با پالتو زنانه چه کفشی بپوشیم

ست کردن کفش و پالتو

انواع پالتو زنانه

پالتو زنانه در انواع مختلفی عرضه می شود. پالتوها را معمولا در فصول سرد سال می پوشند. پالتوهای زنانه اغلب شبیه مانتو و در برخی موارد شبیه کت هستند. در سال های اخیر مشاهده می کنیم که پالتوهای بهاره و پاییزه بسیار ترند شده اند.

یکی از پرطرفدارترین مدل های پالتو زنانه مدل بارانی کلاسیک یا ترنچ کت است. زمانی که در مورد این مدل پالتو صحبت می کنیم یعنی هر خانم شیک پوشی باید یک مدل از این پالتو در کمد لباس خود داشته باشد. یک پالتو کلاسیک یا ترنچ می تواند شما را در یک عصر پاییزی یا روز زمستانی گرم نگه دارد. ترنچ کت ها معمولا از جنس ضد آب هستند. شما می توانید این نوع پالتو زنانه را در مراسم های رسمی، جلسات کاری یا مهمانی های دوستانه بپوشید.

پالتو زنانه

پالتو

پالتو زنانه چرم

پالتو زنانه چرم به عنوان یکی از شیک ترین نمونه های پالتو به شمار می رود. اگر می خواهید یک استایل زمستانه شیک داشته باشید کافی است یک پالتو چرم زیبا بخرید. افرادی که قصد دارند در یک مدت زمان کوتاه به یک استایل ایده آل برسند می توانند از این مدل پالتو کمک بگیرند. البته در نظر داشته باشید که پالتو های چرم را معمولا در مکان های غیر رسمی می پوشند. شما می توانید با استفاده از پالتو یا کت چرم در هر موقعیتی تیپ یا استایل خود را کامل کنید.

این پالتو ها می توانند در مدل های زیپ دار، دکمه ای، با کمربند یا به صورت جلو باز باشند. معمولا افراد پالتوهای چرم را در رنگ های تیره مثل مشکی یا قهوه ای سوخته می شناسند. اما رنگ های دیگری از این پالتو وجود دارد مانند قرمز و خاکستری که می توانید از آن ها در استایل خودتان استفاده کنید.

پالتو زنانه

  پالتو

کاپشن های بامبر

پالتو زنانه یا کاپشن های بامبر را به صورت معمول برای افرادی پیشنهاد می کنند که به استایل های ورزشی و اسپرت علاقه مند هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که در سال های اخیر ثابت شده است که افراد می توانند لباس های متنوع را در فضاهای مختلف بپوشند. کاپشن های بامبر به عنوان یکی از لباس های شیک زنانه به شمار می روند. جالب است بدانید که امروزه بامبرها تکامل پیدا کرده اند و افراد می توانند از آن ها برای تکمیل استایل زمستانه خود بهره بگیرند.

پالتو پشم یا ترمه: این مدل از پالتو زنانه مناسب افرادی است که در مناطق سردسیر زندگی می کنند و زمستان های طولانی و بسیار سردی را تجربه می کنند. این مدل از پالتو می تواند در برابر سرما مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اگر قصد دارید یک استایل زمستانی فوق العاده شیک داشته باشید حتما یک پالتو ترمه یا پشم را در فهرست خرید خود قرار دهید. با انتخاب این مدل پالتو می توانید علاوه بر داشتن یک ظاهر زیبا در برابر سرما نیز خودتان را حفظ کنید.

پالتو زنانه

پالتو

پالتو یا اورکت

پالتو زنانه یا اورکت به عنوان یک ورژن کاملا زمستانی از ترنچ کت می باشد. این مدل پالتو ها از ظرافت ها و جزئیاتی که در پالتوهای ترنچ وجود دارد برخوردار هستند. مطمئن باشید که اورکت ها شیک بودن استایل شما را تضمین می کنند و در کنار آن گزینه مناسبی برای محافظت شما از سرما هستند. شما می توانید این مدل پالتو را به همراه یک چکمه بلند چرمی و یک روسری پشمی زنانه بپوشید. در صورتی که قصد دارید به مهمانی های رسمی بروید می توانید از یک جفت دستکش چرمی بلند استفاده کنید.

پالتو خز مصنوعی: خانم های شیک پوش باید در کمد لباس زمستانی خود حتما یک پالتو خز مصنوعی داشته باشند. پالتوهای خز مصنوعی معمولا توسط افراد خاص استفاده می شود انتخاب این پالتو نشان از سلیقه منحصر به فرد شما دارد. افرادی که به مد اهمیت می دهند در هنگام استفاده از این نوع پالتو بهتر است خودشان را تنها به رنگ های قهوه ای و کرم محدود نکنند.

انواع کفش مناسب زمستان

انواع پالتو زنانه را با چه کفش هایی بپوشیم؟ کفش های زمستانه زنانه در انواع مختلفی وجود دارد که خانم ها می توانند به فراخور حالشان یک مدل مناسب را انتخاب کنند. یکی از جذاب ترین کفش های زمستانه که در بین خانم ها بسیار محبوب است بوت های بلند تا زانو هستند.

استفاده از این بوت ها در کنار پالتوهای کوتاه باعث می شود تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسد. در صورتی که به دنبال یک بوت شیک هستید می توانید یک بوت مشکی ساده چرم انتخاب کنید. بوت های بلند قسمت زیادی از استایل شما را تشکیل می دهند بنابراین باید در انتخاب آن ها دقت زیادی داشته باشید.

پالتو زنانه

پالتو

کفش زمستانی مدل بوتی: یکی از نمونه های کفش های زمستانی نیم بوت های کوتاه پاشنه دار است که از طراحی ظریفی برخوردار هستند. این بوت ها با پاشنه های مختلف پهن، کوتاه، ظریف و بلند عرضه می شوند.

نیم بوت های چلسی: این مدل از نیم بوت ها دارای قدمت نسبتا زیادی هستند. این مدل کفش ها برای نخستین بار توسط طراح ملکه ویکتوریا طراحی شده است و تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل نیم بوت های چلسی از زیباترین و خوش فرم ترین نمونه های کفش های زمستانی هستند. مهم ترین ویژگی این نیم بوت ها فاقد بند بودن آن است. نیم بوت های چلسی به شکل تخت و با پاشنه های کوتاه هستند. یکی دیگر از ویژگی های این مدل بوت ها استفاده از دو کش نرم بر روی ساق آن ها است. بوت های تا ران و بوت های رزمی از دیگر آیتم های پرطرفدار در استایل زمستانه هستند.

ست کردن کفش مناسب با پالتو

پالتو زنانه را می توانید با کفش های مناسب زمستانی ست کنید. البته این را باید بدانید که ست کردن کفش با پالتو امر چندان پیچیده ای نیست. شما می توانید با استفاده از کفش مناسب می توانید یک استایل موزن و کشیده برای خودتان ایجاد کنید. در صورتی که کفش و پالتوی هم رنگ بپوشید یا به عبارتی از استایل مونوکروم استفاده کنید اندام شما کشیده تر به نظر خواهد آمد.

افرادی که قد کوتاهی دارند به راحتی می توانند از این سبک استفاده کنند. در صورتی که قدتان بلند است لازم است از کنتراست رنگ ها بهره بگیرید. بنابراین از تضاد رنگی میان کفش و پالتو استفاده کنید تا اندام متناسب تری برای خود ایجاد کنند.

پالتو زنانه شیک شنل کمر

پالتو آستین سوراخ شیک

استایل زمستانی خود را با کیف و کفش های زیبا تکمیل کنید. برای ایجاد یک استایل دخترانه مناسب می توانید از کیف و کفش های هماهنگ که در طیف رنگی پالتو تان است استفاده کنید. برای اینکه یک استایل کلاسیک ایجاد کنید می توانید در استایل خود از رنگ بندی گرم به همراه رنگ های خنثی کمک بگیرید.

شاید یکی از مهمترین نکات انتخاب یک پالتو دخترانه شیک است که با هر کفشی به راحتی ست شود. در بین پالتوهای موجود در بازار ما پالتو آستین سوراخ ، شنل کمر و شنل فون را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خانم های شیک پوش می توانند از بوت و نیم بوت های پاشنه دار، مدل های دارای سگک استفاده کنند. برای ایجاد یک استایل رسمی و مجلسی می توانید از پالتوهای طرح دار یا مشکی استفاده کنید.

پالتو زنانه

  پالتو

نتیجه گیری

ایجاد یک استایل زمستانی منحصر به فرد لازم است اصولی را رعایت کنید. هر فرد نسبت به شرایط اندامی که دارد باید استایل خود را طراحی کند. بنابراین لازم است ابتدا فرم بدنی خود را بشناسید تا بتوانید بهترین پالتو را برای خود انتخاب کنید. ابتدا تصمیم بگیرید چه استایلی می خواهید داشته باشید سپس کیف، کفش و پالتو خود را خریداری کنید. بهتر است ابتدا پالتو مورد نظرتان را خریداری کنید سپس بر اساس آن بقیه آیتم های استایلتان را انتخاب نمایید. لازم است که افراد در هنگام ایجاد استایل زمستانی موقعیت سنج باشند تا بتوانند زیبایی ظاهر خود را به نمایش بگذارند.

برای اطلاع از موجود شدن انواع پالتوهای زنانه شیک تولیدی مانتو ابریشم، اینستاگرام ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه