فری سایز چیست و معرفی انواع مانتو فری سایز ابریشم

فری سایز

فری سایز که گرفته شده از کلمه انگیسی Free Size است که امروزه به یک اصطلاح رایج در صنعت مد و پوشاک تبدیل شده است.

سایز و اندازه  لباس هم مانند کیفیت و رنگ لباس قبل از خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. به طور کلی اندازه لباس به دو دسته سایزبندی شده و فری سایز تقسیم می‌شود. علاوه بر این دو اندازه امروزه در کشور ما اندازه اورسایز هم بسیار ترند شده است که بسیار شبیه به فری سایز است.

لباس و مانتو فری سایز

لباس و مانتوهای فری سایز از انواع لباس‌هایی هستند که بسیار آزاد، راحت و انعطاف پذیر بوده و در واقع به این دلیل که نه خلیی تنگ هستند و نه خیلی گشاد برای اکثر سایزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مزیت های اصلی فری سایز می‌توان به این مزیت‌ها اشاره کرد:

  • خرید مطمئن لباس و مانتوهای فری سایز به صورت اینترنتی ( زمانی که شما به صورت حضوری نمی‌توانید لباس  مورد علاقه‌تان را خریداری کنید این نوع اندازه بدون پرو کردن لباس می‌تواند بسیار کمک کننده باشد)
  • اگر سایز شما بین دو سایز استاندارد است لباس و مانتوهای فری سایز می‌توانند گزینه بسیار خوبی باشند
  • اگر از افرادی هستید که تمایل دارید ضعف‌های اندامی خود را بپوشانید لباس‌های فری سایز به دلیل اینکه می‌توانند تا حد زیادی فرم اندام را بپوشانند، می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

انواع مانتو فری سایز مانتو ابریشم

کلوش

مانتو جلوباز کلوش یک مانتو اسپرت مناسب بهار و تابستان بوده که  بسیار خنک و سبک بوده و برای سایزهای 36 تا 56 قابل استفاده است.

فری سایز

مانتو کلوش

مانتو ماهور

مانتو ماهور مناسب برای سایز 36 تا 56 در رنگ‌های متنوع یک مانتو بلند دکمه دار مناسب فصل بهار بوده و به دلیل راحتی و خنک بودنش می‌توان از آن برای خرید، در محل کار، اماکن آموزشی مانند دانشگاه استفاده کرد و از پوشیدن آن در طول یک روز خسته نشد.

فری سایز

مانتو ماهور

مانتو عبایی

مانتوی اسپرت عبایی ابریشم یک مانتو فری سایز مناسب فصل بهار می‌باشد که در رنگ‌های زیبا و جذاب قابل سفارش است.

فری سایز

مانتو عبایی

ست شومیز

ست شومیز فری سایز ابریشم از سایز 36 تا 46 در رنگ‌های شاد مناسب فصل تابستان بوده و ار آن می‌توان در مسافرت‌، دورهمی و کارهای روزانه بهره برد.

فری سایز

ست شومیز

شومیز والان میکرو

ست شومیز والان میکرو مناسب فصل بهار و تابستان فری‌سایز بوده و می‌توان برای مسافرت، دورهمی و محل‌های غیر اداری از آن استفاده کرد.

فری سایز

شومیز والان میکرو

مانتو شنلی رستا

مانتو شنلی مدل رستا ابریشم یک مانتو دانشجویی جلوبسته و کمردار،مناسب سایز 36 تا 46 است. مانتو شنلی رستا یک ماتنو بسیار شیک با رنگ‌های متنوع جذاب  با جنس ترگال است که آبرفت و رنگ‌رفت ندارد.

فری سایز

مانتو شنلی رستا

شنل دکمه

شنل دکمه ابریشم یک ست میکرو شومیز شلوار پاییزه  دخترانه شیک است که برای سایز 36 تا 50 مناسب  بوده و می‌توان از آن برای مسافرت، دورهمی و رستوران استفاده کرد.

فری سایز

شنل دکمه

ست مانتو شلوار یارا

مانتو شلوار یارا یک ست دو تیکه دخترانه شیک با رنگ‌های بسیار زیبا است که برای فصل بهار تولید شده و برای تمام سایزها قابل استفاده است.

فری سایز

ست یارا

مانتو بهار

مانتو اسپرت بهار ابریشم یک مدل ترندی و تابستونی سبک، خنک و راحت با رنگ های شاد و جذاب مناسب سایز 36 به بالا است که می‌توان از آن در مکان های آموزشی هم بهره برد.

فری سایز

مانتو بهار

ست مانتو دامن ساحل

ساحل یک ست مانتو دامن فری سایز در رنگ‌های شاد و خوشگل و شیک است  که در تولیدی ابریشم طراحی و تولید شده است.

فری سایز

مانتو دامن ساحل

ست مانتو پیراهن بلوچی / تیاناز

این محصول یک ست مانتو پیراهن شیک و جذاب به حساب می‌آید که در تولیدی مانتو ابریشم با پارچه تترون ترک با کیفیت تولید می شود. تیاناز را می‌توان به صورت پبراهن تک و هم مانتو تک استفاده کرد.

فری سایز

ست مانتو پیراهن بلوچی

مانتو عبایی محرم

مانتو عبایی محرم با جنس حریر اسلپ مناسب برای همه‌ سایزها (از 36 تا 56) بوده و می‌توان از آن برای مراسم ختم وعزاداری‌ استفاده نمود.

فری سایز

عبایی محرم

ست کت شلوار سودا

این ست کت شلوار زنانه سودا یکی از تولیدات شیک، پرانرژی و جذاب تولید شده در تولیدی مانتو ابریشم است که از جنس داکرون نخ بوده و بسیار خنک و راحت که برای سایز 36 تا 46 مناسب است.

فری سایز

کت و شلوار سودا

اور سایز چیست

اورسایز برخلاف اسمش سایزی جدا و خاص نیست بلکه در واقع لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را شامل می‌شود که بزرگتر از سایز معمول خود هستند. سبک اورسایز از قرن 20 وارد صنعت مد و فشن شد و تغییرات چشمگیری در دنیای مد و فشن ایجاد کرد. در این نوع از سبک در واقع افراد لباس با سایزی بزرگتر از سایز واقعی خود را انتخاب می‌کنند به طور مثال اگر فردی دارای سایز 40 است برای داشتن استایل اورسایزی باید لباسی با سایز 44 یا بیشتر را انتخاب کند.

لباس های اورسایز هم مانند لباس‌های فری سایز از راحتی و آزاد بودن به دلیل گشاد بودن برخوردار هستند و ب همین دلیل می‌توانند اندام شما را پنهان کرده و شما را لاغرتر از اندازه واقعی نشان دهد.

تفاوت فری سایز و اور سایز

همانطور که قبلا هم گفته شد لباس‌های فری سایز سایزهای خاصی را شامل می‌شوند مانند (36 تا 46 یا 36 تا 56) ولی لباس های اورسایز اینطور نبوده و فقط از اندازه واقعی شخص چند سایز (2 یا 4 سایز) بزرگتر هستند. در واقع می‌توان گفت هر لباس اورسایزی را می‌توان فری سایز هم دانست اما نمی‌توان هر لباس فری سایزی را اورسایز دانست.

برای دیدن انواع مانتوهای جدید تولیدی مانتو ابریشم به صفحه اینستاگرامی ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه