نکات آرایش دخترانه +4 مدل میز آرایش دخترانه فانتزی

آرایش دخترانه ساده برای مهمانی

نکات آرایش دخترانه +12 مدل میز آرایش دخترانه فانتزی

آرایش دخترانه چه اصولی دارد؟ همانطور که می دانید آرایش در هر سنی برای خانم ها جذاب است. با توجه به اینکه دختران نوجوان به دلیل اقتضای سنی که دارند تمایل زیادی برای آرایش کردن در خود احساس می کنند. اما نکته ی مهمی که در اینجا وجود دارد این است که شکل صحیح آرایش دخترانه چگونه است.

فراموش نکنید که آرایش دخترانه نباید تیره یا پر رنگ و لعاب باشد زیرا سن را بیشتر نشان داده و چهره را از حالت طبیعی خارج می کند. دختران جوان نباید برای آرایش صورت خود از رنگ های تند و غلیظ استفاده کنند.

آرایش دخترانه ساده برای مهمانی

آرایش دخترانه برای مهمانی بر اساس چه فاکتورهایی انجام می گیرد؟ مهم ترین نکته ای که در آرایش دخترانه مطرح است انتخاب رنگ می باشد. رنگ ها باید روشن و ملایم باشند تا چهره ی دخترانه ی شما حفظ شود. هرگز در رژلب زدن، خط چشم کشیدن و کانتور زدن اغراق نکنید. به این دلیل که حالت طبیعی چهره شما در زیر آرایش غلیظ پنهان می گردد. در ادامه قصد داریم نحوه انجام یک آرایش ملایم دخترانه را به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش دخترانه ساده برای مهمانی

آرایش دخترانه

آرایش ملایم دخترانه برای مجالس و مهمانی

آرایش دخترانه را بهتر است با پرایمر آغاز کنید. این محصول پوست شما را برای آرایش آماده می کند. استفاده از پرایمر باعث می شود که فرایند آبرسانی بر روی پوست شما انجام شده و منافذ باز پوست بسته شوند.

این امر موجب می شود که کرم پودر و کانسیلر بر روی پوست شما بنشینند و آرایش شما از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد. به این ترتیب مقداری پرایمر را برداشته و بر روی پوست خود قرار داده و به آرامی ماساژ دهید سپس چند دقیقه صبر کند پس از آن آرایش خود را ادامه دهید.

استفاده از کانسیلر

آرایش دخترانه را باید با انتخاب یک کانسیلر هماهنگ ادامه دهید. به این شکل که با استفاده از یک براش مناسب کانسیلر را به نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، بینی و اطراف دهان خود بزنید. فراموش نکنید که کانسیلر باید به شکا کامل بر روی صورت شما پخش شود.

استفاده از کانسیلر در آرایش دخترانه

کرم پودر مناسب آرایش ملایم

کرم پودر نقش مهمی در آرایش دخترانه ملایم دارد. ابتدا کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب تناژ پوستی شما باشد. در صورتی که کرم پودر با رنگ پوست شما اختلاف زیادی داشته باشد میکاپ غیر طبیعی خواهد شد. برای اینکه کرم پودر به خوبی روی پوست شما بنشیند لازم است از ابزار آرایشی مناسب استفاده کنید. برای اینکار بهتر است یک بیوتی بلندر را خیس کرده آب اضافه ی آن را گرفته و با استفاده از آن مقدار مناسبی از کرم پودر را بر روی پوست خود بزنید. خیس بودن بیوتی بلندر باعث می شود که کرم پودر با پوست شما ترکیب شود و حالت طبیعی تری به خود بگیرد.

آرایش ابروها

 

آرایش ابروها

آرایش دخترانه با آرایش ابرو ارتباط تنگاتنگی دارد. در صورتی که یک ابروی پر و خوش حالت دارید می توانید این مرحله را فراموش کنید. در غیر این صورت برای اینکه جلوه ی بیشتری به ابروهای خود بدهید از کمی سایه یا مداد استفاده کنید. می توانید ابروهایتان را به سمت پایین شانه کنید و با کمک یک براش سفت و مقداری سایه همرنگ ابرویتان را برداشته و آن را در ادامه ی خط طبیعی ابرویتان بکشید.

شاید علاقمند باشید: اکسسوری شیک دخترانه

پس از اینکه ابرویتان را به سمت بالا شانه کردید مقداری سایه را نیز به امتداد خط پایین ابرویتان بکشید. فراموش نکنید که نباید در استفاده از سایه زیاده روی کنید به این دلیل که برای ایجاد یک مدل ابروی دخترانه مقدار کمی سایه نیاز است.

آرایش دخترانه ساده نیاز به مقدار زیادی کانتورینگ ندارد تنها کافی است مقدار کمی برنزر پوستی را به همراه سایه ای که یک تا دو درجه از پوست شما تیره تر است را به زیر استخوان گونه و زیر استخوان فک تان بزنید.

سایه چشم در آرایش ساده دخترانه
آرایش ساده دخترانه

 

سایه چشم

آرایش ساده دخترانه را با زدن سایه چشم ادامه دهید. برای بهتر جلوه کردن سایه ها از پرایمر چشم استفاده کنید. می توانید از سایه هایی با رنگ های ملایم استفاده کنید. با توجه به سلیقه و نوع آرایش تان می توانید از سایه های  نقره ای اکلیلی، نارنجی و قرمز روشن، صورتی، هلویی و طلایی و… استفاده کنید.

با استفاده از ریمل به مژه های خود حالت دهید. در صورتی که مژه های کم پشتی دارید می توانید از مژه های مصنوعی استفاده کنید. در آرایش دخترانه نیازی به کشیدن خط چشم نیست، در صورتی که نیاز داشتید تنها یک خط نازک بالای مژه تان بکشید.

آرایش دخترانه را می توانید با استفاده از یک رژگونه ملایم کامل کنید. می توانید یک رژگونه ملایم با رنگ مرجانی را انتخاب کنید. هایلایتر را فراموش نکنید. با استفاده از یک براش بادبزنی مقداری هایلایتر به تیغه ی بینی، وسط چانه و بالای گونه تان بزنید تا درخشان تر و برجسته تر به نظر برسند.

در مرحله ی آخر آرایش دخترانه رژلب خود را انتخاب کنید. رژلب شما باید با رنگ پوستان همخوانی داشته باشد. در صورتی که رنگ پوست شما سرد است از بنفش ملایم و صورتی استفاده کنید. افرادی که دارای پوست گرم هستند می توانند از رنگ های هلویی و نارنجی استفاده کنند. رنگ های نود و کالباسی نیز می توانند انتخاب مناسبی برای آرایش ساده دخترانه باشد.

سایه چشم در آرایش دخترانه ساده

آرایش ملایم برای رستوران و بیرون

آرایش دخترانه ملایم برای بیرون و رستوران رفتن چه ویژگی هایی دارد؟برای آرایش بیرون که نوعی آرایش روتین و روزانه به شمار می رود می توانید از بی بی کرم ها استفاده کنید. بی بی کرم ها انواع مختلفی دارند، که برای پوست های مختلف مانند خشک، چرب و مرطوب متفاوت هستند. برای آرایش در این موقعیت لازم نیست از کرم پودرهای سنگین استفاده کنید. زیرا به پوست آسیب می زند و باعث ایجاد جوش و آکنه می شود.

آرایش دخترانه بیرون باید ملایم انجام شود. در این نوع آرایش بهتر است از رژگونه هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ و کاملا ملایم باشد. یکی از مناسب ترین گزینه ها رژ گونه ی هلویی است. بهتر است که آرایش چشم هایتان را ساده انتخاب کنید. در این موقعیت لازم نیست که از سایه چشم و خط چشم استفاده کنید. تنها کافیست از کمی ریمل و مداد چشم کمک بگیرید می توانید با یک ریمل خوب مژه هایتان را پرپشت کنید. با مداد مژه از داخل خط رویش مژه را پرپشت کنید.

رژلب مناسب برای آرایش ملایم بیرون

آرایش دخترانه برای بیرون از منزل قواعد خاص خود را دارد یکی از مهم ترین ارکان این مدل آرایش انتخاب رژلب مناسب است. همانطور که می دانید رژلب ها انواع مختلفی دارند. بهتر است برای آرایش بیرون و رستوران به سراغ رژلب های تیره نروید. سعی کنید رژلبی که انتخاب کرده اید همرنگ رژگونه تان باشد.

جالب است بدانید که آرایش ظرافت های زیادی دارد در برخی موارد یک خط با رنگ نامناسب می تواند به کل آرایش شما را تحت الشعاع قرار بدهد. فراموش نکنید مهم ترین اصل در آرایش دخترانه طبیعی دیده شدن آن است. در زمان آرایش اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید مراقبت از پوست است. سعی کنید محصولات اصل را خریداری کنید تا در دراز مدت باعث آسیب دیدن پوست شما نشود. قبل از آرایش دقت داشته باشید که صورت خود را به دقت شسته اید و محصولاتی که استفاده می کنید تقلبی نیستند.

 

+4 مدل میز آرایش دخترانه فانتزی

 مدل میز آرایش  میز آرایش دخترانه فانتزی 4 مدل میز آرایش دخترانه فانتزی  مدل میز آرایش دخترانه فانتزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه