مانتو مناسب قد و وزن ایده آل +نمونه مانتو قد 75

انتخاب لباس و مانتو مناسب قد بلند

مانتو مناسب قد و وزن ایده آل +4نمونه مانتو 75

مانتو مناسب افراد بلند قد چیست؟ یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای انتخاب مانتو وجود دارد اندام و قد افراد است. جالب است بدانید که انتخاب مانتو با قد شما رابطه ی برعکسی دارد. خانم های بلند قد می توانند از مانتوهایی استفاده کنند که بلندی آن تا زانوی آن ها می رسد. این باعث می شود که از ظاهر برازنده ای برخوردار شوند. افرادی که دارای قد بلندی هستند در انتخاب مانتو باید نکاتی را مد نظر داشته باشند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مانتو مناسب خانم های بلند قد باید تا زانوی آن ها باشد به این دلیل که مانتوهای بسیار کوتاه و بسیار بلند ظاهر آن ها نامتناسب نشان می دهد. بهتر است این دسته از خانم ها از پوشیدن مانتو و شلوار یک رنگ اجتناب کنند. به این دلیل که مانتو شلوار یک دست باعث می شود که آن ها قد بلندتر به نظر برسند. زمانی که مانتو و شلوار آن ها از رنگ های مختلفی باشد باعث می شود که قد به چند قسمت مختلف تقسیم شود و کوتاهتر به نظر برسند.

مانتو مناسب قد بلند

مانتو مناسب قد بلند

در صورتی که این خانم ها از مانتوهای بسیار کوتاه استفاده کنند پاهایشان کشیده تر به نظر می رسد که چندان جالب نمی باشد. خانم های بلند قد هرگز  نباید مانتوهای گشاد و پفی  بپوشند زیرا اندام آن ها را درشت تر نشان می دهد. مانتو مناسب این خانم ها باید طوری طراحی شود که به انحناهای بدن توجه زیادی داشته باشد تا ذهن بیننده را از قد دور کند. این افراد می توانند از مانتوهای کمردار تنگ استفاده کنند تا خوش اندام تر به چشم بیایند.

انتخاب مانتو مناسب قد کوتاه و خانم های جذذاب

مانتو مناسب خانم هایی که قد کوتاهی دارند باید از طراحی برخوردار باشد که قد آن ها را بلندتر نشان بدهد. این دسته از خانم ها باید از مانتوهایی با طرح راه راهی عمودی باریک استفاده کنند. این خط ها باعث می شود که اندام آن ها بلندتر به نظر برسد. توجه داشته باشید که خانم های کوتاه قد نباید از مانتوهای بسیار بلند استفاده کنند زیرا موجب می شود که قد آن ها کوتاهتر از معمول به نظر برسد.

برای اینکه قد بلندتر به نظر برسند بهتر است از مانتوهایی استفاده کنند که قد آن تا روی زانویشان می رسد. این خانم ها نباید مانتوهای کلوش و گشاد را انتخاب کنند زیرا باعث می شود که چاق تر و کوتاهتر به نظر برسند. یکی از گزینه های دیگر که نباید از آن استفاده کنید مانتوهای چروک است.

مانتو مناسب خانم های کوتاه قد باید به شکل ساده و قالب تن باشد در صورتی که پس از انتخاب مانتو با سایز آستین و شانه ها مشکل داشتند می توانند برای رفع اشکالات به خیاطی مراجعه کنند.

مانتو مناسب قد کوتاه

مانتو مناسب قد کوتاه

خرید مانتو برای افراد درشت هیکل

مانتو مناسب خانم های سایز بزرگ یا درشت هیکل چیست؟ این خانم ها دارای اضافه وزن هستند و همیشه به دنبال مانتو هایی هستند که آن ها را چند سایز لاغرتر نشان بدهد. این دسته از خانم ها نباید سمت مانتوهایی با راه راهی افقی بروند. بنابراین خانم های کوتاه قد باید مانتوهایی با راه راه عمودی انتخاب کنند یا به سمت مانتوهای ساده و بدون طرح بروند.

خانم هایی که دارای اندام نسبتا درشتی هستند نباید مانتوهایی را با جنس استرج، کشی همچنین مانتوهای کمر کش انتخاب کنند. به این دلیل که این نوع مانتوها آن ها را چاق تر و کوتاهتر نشان می دهد. می توانند مانتوهایی را انتخاب کنند که در پهلوها دارای شکاف جانبی هستند این شکل از مانتوها باعث می شود که خانم های دارای اضافه وزن راحت تر فعالیت کنند و حرکت داشته باشند. یکی دیگر از گزینه هایی که این دسته از خانم ها پیشنهاد می شود مانتوهای A شکل یا کلوش است که می تواند برجستگی های ناشی از اضافه وزن آن ها را بپوشاند.

 

انتخاب لباس متناسب با قد و وزن - مانتو برای افراد ریز نقش

چه مانتویی برای افراد ریز نقش مناسب است

مانتو مناسب افراد ریز نقش چیست؟ افراد ریز نقش باید در هنگام انتخاب مانتو نهایت دقت را داشته باشند تا بلندتر از حد معمول به نظر برسند. این افراد هرگز نباید از مانتوهای گشاد استفاده کنند. مانتوی آن ها باید دقیقا اندازه و کیپ تن شان باشد. همانطور که باید از پوشیدن لباس های گشاد اجتناب کنند باید لباس های تنگ را نیز فراموش کنند.

بهتر است مانتوهایی انتخاب کنید که دارای یقه ی هفتی و دارای طرح های عمودی هستند. این نوع مانتوها باعث می شوند که خطای دید به وجود بیاید و اندام شما بلندتر و کشیده تر به چشم بیاید. در صورتی که همه ی بخش های استایل شما به شکل تک رنگ باشد قدتان هم بلندتر به نظر خواهد رسید. در صورتی که قصد دارید بلندتر از قد واقعی تان به نظر برسید هرگز مانتوی کوتاه نپوشید. از پوشیدن مانتوهای کلفت و زمستانه خودداری کنید. سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که دارای پارچه های ظریفی هستند. لباس های طرحدار و شلوغ را نیز فراموش کنید.

مانتو برای افراد ریز نقش

خرید مانتو برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

مانتو مناسب قد خانم هایی که دارای شکم های بزرگی هستند باید دارای ویژگی های خاصی باشد. این خانم ها باید دور مانتوهای دارای کمر را خط بکشند به این دلیل که مدل های این چنینی در قسمت شکم جمع می شوند و ایجاد چین خوردگی می کنند که باعث می شود توجه افراد به شکم آن ها معطوف شود.

خانم های دارای شکم بزرگ نباید از مدل هایی که در قسمت میانی دارای پلیسه، جیب و چین است استفاده کنند. این مانتوها باعث می شود همه ی توجه ها به شکم آن ها جلب شود.

خانم هایی که سینه ی نسبتا بزرگی دارند در انتخاب مانتو دچار مشکل می شوند. این افراد باید مانتوهایی را انتخاب کنند که در بخش بالا تنه گشاد هستند. هرگز نباید سمت مانتوهایی بروند که در قسمت سینه تنگ می شوند.

نکاتی درباره ی خرید مانتو

مانتو مناسب شما مانتویی است که با اندام شما هماهنگ باشد. خانم هایی که پایین تنه ی چاقی دارند می توانند از مانتوهایی استفاده کنند که در بخش پایین تنه گشاد هستند. افرادی که در بخش بالا تنه چاق هستند پیشنهاد می شود مانتوهای راسته و گشاد را انتخاب کنند.

مانتوهای تنگ را انتخاب نکنید زیرا پس از چند بار استفاده چروک می شوند. برخی از خانم ها هستند که مشکل شانه های پهن دارند. باید مدل هایی را انتخاب کنند که باعث شود عرض شانه ی آن ها کوچکتر به نظر برسد. این خانمهای می توانند برای آن که میان شانه و پایین تنه تناسب به وجود بیاورند از مانتوهایی استفاده کنند که دارای یک کمربند ظریف هستند. برای اینکه عرض شانه تان باریکتر به نظر برسد می توانید از مانتوهای بدون آستین مثل انواع سارافون ها یا مانتوهایی با آستین های ساده استفاده کنند. مانتوی این افراد نباید پارچه های لخت و کشی باشد.

  مانتو انتخاب مانتو مناسب برای افراد علاوه بر اندام و قیافه ی فرد باید بر اساس سن و سال فرد نیز باشد. خانم های جوان می توانند از مدل های اسپرت استفاده کنند. این در حالی است که خانم های میانسال باید از مانتوهایی استفاده کنند که بلند هستند و بر روی آن ها کار شده یا به شکل کاملا ساده طراحی شده است استفاده کنند. خانم ها می توانند مانتوها را بر اساس سلیقه خود از میان رنگ های تیره و روشن انتخاب کنند که تاثیر شگفت انگیزی در نشان دادن اندام افراد خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه