انواع مختلف تزیین مانتو

تزیین مانتو

تزیین مانتو با دکمه

تزیین مانتو با دکمه چگونه انجام می شود؟ بی شک همه ی ما چند مانتو ساده در کمد لباس هایمان داریم. این مانتوها معمولا بدون استفاده مانده اند و گوشه ی کمد لباس خاک می خورند. شما با استفاده از دکمه ها می توانید خیلی ساده یک مانتو شیک و جدید داشته باشید. همه ی ما با نقش قدرتمند دکمه ها به عنوان یک آیتم تاریخی آشنا هستیم. برای جذاب تر شدن مانتوهای ساده می توانید در کنار دکمه ها از زیپ نیز استفاده کنید.

تزیین مانتو

تزیین با دکمه

می توانید برای زیبا تر شدن مانتوی ساده تان یک زیپ بلند در پشت آن استفاده کنید. این کار باعث می شود که مانتوی شما ظاهری زیبا و کژوال پیدا کند. برای اینکه مانتو را از حالت یکنواختی در بیاورید می توانید با استفاده از دکمه های رنگی در قسمت های مناسب مانتو یک تزیین فوق العاده داشته باشید. نکته ی مهمی که در این جا وجود دارد رنگ دکمه ها می باشد می توانید از دکمه های رنگارنگ و متضاد با رنگ لباس استفاده کنید یا دکمه هایی را انتخاب نمایید که با رنگ لباس شما هماهنگ است.

تزیین مانتو

تزیین مانتو

تزیین مانتو با پارچه و روبان

تزیین مانتو با پارچه و روبان یکی دیگر از گزینه هایی است که برای زیباتر کردن مانتوهای ساده وجود دارد. برای انجام این کار نیازی نیست هزینه ای صرف کنید می توانید با تکه های پارچه هایی که در منزل دارید مانتوی خود را تزیین کنید.این پارچه ها را می توانید به شکل برش های هندسی در آورده و در قسمت های مختلف مانتو مانند آستین، یقه و …. بدوزید. برای پارچه دوزی مانتو می توانید از پارچه هایی استفاده کنید که دارای طرح ها و رنگ های مشابه هستند.

روبان دوزی یکی از هنرهایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ایجاد یک طرح برجسته روبان دوزی در یک قسمت مناسب از مانتو می تواند مانتوی شما را بسیار زیباتر و جذاب تر از گذشته کند. در صورتی که مانتوی شما رنگ تیره ای دارد می توانید از روبان های روشن و زیبایی برای ایجاد طرح ها استفاده کنید.

تزیین مانتو

تزیین با پارچه و روبان

تزیین مانتو مشکی و رنگی

تزیین مانتو مشکی با مروارید: یکی از ترندهای پرطرفدار در سال های اخیر استفاده از لباس ها، اکسسوری و آیتم های مروارید دوزی شده است. مرواریدها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند به نحوی که می توانیم در طراحی های برندهای لوکس و مدرن این روش تزیین را مشاهده کنیم. استفاده از روش مروارید دوزی یک گزینه مناسب برای مانتوهای مشکی ساده و رنگی است. در صورتی که مانتوی شما مشکی است بهتر است از مرواریدهای رنگ روشن استفاده کنید.

تزیین مانتو

  تزیین با مروارید

مروارید ها را می توانید به سادگی از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. البته در زمان خرید دقت داشته باشید که نمونه های باکیفیت تر را انتخاب کنید تا به مرور زمان رنگ خود را از دست ندهند. می توانید این مرواریدها را به صورت پراکنده بر روی مانتو بدوزید که در صورت انتخاب این گزینه بهتر است از سایزهای مختلف در کنار همدیگر استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری به خود بگیرد. می توانید مرواریدها را بر روی یقه، آستین یا قسمت های دیگر مانتو بدوزید و ظاهری درخشان به مانتوی خود ببخشید.

وسایل چسباندنی به مانتو برای تزیین

تزیین مانتو با گل سینه

برای ایجاد تغییر در یک استایل اکسسوری های زیادی وجود دارند. شما می توانید با اضافه کردن اکسسوری ها به لباس هایتان بدون پرداخت هزینه های هنگفت ظاهر لباس تان را بسیار جذاب و زیبا کنید. یکی از اکسسوری ها که این روزها مورد کم لطفی قرار گرفته است گل سینه می باشد.

گل سینه بسیار تاثیرگذار است و می تواند ظاهر شما را به راحتی تغییر دهد. می توانید بر اساس سلیقه و شخصیت خود یک گل سینه انتخاب کنید و آن را به جلوی مانتو یا لباس مورد نظرتان بزنید. به این ترتیب یک ظاهر زیبا و جذاب برای خودتان ایجاد کنید. فراموش نکنید که انتخاب یک گل سینه مانند امضای شما است. می توانید با استفاده از وسایل مختلف یک گل سینه بسازید به این شکل به محیط زیست هم خدمت کنید.

تزیین مانتو

  گل سینه

مانتو خود را با استفاده از پنل و گیپور تزیین کنید

این گزینه مناسب افرادی است که به پارچه های سنگین و پرکار علاقه دارند. این پارچه ها می توانند ظاهر مانتوی شما را مجلل کنند. در صورتی که به یک مهمانی شب دعوت شده اید می توانید با استفاده از پارچه های گران قیمت نظیر پنل و گیپور مانتوی خود را آراسته کنید. شما می توانید تنها با استفاده از یک تکه پارچه پنل یا گیپور مانتو خود را بسیار مجلل و خیره کنند نمایید.

تزیین مانتو با پنل و گیپور ترجیحا مناسب مانتوهایی است که پارچه ی آن ها از کیفیت بیشتر و ایستایی بالاتری برخوردار هستند می باشد. این امر باعث می شود که پنل و گیپور بتوانند زیبایی خود را به نمایش بگذارند. فراموش نکنید که در هنگام استفاده از این پارچه ها جانب اعتدال را رعایت کنید. در صورتی که هنگام استفاده از این پارچه ها تناسب را رعایت نکنید مانتوهای شما تبدیل به یک طرح شلوغ نازیبا خواهد شد. بهتر است پارچه مورد نظرتان را در یک سمت مانتو بدوزید تا توازن حفظ شود.

تزیین مانتو

  تزیین مانتو با پنل و گیپور

مانتوهای مشکی را با اضافه کردن جزئیات تزیین کنید

تزیین مانتو مشکی با جزییات برای آن دسته از خانم هایی است که به لباس های چین دار و پر جزئیات علاقه مند هستند. اضافه کردن این جزییات به مانتوهای ساده کار بسیار راحتی می باشد. شما می توانید پارچه هایی را که با طرح پارچه ی مانتوی شما هماهنگی دارد را پیدا کنید و آن را با نخ و سوزن به صورت چین دار در بیاورید سپس آن را به لبه ی آستین یا پایین مانتوی خود بدوزید. یکی دیگر از روش های جذاب تر کردن مانتو ها استفاده از نوار اریب ها است که به صورت عمودی و افقی بر روی لبه های مانتو های مشکی دوخته می شوند.

می توانید بر اساس سلیقه ای که دارید از نوارهای ساده یا پلیسه استفاده کنید. با استفاده از پاپیون یا تغییر مدل آستین نیز می توانید مانتوی خود را از حالت سادگی بیرون بیاورید.

تزیین مانتو

  تزیین با اضافه کردن جزییات

مانتو را با استفاده از گلدوزی تزیین کنید

تزیین مانتو با گلدوزی قطعا شما را به یاد مادر و مادربزرگ ها یتان خواهد انداخت. آن ها برای اینکه لباس های خود را زیباتر و پر جلوه تر کنند از این شیوه استفاده می کرده اند. در صورتی که شما در این زمینه جزو افراد مبتدی به شمار می روید می توانید از طرح های مخصوصی که به شکل آماده برای مبتدیان وجود دارد استفاده کنید.

تزیین مانتو

تزیین با گلدوزی

افرادی که قصد دارند مانتوی خود را گلدوزی کنند باید از نخ هایی استفاده کنند که رنگ ثابتی دارند. این نخ ها در مقابل شستشو مقاوم هستند و درخشندگی خود را از دست نمی دهند. اگر مانتوی شما مشکی است بهتر است که نخ هایی با رنگ های شاد و تند استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری داشته باشند. بهتر است از طرح های ساده استفاده کنید تا کار شما تمیز تر و زیباتر به چشم بیاید. برای زیبا تر شدن مانتو می توانید طرح های گلدوزی را بر روی سر آستین، حاشیه یقه، جیب ها و جلوی سینه ی مانتو پیاده کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد برای تزیین مانتو می توانید از نقاشی کردن یا چسباندن پام پام و نوارهای طرح دار استفاده کنید. دقت داشته باشید که تزیین متناسب با نوع مانتوی خود را انتخاب کنید. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد تزئین مانتو می‌توانید به مقاله تزیین مانتو و تبدیل مانتو ساده و قدیمی به مانتو شیک ابریشم سر بزنید.

برای مشاهده آخرین مانتوهای ابریشم میتوانید صفحه اینستاگرام تولیدی مانتو ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه