راهنمای ست کردن مانتو اسپرت

راهنمای ست کردن مانتو اسپرت

با مانتو اسپرت چی بپوشم؟

مانتو اسپرت یکی از پرطرفدارترین مانتوهایی است که خانم های ایرانی در مکان های مختلف استفاده می کنند.برای ست کردن مانتو اسپرت نیز همیشه نگرانی هایی وجود دارد که یکی از ویژگی های مانتوهای اسپرت این است که با هر نوع استایل و تیپی سازگار است. مانتوهای اسپرت بیشترین محبوبیت را در میان خانم ها و دختران جوان دارند. مانتوهای اسپرت دارای الگوی ساده ای هستند و همین امر باعث می شود که که به سادگی با آیتم های مختلف ست شوند.

شلوار مناسب برای ست کردن با مانتو اسپرت

مانتو اسپرت در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. این مانتوها را با پارچه هایی نظیر نخ، جین، تریکو، ویسکوز، کتان و …تولید می شوند. اولین و مهم ترین آیتم برای ست کردن با مانتوهای اسپرت شلوار مناسب این مانتو است. یکی از شلوارهایی که اخیرا بسیار ترند شده است شلوارهای بگی هستند که هارمونی جالبی با مانتوهای اسپرت به وجود می آورند. این شلوارها در جنس های مختلفی وجود دارند. معمولا مانتوهای اسپرت بهاره و تابستانه را با این نوع شلوارها ست می کنند. البته شلوارهای بگی جین را می توانید در فصل پاییز و زمستان هم بپوشید.

مانتو اسپرت

مانتو

مانتوهای اسپرت جلوباز یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن با شلوارهای بگی هستند. می توانید یک تاپ یا شومیز مناسب با رنگ شلوار یا مانتو خود بپوشید و استایل خیابانی جذابی را برای خودتان ایجاد کنید.

ست کردن مانتو اسپرت جلو بسته

ست کردن مانتو اسپرت جلو بسته اصول و قوانین خاص خود را دارد. همانطور که می دانید مانتوهای اسپرت جلو بسته معمولا کوتاه و ساده هستند. می توانید این مدل مانتوها را با انواع شلوارها ست کنید. مانتوهای اسپرت جلو بسته به دلیل ظاهر ساده و راحتی که دارند بسیار مورد توجه دختران جوان هستند.

شما می توانید این مانتو ها را با شلوارهای جین چسبان و کلاسیک در مکان های مختلفی مانند دانشگاه، دورهمی های دوستانه و خیابان بپوشید. می توانید این مدل مانتو را با شلوارهای مام فیت بپوشید و یک استایل فوق العاده را برای خودتان ایجاد کنید.

مانتو های اسپرت چهارخانه: مانتو های چهارخانه اسپرت یکی از نمونه های پرطرفدار مانتو اسپرت است که می توانید آن را با شلوارهای جین و شلوارهای لگ بپوشید. این مانتو ها را می توانید در زمان بیرون رفتن از منزل بپوشید.

شومیزهای اسپرت: وست و شومیزهای اسپرت به عنوان یکی از پرطرفدارترین ترندها به شمار می روند. این شومیز ها در نمونه های جلو بسته و جلو دکمه هستند. می توانید این شومیزها را با شلوارهای گشاد ست کنید. شلوارهای از بالا گشاد یک گزینه مناسب برای برای ست کردن با مانتو کتی های اسپرت هستند می توانید از این استایل در فصل تابستان استفاده کنید.

مانتو اسپرت

مانتو

مانتو های جین اسپرت را با چه شلوارهایی ست کنیم

مانتو جین اسپرت را می توانید با انواع شلوارهای جین گشاد مانند شلوارهای مام استایل ست کنید. این شلوارها با تونیک های اسپرت استایل بی نظیری به وجود می آورند. می توانید تونیک های اسپرت با انواع دامن شلواری های اسپرت بپوشید.

نحوه ست کردن شال اسپرت با مانتو

مانتو اسپرت را باید چه شال هایی ست کنیم؟ می توانید با مانتوهای اسپرت شال یا روسری بپوشید. روسری های طرح دار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با مانتوهای اسپرت هستند. می توانید از روسری ها و شال های نخی و حریر در طرح ها مختلف استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید : اصول ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

یکی از مناسب ترین شال ها برای ست کردن با مانتوهای اسپرت شال های نخی هستند. این نوع شال ها از جنس نخی معمولا از جنس الیاف پنبه ساخته شده اند. این مدل پارچه ها بسیار سبک و خنک هستند و معمولا در مدل های تک رنگ وجود دارند. می توانید این نوع شال ها را بر اساس رنگ های استایل خود استفاده کنید. شال و روسری های تک رنگ مانند روسری های مشکی با انواع مانتو ها ست می شوند.

مانتو اسپرت زمستانه را می توانید با شال های پشمی ست کنید. این مدل شال به دلیل ضخامت و بافت گرمی که دارند برای استایل های رسمی و مجلسی به کار نمی روند. می توانید از روسری های موهر برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه ها برای ایجاد یک استایل اسپرت زمستانه وجود دارد استفاده از شال یا روسری های بافت است.

می توانید از انواع مختلف شال هایی که از طرحی ساده برخوردار هستند در استایل اسپرت استفاده کنید. در صورتی که تمایل دارید از شال های ابریشمی و ساتن استفاده کنید می توانید از مدل های تک رنگ ساده استفاده کنید. مینی اسکارف ها که امسال بسیار ترند شده اند برای استایل اسپرت مناسب هستند.

مانتو اسپرت

مانتو

کفش مناسب استایل اسپرت چیست

مانتو اسپرت را می توانید با کفش های ساده و بدون پاشنه ست کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن مانتوهای اسپرت کتانی های دخترانه آل استار و اسنیکر هستند. در گذشته این مدل کفش ها را برای ورزش کردن و پیاده روی به کار می بردند.

اما امروزه جای خود را در استایل های روزمره افراد باز کرده اند. این کفش ها بسیار راحت هستند و با هر شلواری ست می شوند. بهترین ترکیبی که می توانید با استفاده از این کفش ها به وجود بیاورید استفاده از یک مانتو ساده به همراه انواع شلوارهای جین و کتانی است. اگر از یک استایل اسپرت با دامن استفاده می کنید می توانید از این کفش ها بهره بگیرد.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید: اینستاگرام مانتو ابریشم

می توانید مانتوهای اسپرت را با انواع کفش های راحتی کالج، لوفر و کفش های تخت بدون پاشنه ست کنید. این کفش ها ظاهر زیبایی دارند و مناسب استفاده کردن در تایم های طولانی مدت هستند. این مدل کفش ها مناسب افرادی است که استایل اسپرت را برای سرکار ، دانشگاه و خیابان رفتن انتخاب کرده اند می باشد.

ست کردن مانتو اسپرت با انواع مختلف کفش های ورزشی و اسپرت بسیار مورد توجه دختران جوان است. می توانید این کفش ها را برای رفتن به دانشگاه، سرکار و دورهمی های دوستانه بپوشید.

مانتو اسپرت

  مانتو

انتخاب کفش مناسب برای استایل اسپرت

در صورتی که در استایل اسپرت خود از چند رنگ مختلف استفاده کرده اید لازم است که رنگ کفش خود را با یکی از آیتم های استایل خودست کنید. کفش های مشکی چرمی یک گزینه بسیار مناسب برای ست کردن با انواع شلوارها و مانتوهای اسپرت به شمار می توانند. می توانید برای ایجاد استایل های اسپرت دخترانه از کفش های راحتی به رنگ پاستیلی استفاده کنید.

اکسسوری های مناسب برای استایل اسپرت بیشتر از جنس چرم و فلزی هستند. یکی از اکسسوری های بسیار مهم کیف است. کارشناسان و طراحان مد به دوستداران استایل اسپرت پیشنهاد می کنند که از کیف هایی در سایز های کوچک بزرگ استفاده کنند. این کیف ها می توانند از طرح های گل گلی و نقوش پوست حیوانات برخوردار باشند.

می توانید این کیف ها را با کفش هایتان ست کنید. مانتو اسپرت را با کیف هایی ست کنید که با فرم اندامی شما هماهنگ باشند. در صورتی که قصد دارید یک کیف برای استایل روزانه انتخاب کنید باید از رنگ های خنثی استفاده کنید. کوله ها و کیف های اسپرت زنانه گزینه ی مناسبی برای دختران جوان و خانم های شاغل هستند. اگر شما دغدغه داشتن یک استایل راحت را دارید می توانید به سمت استایل های اسپرت بروید. مانتوهای اسپرت تقریبا با هر نوع اکسسوری و لباسی ست می شوند. این مانتوها معمولا در رنگ های خنثی وجود دارند که به سادگی با هر آیتمی هماهنگ می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه