راهنمای جامع ست کردن با مانتو رنگ روشن

راهنمای جامع ست کردن با مانتوی رنگ روشن

به مانتو رنگ روشن چه لباسایی میاد؟

مانتو رنگ روشن را با چه لباس هایی ست کنیم؟ همانطور که می دانید رنگ ها به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند .یک دسته از این رنگ ها رنگ های روشن هستند. افراد معمولا در ماها و فصول گرم سال ترجیح می دهند که لباس هایی با رنگ روشن بپوشند. با توجه به اینکه مانتو مهم ترین استایل خانم های ایرانی است قصد داریم اصول ست کردن مانتوهای روشن را مورد بررسی قرار دهیم.


اصول ست کردن با رنگ روشن

مانتو رنگ روشن معمولا در دسته رنگ های سرد و خنثی قرار می گیرد. شما می توانید در فصل تابستان و بهار از مانتوهایی با رنگ های آبی، صورتی، زرد، سفید، خاکستری، سبز، کرم و…..استفاده کنید. اما این مانتوها را باید با چه آیتم هایی ست کنیم که یک استایل فوق العاده داشته باشیم.

مانتو رنگ روشن

مانتو

ست کردن مانتو روشن با رنگ کرم

یکی از رنگ های روشن پرطرفدار رنگ کرم است. این رنگ در دسته ی رنگ های خنثی قرار می گیرد و می تواند با رنگ های شاد و پاستیلی بهاره ترکیب زیبایی ایجاد کند. بهترین مکمل پیشنهادی برای رنگ های طیف کرم قهوه ای است. در سال های اخیر استفاده از طرح های پلنگی در کنار کرم بسیار ترند شده است. می توانید مانتو کرم خود را با یک شال یا شومیز پلنگی بپوشید.

مانتو رنگ روشن را می توانید با رنگ نارنجی پاستیلی ست کنید این پیشنهاد بسیار مناسب استایل های دخترانه کژوال است.

خرید مانتو کرم خوشگل و جذاب

روی محصولات زیر کلیک کنید و رنگ کرم را انتخاب کنید و یک خرید جذاب داشته باشید.

ست کردن مانتو روشن با رنگ سبز

سبز یکی از رنگ هایی است که می توانید در چهار فصل سال از آن استفاده کنید. رنگ سبز تیره در کنار رنگ های روشن هارمونی بسیار زیبایی ایجاد می کند. در صورتی که قصد دارید بک مانتوی سفید بپوشید می توانید از انواع رنگ های سبز مانند سبز یاقوتی، سبز آبی، سبز چمنی و سبز نعنایی برای ست کردن شال و اکسسوری ها استفاده کنید.

ست کردن مانتو رنگ روشن با زرد

می توانید مانتوهای رنگ روشن خود را با رنگ زرد ست کنید. رنگ های زرد و خردلی را علاوه بر بهار و تابستان در فصل پاییز نیز بسیار پرکاربرد هستند. استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ های روشن یک انتخاب های هوشمندانه است. این امر باعث می شود شما یک استایل درخشان و بی نظیر داشته باشید. می توانید یک مانتو به رنگ طوسی روشن بپوشید و با رنگ زرد ست کنید.

برای گرفتن راهنمایی در انتخاب رنگ می‌تونید از پیشنهادات پینترست استفاده کنید.

ست کردن مانتو رنگ روشن با رنگ آبی

یکی از ترکیب های فوق العاده با رنگ روشن با رنگ آبی است. می توانید مانتو روشن خود را با رنگ آبی کاربنی ست کنید. این رنگ برای رنگ های سفید، طوسی و نقره ای خیلی عالی خودش را نشون می دهد. رنگ آبی به عنوان رنگ سلطنتی شناخته می شود می توانید از این رنگ برای ست کردن مانتوهای مجلسی به رنگ روشن استفاده کنید.

مانتو رنگ روشن

  مانتو

یکی دیگر از ترکیب های فوق العاده برای ست کردن مانتوهای روشن استفاده از رنگ طوسی تیره در کنار روشن است که معمولا برای استایل های اسپرت پیشنهاد می شود.

مانتو رنگ روشن را می توانید با رنگ های متضاد مانند رنگ مشکی ست کنید. یکی دیگر از پیشنهاداتی که برای ست کردن مانتوهای روشن وجود دارد ست کردن آن ها با رنگ های جیغ نظیر رنگ قرمز، نارنجی تند، صورتی تیره، سبز فسفری و … است.

ست کردن شال و روسری با رنگ روشن

مانتوهای روشن را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟ این سوالی است که خانم ها در زمان استفاده از مانتوهای روشن از خود می پرسند. اولین پیشنهاد برای ست کردن شال و روسری با مانتوهای رنگ روشن استفاده از رنگ بنفش است. می توانید از رنگ بنفش ارغوانی با بنفش با ته رنگ خاکستری و طوسی استفاده کنید. رنگ بنفش با رنگ های روشن یک هارمونی بسیار زیبا به وجود می آورد.

ست کردن مانتو رنگ روشن با شال زرد

افرادی که به دنبال یک استایل جسورانه و پر انرژی هستند می توانند از رنگ زرد استفاده کنند. مانتوهای رنگ روشن را می توانید با رنگ های زرد انبه ای یا زرد درخشان ست کنید. زمانی که از شال زرد رنگ استفاده می کنید بهتر است دیگر آیتم های استایل شما از رنگ های خنثی باشند.

ست کردن مانتو روشن با شال نارنجی

شال نارنجی یک گزینه ی مناسب برای ست کردن با رنگ های روشن است. این رنگ بسیار شاد و پر انرژی است مناسب محیط های رسمی نمی باشد. می توانید از این ترکیب رنگی برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه یا برای بیرون رفتن استفاده کنید.

مانتو

ست کردن رنگ های روشن با رنگ سبز

ست کردن مانتو رنگ روشن با رنگ سبز در عین سادگی به تیپ شما شادابی و طراوت خاصی می بخشد. برای اینکه یک استایل فوق العاده داشته باشید می توانید از انواع رنگ های سبز مانند سبز زیتونی، سدری و سبزهای ملایم پاستیلی استفاده کنید.

مانتوهای روشن را می توانید با انواع شال های آبی مانند آبی فیروزه ای، آبی ملوانی، آبی روشن و کاربنی ست کنید.

مانتو رنگ روشن

مانتو

ست کردن شلوار با مانتوهای رنگ روشن

مانتوهای روشن را می توانید با چه شلوارهایی ست کنید؟ برای ست کردن شلوار با مانتوهای روشن می توانید از رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی استفاده کنید. یکی از رنگ های فوق العاده برای ست کردن مانتوهای روشن شلوارهای سبز ارتشی هستند. این رنگ بسیار جذاب و فوق العاده است. می توانید شلوارهای خود را از میان طیف های دیگر رنگ سبز انتخاب کنید و یک استایل فوق جذاب داشته باشید.

ست کردن مانتو رنگ روشن با شلوار آجری یکی از گزینه های فوق العاده و جسورانه است. شلوارهایی به رنگ زرد و خردلی اگر قصد دارید مانتوهای تابستانه خود را با شلوار مناسبی ست کنید می توانید از رنگ خردلی بهره بگیرید دامن شلوارها با رنگ زرد خردلی یک گزینه مناسب برای ست کردن با مانتوهای روشن هستند.

مانتو رنگ روشن

مانتو

ست کردن شلوار جین با مانتوهای روشن

شلوارهای جین امروزه در طراحی های مختلفی وجود دارند می توانید مانتوهای روشن را با یک شلوار جین در رنگ های آبی ، آبی یخی یا طوسی ست کنید. استفاده از شلوارهای مشکی و تیره یکی دیگر از گزینه ها برای ست کردن با مانتوهای روشن است. رنگ های متضاد باعث می شوند که استایل شما بیشتر به چشم بیاید.

کیف و کفش مناسب با مانتو رنگ روشن

ست کردن مانتو روشن با کیف و کفش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر از استایل اسپرت استفاده می کنید می توانید از کیف و کفش های اسپرت با رنگ های پاستیلی استفاده کنید. افرادی که به استایل های رسمی و مجلسی علاقه مند هستند می توانند برای تکمیل تیپ خود از کیف و کفش هایی با رنگ رسمی استفاده کنید این رنگ ها شامل آبی تیره، خردلی، زرشکی، مشکی و آبی تیره می شود.

مانتو رنگ روشن

مانتو

ممکن است انتخاب یک ست کیف و کفش برای مانتوهای روشن کار ساده ای به نظر برسد. اما دقت کنید که با یک انتخاب اشتباه ممکن است استایل خود را کاملا خراب کنید. رنگ آبی تیره برای کیف و کفش یکی از گزینه های فوق العاده ای است که شما را بسیار قدرتمند نشان می دهد.

ست مانتو رنگ روشن با کیف و کفش سبز تیره باعث می شود که شما یک ظاهر مدرن و جذاب داشته باشید. اگر می خواهید یک ظاهر جذاب و کلاسیک برای خودتان ایجاد کنند مانتو روشن را با کیف و کفش زرشکی ست کنید. رنگ های پیشنهادی برای ست کردن کیف و کفش در استایل های غیر رسمی شامل صورتی، نارنجی، قرمز، بنفش و … می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه