راهنمای جامع ست کردن با مانتو آبی ترند سال 1402

ست ماتنو آبی

به مانتو آبی چه لباسایی میاد

مانتو آبی را با چه لباس هایی ست کنیم؟ همانطور که می دانید مانتوی آبی به دلیل اینکه در طیف رنگ های سرد قرار دارد می تواند به سادگی با رنگ های گرم ست شود. ساده ترین انتخاب ها برای ست کردن این رنگ مانتو هماهنگ کردن آن با لباس ها و اکسسوری هایی به رنگ سایه های رنگ آبی مثل سرمه ای، آبی فیروزه ای و آبی آسمانی است.

مانتوهای آبی را می توانید علاوه بر سایه های خودش با رنگ های اصلی مثل قرمز زرد و رنگ های ثانویه مانند نارنجی، بنفش و سبز ست کنید. در ادامه قصد داریم چند رنگ مناسب را که با آبی ست می شود معرفی کنیم.

مانتو آبی

مانتو

انواع رنگ هایی که با مانتو آبی ست می شوند

مانتو آبی و رنگ یاسی

رنگ یاسی یکی از زیباترین تناژهای رنگ بنفش است که از ترکیب سفید و بنفش درست شده است. این رنگ به خوبی با آبی ست می شود.

ست کردن مانتو آبی و سفید

سفید به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می شود که به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. در واقع ترکیب رنگ آبی و سفید یکی از محبوب ترین گزینه هایی است که برای این رنگ وجود دارد.

مانتو آبی با رنگ نارنجی

این رنگ می تواند به رنگ آبی روح زندگی ببخشد. نارنجی در کنار رنگ آبی ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد. می توانید از این رنگ برای اکسسوری نیز استفاده کنید.

ست کردن مانتو آبی تیره

در صورتی که رنگ آبی تیره را برای مانتوی خود انتخاب کرده اید بهتر است از رنگ های روشن استفاده نکنید. رنگ های روشن باعث می شود که آبی روشن تر به نظر برسد. برای مشخص کردن رنگ تیره ی آبی لازم است که از رنگ های تیره نظیر سرمه ای یا سبز تیره استفاده کنید.

ست مانتو آبی با صورتی

آبی و صورتی در کنار همدیگر ترکیب بسیار زیبایی را به نمایش می گذارند. با استفاده از رنگ صورتی در کنار آبی می توانید یک استایل دخترانه و زیبا به وجود آورد.

همانطور که می دانید رنگ آبی دارای طیف های مختلفی است که تقریبا این قابلیت را دارند که با اکثر رنگ ها ترکیب شوند. به عنوان مثال می توانید مانتو آبی کمرنگ را با شلوار جین بپوشید.

مانتو آبی

مانتو

برای دیدن ست مانتو آبی با شلوار جین می‌توانید به مانتو شومیزی تیارا ابریشم سر بزنید.

ست مانتو آبی

برای مشاهده آخرین مانتوهای ابریشم میتوانید صفحه اینستاگرام تولیدی مانتو ابریشم را دنبال کنید.

ست کردن شال و روسری

مانتو آبی را می توانید با شال و روسری هایی به رنگ شارپ یا تند مانند قرمز، مرجانی، گلبهی ، نخودی و انواع رنگ های پاستیلی ست کنید. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید از ظاهری آراسته برخوردار باشید می توانید از شال و روسری آبی کاربنی و سرمه ای استفاده کنید. یکی دیگر از محبوب ترین رنگ هایی که برای شال و روسری با مانتو آبی پیشنهاد می شود رنگ خردلی است. با توجه به اینکه آبی رنگ خنثی به شمار می رود در کنار شال و روسری خردلی زیبایی منحصر به فردی را به وجود خواهد آورد.

ست کردن شال مشکی با مانتوی آبی

رنگ مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان خانم های ایرانی است. یک روسری یا شال مشکی می تواند به سادگی با انواع رنگ ها ست شود. روسری یا شال مشکی را بهتر است با مانتوهای آبی کم رنگ بپوشید.

مانتو آبی با روسری یا شال زرد رنگ

اگر به دنبال یک ترکیب پر انرژی و چشم نواز هستید می توانید مانتو آبی خود را با رنگ زرد هماهنگ کنید. هر اندازه که رنگ آبی مانتوی شما روشن تر باشد رنگ زردی که برای شال یا روسری که انتخاب می کنید نیز باید روشن تر باشد. در صورتی که مانتوی شما دارای رنگ آبی روشن است بهترین گزینه برای ست کردن روسری با این مانتو زرد لیمویی است. کسانی که مانتوی آن ها به رنگ آبی کاربنی است می توانند برای شال و روسری خود را از میان رنگ های زرد تیره انتخاب کنند.

مانتو آبی

مانتو

ست کردن شال و روسری قرمز با مانتو آبی

بیشتر افراد عقیده دارند که ترکیب رنگ قرمز و آبی در کنار هم چندان زیبا نخواهد شد. اما این کاملا اشتباه است زمانی که این دو رنگ در کنار هم قرار بگیرند می توانید یک استایل فوق العاده و زیبا را داشته باشید.

ست مانتو آبی با روسری و شال طوسی

اگر بگوییم طوسی پادشاه رنگ ها است اغراق نکرده ایم. شال و روسری که به رنگ طوسی است به دلیل خنثی بودن آن در کنار مانتوهای آبی زیبایی خاصی را به وجود می آورد. یکی دیگر از پیشنهادات فوق العاده استفاده از شال و روسری سفید است. علاوه بر این می توانید با توجه به طیف رنگ تیره و روشن از رنگ های پاستیلی برای ست کردن روسری و شال با مانتو آبی بهره بگیرید.

شلوار مناسب برای مانتو های آبی چیست

یکی از مناسب ترین ست های مانتو آبی با شلوار های به رنگ چرم طبیعی است. می توانید شلوارهای پارچه ای یا کتان در طیف های مختلف رنگی مانند  مشکی، قهوه ای بژ و کرم را با انواع مانتوهای آبی بپوشید. یکی دیگر از پیشنهادهای بسیار محبوب استفاده از شلوارهای جین تیره برای ست کردن مانتوهای آبی به شمار می رود.

کیف و کفش مناسب برای مانتوهای آبی رنگ

مانتو آبی را با چه کیف و کفشی بپوشیم؟ خانم هایی که از مانتوی آبی در استایل خود استفاده می کنند می توانند برای تکمیل کردن استایل خود از کیف و کفش سفید استفاده کنند. این استایل معمولا به خانم های جوان و افرادی که می خواهند کم سن و سال تر به نظر برسند پیشنهاد می کنند.

ست مانتو آبی و کیف و کفش مشکی: کیف و کفش مشکی یک انتخاب فوق العاده برای ست کردن انواع لباس از جمله لباس های آبی است. یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای کیف و کفش هماهنگ با رنگ آبی، رنگ عسلی است. این رنگ همیشه ترند است و افراد می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

می توانید برای کیف و کفش مناسب با رنگ آبی از رنگ های جیغ استفاده کنید.. استفاده از رنگ های تند و جیغ باعث می شود که شما از ظاهری جسورانه برخوردار باشید. کفش های آبی یکی دیگر از انتخاب افراد است. می توانید از آبی برای رنگ کفش استفاده کنید که در شال و روسری یا مانتو از آن استفاده کرده اید. باید هر دو آبی به صورت یکسان عمل کرده است.

مانتو آبی

مانتو

با شلوار جین چه کفشی بپوشیم

در صورتی که در استایل خود از شلوار جین به همراه مانتو آبی استفاده کرده اید گزینه زیادی برای انتخاب کفش خواهید داشت. افراد می توانند با شلوار جین از انواع کفش های سفید، کرم و بژ استفاده کنند. اما صد در صد بهترین گزینه کفش سفید است. مانتو آبی و شلوار جین تیره را می توانید با کفش هایی با طیف رنگی قهوه ای ست کنید.

با تمام نکته هایی که در ابتدا گفته شد باز هم انتخاب رنگ ها برای ست کردن مانتو آبی به سلیقه ی افراد بستگی دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که تمایل دارید چه رنگ هایی را با آبی ترکیب کنید. در ابتدا باید رنگ های مورد علاقه تان را مشخص کنید پس از آن مطابق سلیقه تان ست کردن این رنگ ها را آزمایش کنید. بهتر است برای ایجاد هارمونی مناسب در استایل تان از رنگ های مکمل کمک بگیرد تا ظاهری فوق العاده داشته باشید. رنگ های گرم و زنده کمک می کنند که استایل مناسبی را برای خود ایجاد کنید.

2 دیدگاه برای “راهنمای جامع ست کردن با مانتو آبی ترند سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه