اصول ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

اصول ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

 ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت چه اصولی دارد؟ حتما شما هم برای تان این موضوع پیش آمده است که ندانید مانتو اسپرت را باید با چه شال و روسری ست کنید. همانطور که می دانید مانتوهای اسپرت در طرح و رنگ های مختلف هستند قصد داریم در ادامه روش ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت را مورد بررسی قرار دهیم.

ست کردن شال و روسری مناسب با انواع مختلف مانتو اسپرت

می توانید مانتوهای اسپرت خود را بر اساس رنگی که دارند با شال های مناسب ست کنید. یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار برای مانتوهای اسپرت رنگ سبز است. در صورتی که قصد دارید در استایل خود از یک مانتو اسپرت سبز رنگ استفاده کنید ظاهری شاداب و باطراوت خواهید داشت. مانتوهای اسپرت سبز زیتونی را با شال های قرمز و آجری ست کنید. این ترکیب بسیار زیبا و جذاب است. مانتوهای اسپرت سبز را در کنار رنگ هایی در تناژ قرمز و زرد هارمونی زیبایی به وجود می آورند.

ست کردن شال و روسری

  شال و روسری

ست کردن شال و روسری مناسب برای مانتو اسپرت سفید

سفید یک رنگ فوق العاده برای مانتو های اسپرت است. برای ست کردن شال مناسب با مانتو اسپرت سفید رنگ می توانید از شال و روسری هایی با رنگ روشن استفاده کنید. بهترین گزینه برای ست کردن با این مدل مانتو انواع طیف های رنگ آبی ، سبز، صورتی ملایم، سرخابی و قرمز است.

ممکن است بیشتر افراد این تصور را داشته باشند که شال مشکی با مانتو سفید اسپرت ترکیب جالبی ایجاد کند. اما این تصور کاملا اشتباه است.

ست کردن مانتو قرمز اسپرت با شال و روسری مناسب

شال و روسری مناسب برای مانتو قرمز اسپرت چیست؟ در سال های اخیر استفاده از رنگ قرمز بسیار رواج یافته است. افرادی که می خواهند یک استایل اسپرت جسورانه برای خودشان ایجاد کنند می توانند در کنار مانتو قرمز از روسری یا شال هایی به رنگ یاسی، ارغوانی، بنفش استفاده کنند. یکی از گزینه های فوق العاده برای ست کردن با مانتو قرمز انواع رنگ های پاستیلی است.

با انتخاب این رنگ ها می توانید یک استایل جذاب و حرفه ای برای خودتان ایجاد کنید. کسانی که می خواهند با پالتوهای چرم اسپرت قرمز یک استایل زمستانه برای خود ایجاد کنند می توانند از شال یا روسری های کرم رنگ استفاده کنند.

ست کردن شال و روسری مناسب با مانتو آبی اسپرت

مانتوهای اسپرت آبی رنگ شامل مانتوهای جین هم می شوند. این رنگ مانتو حس اعتماد به نفس را در افراد تقویت می کند. می توانید با استفاده از رنگ های زرد، نارنجی، کرم یک کنتراست زیبا در استایل خود ایجاد کنید.

ست کردن شال و روسری

شال و روسری

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم مانتوهای جین نیز جزو مانتوهای اسپرت آبی به شمار می آیند که ست کردن شال مناسب آن ها کمی مشکل است. می توانید به همراه مانتوهای جین آبی رنگ شال هایی به رنگ قرمز، زرشکی و آلبالویی بپوشید. رنگ های آبی و قرمز به عنوان مکمل همدیگر به شمار می روند و به زیبایی با همدیگر ست می شوند.

مانتوهای اسپرت شیک مانتو ابریشم

مانتو اسپرت مشکی رنگ

ست کردن شال و روسری مناسب مانتو اسپرت مشکی: یکی از محبوب ترین رنگ های مانتوهای اسپرت در میان خانم های ایرانی مانتو مشکی است که از آن برای رفتن به دانشگاه، سرکار و مکان های نیمه رسمی استفاده می کنند. دختران جوان می توانند در کنار مانتوهای اسپرت مشکی از رنگ های قرمز، زرشکی، لیمویی، زمردی و دیگر رنگ های شاد استفاده کنند.

در صورتی که قصد دارید مانتو اسپرت خود را در یک محیط نیمه رسمی بپوشید می توانید از شال هایی با رنگ های خنثی مانند طوسی، سفید استفاده کنید.

ست کردن شال و روسری

شال و روسری

شال و روسری مناسب مانتو اسپرت طوسی

مطمئنا مانتوهای اسپرت طوسی یکی از پرطرفدار ترین رنگ های مانتو اسپرت هستند. می توانید این مدل مانتو را با رنگ های پاستیلی که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است ست کنید.

افرادی که تمایل دارند اصول رنگ شناسی دقیق را در انتخاب شال و روسری مناسب مانتو اسپرت طوسی رعایت کنند می توانند از رنگ های زرشکی و صورتی استفاده کنند. فراموش نکنید که هرگز در کنار این رنگ مانتو از شال و روسری قهوه ای رنگ استفاده نکنید.

در اینستاگرام مانتو ابریشم سریعتر از آخرین محصولات مطلع شوید

اینستاگرام مانتو ابریشم

انتخاب شال و روسری برای مانتوهای اسپرت متناسب با رنگ پوست

ست کردن شال و روسری مناسب مانتو اسپرت بر اساس رنگ پوست باید انجام بگیرد. در صورتی که پوست روشنی دارید سعی کنید از میان رنگ های مناسب استفاده کنید. افرادی که پوست، چشم و موهای روشنی دارند باید از شال و روسری هایی استفاده کنند که در تضاد با رنگ پوست شان است.

ست کردن شال و روسری

شال و روسری

خانم هایی که رنگ پوست آن ها نسبتا تیره است بهتر است از پوشیدن رنگ های تیره اجتناب کنند. رنگ های روشن می تواند باعث ایجاد طراوات و شادابی در چهره آن ها بشود. سعی کنید از شال و روسری هایی استفاده کنید که علاوه بر پوست صورت با فرم اندام شما در هماهنگی کامل باشد.

انواع شال و روسری با مانتو اسپرت

ست کردن شال و روسری

  شال اسپرت

ست کردن شال و روسری

  روسری اسپرت

ست کردن شال و روسری

شال اسپرت

ست کردن شال و روسری

  شال و روسری

ست کردن شال و روسری

روسری اسپرت

ست کردن شال و روسری

شال اسپرت

همچنین مطالعه کنید: راهنمای انتخاب مدل شلوار زنانه مناسب تابستان – ۴ پیشنهاد

ست کردن شال و روسری

شال و روسری اسپرت

ست کردن شال و روسری

  روسری اسپرت

ست کردن شال و روسری

  شال اسپرت

ست کردن شال و روسری

شال اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه