20 مدل کیف و کفش زنانه مناسب مانتو مختلف

20 مدل کیف و کفش زنانه مناسب مانتوهای مختلف

20  مدل کیف و کفش زنانه برای ست کردن با مانتو

 کیف و کفش زنانه مناسب برای ست کردن با مانتو ها ی مختلف باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ همانطور که می دانید کیف های زنانه یکی از مهم ترین اکسسوری ها هستند که به تکمیل استایل خانم ها کمک زیادی می کند. برای آشنایی با کیف های مناسب هر مانتو و استایل با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع کیف و کفش زنانه برای ست کردن مانتو

انتخاب کیف و کفش زنانه بیشتر از هر چیزی بستگی به سلیقه افراد دارد. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که جدا از سلیقه باید کیف و کفش ها از لحاظ نوع و مدل در یک دسته قرار بگیرند.

کیف و کفش زنانه مناسب مانتو اسپرت: افرادی که طرفدار استایل اسپرت هستند می توانند از کوله پشتی و کفش های کتانی استفاده کنند. با توجه به اینکه طرفداران استایل اسپرت اغلب خانم های دانشجو و شاغل هستند می توانند به راحتی وسایل زیادی را که مجبور به حمل آن ها هستند را با خود داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه، حتما ببینید: بررسی شومیز دخترانه 1401

مهم ترین ویژگی این ست راحتی و سادگی آن است. شما می توانید از انواع کوله پشتی و کتونی های دخترانه زیبا بهره بگیرید. شما می توانید با استفاده از این ست به راحتی لپ تاپ خود را حمل کرده و مدت زمان طولانی به پیاده روی بپردازید.

ست کیف و کفش برای استایل رسمی

کیف و کفش زنانه مناسب برای استایل های رسمی چیست؟ خانم ها معمولا در مهمانی های رسمی از مانتو یا کت و شلوارهای تیره استفاده می کنند. بهترین گزینه ست کیف و کفش به همراه مانتوهای رسمی کفش های چرم پاشنه کوتاه به همراه کیف های جعبه ای هستند. این مدل کیف ها را نیاز نیست به شانه خود آویزان کنید. معمولا این مدل کیف ها دارای دسته هایی هستند که به سادگی می توانید آن را در ست تان بگیرید.

لازم نیست جنس کیف و کفش با همدیگر هماهنگ باشد. می توانید از یک کیف براق و یک کفش چرم مات استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی استفاده از کیف و کفش های پوست ماری یا ست کیف و کفش هایی با طرح پوست حیوانات است.

کیف و کفش زنانه

  کیف و کفش اداری

کیف و کفش زنانه برای مانتو های اداری: مانتوهای اداری معمولا توسط خانم های کارمند استفاده می شود. اکثر شرکت های معتبر برای ایجاد نظم و ترتیب یک فرم مشخص را برای لباس کارمندان خود استفاده می کنند. خانم هایی که از مانتو شلوار اداری استفاده می کنند باید زمان بیشتری را صرف ست کردن اکسسوری های و دیگر آیتم های استایل خود کنند تا تیپ آن ها از حالت یکنواختی فاصله بگیرد.

بهترین گزینه ست کیف و کفش برای مانتوهای اداری کیف های تخت مستطیلی یا کیف های کوتاه و باریک زنانه است. می توانید این مدل کیف ها را با کفش های لژدار یا کفش های پاشنه دار چانکی ست کنید که ترکیب زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است شناخت ویژگی‌های کفش خوب، به انتخاب بهتر شما کمک می‌کند.

کیف و کفش زنانه

کیف و کفش استایل رسمی

کیف و کفش مناسب مانتو مجلسی

مدل کیف و کفش زنانه مناسب برای مانتو مجلسی کدام است؟ مانتو های مجلسی معمولا پرزرق و برق و دارای تزیینات مختلفی هستند. بهترین گزینه برای ست کیف و کفش با این مدل مانتو ها کیف های پاکتی و کفش های پاشنه بلند زنانه است.

این مدل کیف ها از طراحی شبیه به پاکت نامه برخوردار هستند و برخی از آن ها به جای بند با یک زنجیر بسیار زیبا تزیین شده اند. می توانید کیف و کفش مجلسی خود را از یک جنس انتخاب کنید یا می توانید از دو جنس مختلف استفاده کنید.

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش

خانم هایی که از مانتو مجلسی استفاده می کنند می توانند از ست کیف و کفش شب نیز بهره بگیرند. البته این انتخاب برای زمانی است که مانتو مجلسی شما فاقد طرح باشد و تقریبا ساده باشد.

انواع ست کیف و کفش برای مانتوهای مختلف

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو فانتزی

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو سفید

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو بلند

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو کوتاه

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو اسپرت

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو کتی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با استایل مونوکروم

کیف و کفش زنانه

  ست کیف وکفش با مانتو کتی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو مجلسی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو مجلسی

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو زمستانه

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش مانتو مجلسی

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش هماهنگ با رنگ مانتو

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو پاییزی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف وکفش با مانتو کژوال

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو رسمی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش و مانتو مجلسی

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش با مانتو نیمه رسمی

کیف و کفش زنانه

  ست کیف و کفش با مانتو اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه