آموزش ست کردن مانتو دانشجویی

آموزش ست مانتو دانشجویی

چه شلوار و کفشی به مانتو دانشجویی میاد

مانتو دانشجویی یک بخش بسیار مهم از استایل دانشجویی به شمار می رود. استایل دانشجویی به دلیل راحتی و به روز بودن بیشتر از استایل های رسمی در میان دانشجویان طرفدار دارد. استایل دانشجویی با توجه به مدل هایی که در هر سال ترند می شوند طراحی می شود. با استفاده از رنگ های مختلف می توانید استایل جدیدی را برای خودتان خلق کنید.

آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

مانتو دانشجویی در گذشته با محدودیت های زیادی روبرو بود ولی امروزه مشاهده می کنیم که پای مانتوهای رنگی نیز به استایل دانشجویی باز شده است. یکی از محبوب ترین مانتوهایی که جای خود را در میان دانشجویان باز کرده است مانتوهای مدل کتی هستند. شما می توانید این مانتو را با تیشرت مشکی و مقنعه ای به همان رنگ بپوشید و استایل خود را با شلوار جین آبی کامل کنید. در ادامه آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار به شما انواع استایل هارا معرفی می‌کنیم.

استایل مونوکروم: این استایل بسیار زیبا بسیار برای محیط دانشگاه مناسب است. افراد می توانند در این استایل از مانتو و شلوارهای همرنگ استفاده کنند. فرقی نمی کند که شما یک مانتو و شلوار جین بپوشید یا یک شلوار بگ با شومیز جلو بسته کافیست هر دو بخش لباس تان به یک رنگ باشد. برای زیبا کردن تیپ تان می توانید از یک مقنعه در رنگ متضاد استفاده کنید. در صورتی که استایل مونوکروم شما روشن است می توانید از یک مقنعه تیره استفاده کنید و بالعکس آن هم وجود دارد.

آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

  آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

مانتو های دانشجویی نود

مانتو دانشجویی به رنگ نود در سال های اخیر در میان خانم های جوان بسیار طرفدار پیدا کرده است. این رنگ ها برای محیط دانشگاه بسیار مناسب هستند. شما می توانید از رنگ های خاکی و کرم استفاده کنید یک مانتو کتی کرم را با شلوار کتان خاکی رنگ بپوشید و استایل فوق العاده ای را برای خودتان ایجاد کنید.

وست های ترندی با شلوار بگی

این روز ها پوشیدن وست با شومیز سفید به جای مانتو بسیار ترند شده است. بهترین شلواری که می توانید با این وست ها ست کنید شلوارهای بگی هستند. در صورتی که وست و شومیز خود را در رنگ های مشکی و سفید انتخاب کرده اید برای انتخاب رنگ شلوار دست شما حسابی باز است. می توانید یک شلوار جین مام استایل در زیر آن بپوشید و یک استایل فوق العاده برای خودتان خلق کنید.

مانتو دانشجویی بلند با شلوار لگ

برخی افراد علاقه مند به پوشیدن مانتوهای دانشجویی بلند هستند. به این افراد توصیه می شود که بهتر است مانتوهای جلو بسته و آزاد را انتخاب کنند. این نوع مانتو را هرگز با شلوارهای مام استایل یا بگی ست نکنید زیرا نتیجه جالبی نخواهد داشت. معمولا مانتوهای بلند را با شلوارهای لگ ست می کنند که جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

مانتو دانشجویی

  آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

ست کفش با مانتو دانشجویی

کفش مناسب برای دانشگاه چیست با هر کدام از مانتوهای دانشجویی چه کفشی بپوشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که می توانید کفش دانشجویی را بر اساس مانتویی که می پوشید انتخاب کنید. در صورتی که از مانتوهای اسپرت استفاده می کنید بهترین گزینه استفاده از کفش های اسپرت دخترانه است. این کفش ها در رنگ های متنوعی وجود دارند و بسیار راحت هستند. کفش های اسپرت دخترانه به راحتی با مانتوهای مختلف ست می شوند.

پیشنهاد می‌کنیم از تولیدی ما یعنی تولیدی مانتو ابریشم خرید مانتو دانشجویی خود را انجام دهید. مانتوهای دانشجویی مانتو ابریشم از کیفیت و شیک بودن ذاتی برخوردارند که برای شما گزینه هایی عالی برای پوشیدن هستند.

مانتو دانشجویی بلند را با کفش های بابت دخترانه بپوشید. کفش های بابت دخترانه از زیبایی خاصی برخوردار هستند و مهم ترین ویژگی آن ها امکان استفاده در تیپ های اسپرت و رسمی است. این کفش ها به دلیل نداشتن پاشنه بسیار راحت هستند و در تایم های طولانی به پا آسیبی نمی رسانند.

کفش کتانی یکی از پرطرفدارترین کفش ها در میان دختران دانشجو است. این مدل کفش ها را می توانید در فصل پاییز و بهار استفاده کنید. کتانی ها علاوه بر طرح ها و رنگ های متعددی که دارند بسیار راحت هستند. بوت های دخترانه را می توانید با پالتوهای زمستانی و شلوار جین بپوشید.

مانتو دانشجویی

  آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

انواع مدل های مانتوهای دانشجویی

مانتو دانشجویی در مدل های مختلفی عرضه می شود. مانتوهای اسپرت یکی از انواع مانتوهای دانشجویی هستند که معمولا از جنس کتانی برخوردار هستند. پارچه ی این مانتو بسیار بادوام و مقاوم است. مانتوهای اسپرت دانشجویی عمدتا از پارچه های ساده دوخته می شوند. در طراحی این مانتوها از چند جیب استفاده شده است و معمولا تا روی زانو یا بالای زانو هستند. می توانید مانتوهای اسپرت را به همراه شلوارهای جین کشی و کفش های اسپرت بپوشید.

مانتوهای جلوباز دانشجویی: در سال های اخیر مانتوهای جلوباز به مد ایران راه پیدا کرده است. مانتوهای جلو باز معمول در مدل های ساده و رنگ های روشن و تیره عرضه می شوند. این مانتوها در اندازه های بلند و کوتاه وجود دارند. می توانید این موع مانتو را با انواع کیف های بزرگ و کفش های کالج ست کنید.

مانتو جلو بسته دانشجویی

مانتوهای جلو بسته بیشتر مناسب تابستان است. این مدل مانتو یکی از مانتوهای رایج دانشجویی می باشد. این مانتو ها از لحاظ قد یا بلندی بسیار متنوع هستند و در برخی موارد به شکل سارافون مشاهده می شود. این سارافون ها به شکل روپوش های بدون آستینی هستند که می توانید بر اساس رنگی که دارند در زیر آن ها بلوزهای آستین بلند مناسب بپوشید.

در بین مانتوهای جلو بسته، مانتو رستا، مانتو دانشجویی، مانتو کیانا ، مانتو کتی مدل گیتا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مانتو دانشجویی دکمه دار یکی دیگر از انواع مانتوهایی است که دختران جوان به آن علاقه ی زیادی دارند. این مدل مانتو شباهت زیادی به پیراهن های مردانه دارد و می توانید به راحتی آن ها را با شلوارهای جین و لگ ست کنید. در برخی موارد دختران جوان ترجیح می دهند که این مانتو ها را با دکمه های باز بپوشند. در این موقعیت می توانید از تاپ هایی همرنگ شلوارتان استفاده کنید. در صورتی که مانتو شما طرحدار است می توانید تاپ زیر لباس را با رنگ های موجود در مانتو هماهنگ کنید.

مانتو دانشجویی

آموزش ست مانتو دانشجویی با شلوار

بخش های مختلف تیپ دانشجویی

استایل دانشجویی تنها منحصر به مانتو نمی باشد. برای اینکه یک تیپ جذاب داشته باشید باید به همه اجزای استایل خود اهمیت بدهید. مطمئنا داشتن مانتوهای متفاوت برای دانشگاه رفتن یک امر ضروری است. اما کافی نخواهد بود. باید به دیگر عناصر استایل خود توجه کنید تا یک تیپ مناسب داشته باشید. زمانی که قصد دارید یک مانتو دانشجویی خریداری کنید دقت داشته باشید آیا مقنعه مناسب برای ست کردن آن دارید. این مانتو را با کدام کفش و شلوار می توانید بپوشید.

مانتو دانشجویی خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید با انواع کیف و کفش های موجود خود ست کنید. فراموش نکنید که اهمیت این مسئله بسیار زیاد است. شما نمی توانید با مانتوهایی که حالت مجلسی دارند کفش اسپرت بپوشید. یکی دیگر از آیتم های مهم در تیپ دانشجویی کیف مناسب است. شما باید کیف هایی را انتخاب کنید که در درجه اول بتواند وسایل مورد نیازتان را در آن جای دهید.

فراموش نکنید که کیف های نسبتا کوچک مناسب شما نیستند. کفش دانشجویی باید علاوه بر زیبایی و سادگی بسیار راحت باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید انتخاب هوشمندانه رنگ ها است. برخی از افراد ترجیح می دهند که به دلیل محیط رسمی دانشگاه از یک رنگ یا استایل مونوکروم استفاده کنند. اما محدودیتی برای استفاده از رنگ های مختلف نخواهید داشت. می توانید با استفاده از رنگ های نود یا خنثی یک استایل فوق العاده دانشجویی برای خودتان بسازید. رنگ های تند و جیغ برای طراحی استایل دانشجویی مناسب نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه