راهنمای انتخاب لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

راهنمای انتخاب لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل چه ویژگی های دارد

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل چیست؟ لباس و مانتو ساحلی معمولا به صورت کوتاه هستند. جنس این لباس ها از جنس حریر، نخی یا قلاب بافی است. در ادامه قصد داریم چند نوع لباس ساحلی مناسب را معرفی کنیم.

انواع مختلف لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

بیشتر افراد ترجیح می دهند که لباس هایی که در کنار ساحل و جنگل می پوشند نسبتا کوتاه باشند تا دست و پای آن ها را نگیرد. یکی از مدل های بسیار پرطرفدار در امسال شومیز های اسپرت هستند. این مدل شومیز به عنوان یکی از مانتوهای ترند تابستانه به شمار می رود. این مدل شومیز به شکل دکمه دار طراحی شده است و از جنس سبک و خنکی برخوردار است. شما می توانید به راحتی آن را با شلوارهای گشاد یا دامن شلواری ست کنید. جنس سبک و خنک آن مناسب هوای نسبتا گرم ساحل و جنگل است. می توانید این شومیز را با یک صندل تخت و یک کلاه حصیری ست کنید.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

مانتو و لباس : مانتو مدل بهار

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل باید از جنس مناسبی باشد تا در هوای گرم باعث کلافگی شما نشود. جنس این شومیزها معمولا از فلامین است که در برابر تعریق مقاوم بوده و چروک نمی شود. می توانید این شومیزها را با دامن های نخی و پلیسه ست کنید.

شومیز و دامن

بیشتر افراد ترجیح می دهند برای آزادی و راحتی بیشتر هنگام تفریح و سرگرمی در کنار ساحل از لباس های راحت و آزاد استفاده کنند. یکی از لباس های پیشنهادی هنگام سفر به مناطقی مانند شمال کشور وست، شومیز و دامن است. این ست لباس باعث می شود که شما از ظاهری فوق العاده برخوردار باشید. می توانید این مدل لباس را با کفش های فلاپی ست کنید. مانتو دامن یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای رفتن به ساحل و جنگل است. با انتخاب این استایل شما به راحتی می توانید به مکان هایی مانند رستوران ها، مغازه ها و … نیز رفت و آمد کنید.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

لباس و مانتو

لباس و مانتو ساحلی کلاسیک

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل با طرح کلاسیک: این مدل یکی از پرطرفدارترین گزینه های لباس های مناسب کنار ساحل و جنگل است. شما می توانید از پیراهن ها و مانتوهای ساحلی با طرح های خال خالی و راه راه سیاه و سفید استفاده کنید. این استایل بسیار جذاب و دلفریب است.

می توانید استایل کلاسیک ساحلی خود را با صندل های تخت بدون پاشنه تکمیل کنید. اگر می خواهید یک ظاهر جذاب و جسورانه داشته باشید می توانید استایل خود را با یک کیف قرمز کامل کنید. استفاده از عینک آفتابی و کلاه حصیری ظاهر شما را بیشتر از قبل جذاب خواهد کرد.

لباس و مانتو مناسب ساحل بوهیمیایی

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل با طرح بوهیمیایی یکی از گزینه های فوق العاده می باشد. پیراهن و مانتوهای مدل بوهیمیایی دارای طرح های شلوغ و در برخی موارد به صورت ریش ریش هستند. برای ایجاد یک استایل ساحلی بوهیمیایی بی نظیر می توانید از طرح های کشمیر، پیراهن های ساحلی بلند با طرح گل و بوته در رنگ های روشن استفاده کنید. می توانید برای پوشاندن موها و سرتان از یک توربان استفاده کنید.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

مانتو و لباس

استایل ساحلی شیک: اگر به دنبال یک استایل ساحلی شیک و ساده هستید می توانید از پیراهن های ساحلی دکمه دار کمک بگیرید. این مدل پیراهن را با صندل های بند دار بپوشید و با یک کیف دستی و یک صندل پاشنه دار ست کنید. این مدل پیراهن ها برای بیشتر فرم های اندام ها کاربرد دارند و بسیار راحت هستند.

پیراهن های ساحلی نخی و کوتاه

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل به صورت پیراهن های نخی کوتاه یک انتخاب مناسب برای مقابله با گرما و شرجی هستند. این مدل لباس ها معمولا از جنس نخ پنبه و کتان هستند. این لباس ها معمولا در طیف رنگ های گرم و روشن تابستانه هستند.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

لباس و مانتو : خرید مانتو مدل عسل

این مدل لباس را می توانید با استفاده از شال ، رویی و اکسسوری های مناسب ست کنید. در صورتی از مانتوها و لباس های طرح دار و پر نقش و نگار استفاده می کنید بهتر است از اکسسوری های ساده بهره بگیرید. صندل ها و کلاه های حصیری گزینه مناسبی برای ست کردن با این مدل لباس هستند.

پیراهن های ساحلی آستین کلوش

مانتو و لباس مناسب ساحل و جنگل با آستین های کلوش یکی از محبوب ترین ترندهای تابستانه است که می توانید در جنگل و کنار ساحل استفاده کنید. این مدل پیراهن ها شباهت زیادی به پیراهن های مدل اسپانیایی دارند. برای ایجاد یک استایل ساحلی متفاوت لباس های خود را از میان رنگ های تابستانه انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید از لباس هایی با رنگ آبی، صورتی، نارنجی، قرمز و سبز استفاده کنید.

صندل های چرمی و کفش های زنانه پاشنه تخت گزینه مناسبی برای ست کردن با این استایل به شمار می روند. آستین و قد این پیراهن ها در دو مدل کوتاه و بلند وجود دارد که افراد می توانند بنابر سلیقه شان آن ها را انتخاب کنند.

پیراهن ساحلی به همراه مانتوهای جلوباز یکی دیگر از استایل های پرطرفدار برای ساحل و جنگل است. می توانید این پیراهن های بلند را با مانتوهای نخی بپوشید. برای راحتی در هنگام پیاده روی بهتر است از کفش های راحتی زنانه و کفش های ورزشی استفاده کنید. افرادی که تمایل ندارند چند لایه لباس بپوشند بهتر است از پیراهن های آستین بلند ساحلی استفاده کنند.

لباس های ساحلی گلدار

لباس و مانتو مناسب ساحل و دریا با طرح استوایی یا گلدار: پیراهن های گلدار استوایی همیشه ما را به یاد ساحل دریا می اندازند. این لباس ها باعث می شوند که افراد استایل شاد و باطراوتی داشته باشند. مدل های گلدار یکی از ترندهای مد و فشن است که در همه ی دوره ها مناسب برای پوشش ساحلی پیشنهاد می شوند. می توانید این لباس ها را با صندل های گلادیاتوری و کفش های تخت زنانه بپوشید.

استایل ساحلی مینیمالیستی: یکی از جذاب ترین مدل ها برای پوشش کنار ساحل و جنگل استایل مینیمالیستی است. شما می توانید انواع مختلف لباس را با یک لباس ساحلی بلند ترکیب کرده و یک استایل مینیمال فوق العاده را به وجود بیاورید. این استایل به دلیل سادگی و زیبای فوق العاده ای که دارد بسیار مورد توجه دختران جوان قرار می گیرد.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

مانتو و لباس

مانتو و لباس مناسب ساحل و جنگل به سبک مینیمالیستی را از میان رنگ های پاستیلی و خنثی انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما پیراهن ساحلی خود را به رنگ طوسی انتخاب کردید باید سایر آیتم های استایل و اکسسوری ها را از میان سایه های همین رنگ و با طرح های ساده انتخاب کنید. در حقیقت برای ست کردن استایل مینیمال لازم است که از یک رنگ در تناژهای مختلف استفاده کنید. برای زیباتر شدن استایل مینیمال ساحلی می توانید از اکسسوری هایی با رنگ متضاد بهره بگیرید.

مانتو و لباس های ساحلی پلیسه

 مانتو ساحلی مدل پلیسه ساحلی بسیار خنک و زیبا است. می توانید این مدل لباس را در سواحل شمال و جنوب کشور بپوشید. جنس پارچه های پلیسه لخت می باشد و مهم ترین ویژگی این مدل لباس ها این است که بعد از شستشو نیازی به اتو زدن ندارند.

لباس و مانتو مناسب ساحل و جنگل

مانتو و لباس

پلیسه های موجود در این لباس ها به صورت طبیعی به حالت اولیه خود بر می گردند. کافی است که لباس را پس از شستشو آویزان کنید تا به حالت اولیه ی خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه