک رنگ سفید با کیفت که با سه کلمه جذاب، با کیفیت و دل نشین می توان آن را توصیف کرد.

این شومیز مناسب استفاده زیر کت شلوار است. مجالس و مهمانی رسمی تر شاید کاربرد استفاده از این مانتو و شومیز دخترانه به شمار می رود.

شومیز مانلی در تولیدی مانتو ابریشم با پارچه کرپ اسکاچی درجه یک تولید می‌شود.

خصوصیات پارچه کرپ اسکاچی درجه یک:

  • ضخامت مناسب
  • لطیف
  • سبک وزن
  • مقاوم در برابر چروک خوردن

پارچه اسکاچی کرپ مورد استفاده در تولید شومیز دخترانه مانلی بسیار لطیف، با ضخامت مناسب و سبک که آن را به لباسی خنک، راحت و با کیفیت تبدیل کرده است.

این شومیز دخترانه مجلسی در یک رنگ سفید تولید می شود. قد مانلی 65 سانتی متر است. این شومیز دخترانه در سه سایز 1 ، 2 و 3 تولید شده و برای سایزهای 36 تا 48 مناسب است که هر سه سایز این محصول در فروشگاه ما موجود است.

برای مشاهده عکس های با جزئیات زیاد و سوالات در مورد مانتو و شومیز دخترانه مانلی در اینستاگرام مانتو ابریشم و پست مربوط به این شومیز نظر بگذارید و برای خرید این محصول به صفحه محصول شومیز مانلی مراجعه کنید.

شومیز دخترانه شیک مدل آفتاب

شومیز شیک و مجلسی آفتاب با چند طرح رنگ جذاب و دل نشین که از چشم های شما دلبری می کند. شومیز آفتاب مطمئنا در تن شما می درخشد.

این شومیز نیز همانند شومیز مانلی مناسب استفاده زیر کت شلوار است. مجالس و مهمانی و دورهمی دانشجویی شاید کاربرد استفاده از این مانتو و شومیز شیک دخترانه به شمار می رود.

شومیز دخترانه آفتاب در تولیدی مانتو ابریشم با پارچه تترون ترک درجه یک تولید می‌شود.

خصوصیات پارچه کرپ اسکاچی درجه یک:

  • ظرافت و سادگی
  • لطافت خاص
  • بدون حساسیت و آلرژی
  • خنک و مقابله با تعریق
  • بدون هیچ مشکلی برای شتسشوی مکرر و اتو کردن

جنس عالی تترون ترک این شومیز خوشگل آن را به یک لباس عالی بهاره و تابستانه تبدیل کرده و در عین ظرافت و راحتی، شما را شیک پوش نیز می نماید.

این شومیز دخترانه مجلسی در چند رنگ تولید می شود. قد مانلی 65 سانتی متر است. این شومیز دخترانه در سه سایز 1 ، 2 و 3 تولید شده و برای سایزهای 36 تا 48 مناسب است که هر سه سایز این محصول در فروشگاه ما موجود است.

برای مشاهده عکس های با جزئیات زیاد و سوالات در مورد مانتو و شومیز دخترانه مانلی در اینستاگرام مانتو ابریشم و پست مربوط به این شومیز نظر بگذارید و برای خرید این محصول به صفحه محصول شومیز آفتاب مراجعه کنید.

مانتو جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه