راهنمای جامع ست کردن با مانتو مشکی

ست کردن مانتو مشکی

به مانتو مشکی چه لباسایی میاد

مانتو مشکی را با چه لباس هایی ست کنیم؟ مانتوی مشکی به دلیل رنگ خنثی ای که دارد به عنوان یکی از آیتم های همیشگی استایل به شمار می رود. همه افراد بی شک یک مانتو مشکی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های مانتوهای مشکی این است که می توانید از آن در هر مناسبتی استفاده کنید. برای اینکه ظاهری متفاوت برای خودتان ایجاد کنید می توانید از یک ست خلاقانه استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی رنگ مشکی برای مانتو این است که به سادگی با همه چیز هماهنگ می شود. نکته ی قابل توجه این است که استفاده ی نادرست از این رنگ می تواند جذابیت استایل شما را از بین ببرد. در ادامه مطلب قصد داریم رنگ هایی را که با مانتو مشکی ست می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

ست کردن با رنگ مشکی

مانتو مشکی را می توانید با هر رنگی که تمایل دارید ست کنید. اما دقت داشته باشید به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید فرم بدنی شما می باشد.

مانتو مشکی

  مانتو

ست کردن مانتو مشکی با رنگ زرد

برخی افراد علاقه مند هستند که سرتا پا لباس مشکی بپوشند. آن ها می توانند با استفاده از رنگ زرد به شکل خلاقانه ای استایل فوق العاده ای برای خود دست و پا کنند. رنگ زرد را بر اساس فرم بدنی تان وارد استایل تان کنید. خانم هایی که اندازه ی سینه شان از دور باسن شان کوچکتر است می توانند از مانتوهای یقه آرشالی استفاده کنند که یقه ی آن ها تا خط کمر امتداد یافته است. می توانید بر روی این یقه ها از طرح های زرد رنگ استفاده کنید تا مانتوی مشکی شما جلوه ی فوق العاده ای داشته باشد.

خانم هایی که دارای سینه های کوچکی هستند می توانند مانتوی مشکی خود را به همراه شال زرد بپوشند یا در زیر مانتو از بلوزهای طلایی رنگ استفاده کنند. نکته ی دیگر اینکه خانم های قد بلند می توانند در زیر مانتوهای مشکی جلو باز از پیراهن زرد کوتاه به همراه شلوار مشکی استفاده کنند. این آیتم برای خانم های قد کوتاه پیشنهاد نمی شود.

مانتو مشکی

مانتو

مانتو مشکی را با رنگ زرشکی ست کنیم: با توجه به اینکه هر دو رنگ زرشکی و مشکی در طیف رنگ های تیره قرار می گیرند معمولا در استایل به کار گرفته نمی شوند. افرادی که استایل سر تا پا مشکی را انتخاب کرده اند می توانند برای جذاب کردن تیپ خود از اکسسوری هایی به رنگ زرشکی روشن استفاده کنند.

ست کردن مانتو مشکی با رنگ سفید

ست کردن مانتو مشکی با رنگ سفید چه اصولی دارد؟ همانطور که می دانید سفید و مشکی دو رنگ کاملا متضاد هستند. اما این دو رنگ در کنار همدیگر استایل فوق العاده ای به وجود می آورند. اما باید بدانید که استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر محدودیت هایی را به همراه دارد. به عنوان مثال خانم های قد کوتاه بهتر است از پوشیدن پیراهن سفید با شلوار و مانتوی مشکی خودداری کنند به این دلیل که این مسئله باعث می شود که قد آن ها کوتاه تر نشان داده شود. خانم هایی که دارای سینه های درشتی هستند نیز از پوشیدن تاپ، پیراهن یا بلوز سفید در زیر مانتو مشکی خودداری کنند.

مانتو مشکی

مانتو

خانم های قد کوتاه می توانند مانتو های مشکی جلوباز خود را با یک شلوار جین و پیراهن سفید ست کنند. حتی می توانند شلوار بلوز خود را به رنگ سفید انتخاب کنند تا به این شکل قدشان بلندتر به نظر برسد. در این حالت به هیچ عنوان شال خود را از میان رنگ های مشکی و سفید انتخاب نکنید بهتر است شال خود را از رنگ های دیگر انتخاب کنید.

یکی از ست‌هایی که ما در مانتو ابریشم استفاده کردیم ست شومیز ترانه است.

شومیز ترانه

مانتو مشکی را با رنگ قرمز ست کنید و یک استایل جسورانه داشته باشید. برخلاف تصورات افراد این دو رنگ در کنار هم بسیار جذاب خواهند بود.

ست کردن طوسی با مشکی

ست کردن مانتو مشکی با طوسی یکی از گزینه های فوق العاده جذاب به شمار می رود. در صورتی که در استایل خود از رنگ مشکی و طوسی استفاده می کنید هرگز کفش و کیف خود را از میان این دو رنگ انتخاب نکنید. بهترین انتخاب برای خانم های قد بلند این است که شلوار و پیراهن خود را به رنگ طوسی و کفش هایتان را به رنگ سفید انتخاب کنید. مانتوی مشکی که معمولا در این موارد انتخاب می کنید باید گشاد باشد.

برای دیدن ست مانتو مشکی با شلوار طوسی می‌توانید به ست شومیز شلوار ویانا سر بزنید.

ست شومیز شلوار ویانا

نکته ی دیگری که باید در هنگام استفاده از رنگ مشکی و طوسی کنار هم مد نظر داشته باشید این است که از یک رنگ سوم نیز کمک بگیرید. به عنوان مثال می توانید رنگ شال خود را از بین رنگ های قرمز، زرشکی انتخاب کنید. گزینه ی دوم این است که شال یا روسری خود را از سایه های رنگ طوسی انتخاب کنید می توانید شال های انتخاب کنید که با نوارهای زرشکی و طلایی تزیین شده باشد.

مانتو مشکی را به تنهایی با رنگ طوسی ست نکنید زیرا کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ کمی کسل کننده است. برای اینکه استایل زیباتری داشته باشید می توانید از شلوار جین استفاده کنید.

ست کردن شلوار

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که استایل شما مجلسی است یا رسمی؟ هنگام ست کردن مانتو مشکی با شلوار به این نکته ی مهم توجه زیادی داشته باشید. در صورتی که استایل شما رسمی یا مجلسی است بهتر است که از شلوارهای روشن جین استفاده نکنید. در این موارد بهتر است که از شلوارهایی به رنگ تیره استفاده کنید. در صورتی که استایل شما مجلسی است می توانید از شلوارهای پارچه ای و دامن شلواری استفاده کنید.

مانتو مشکی را در تیپ اسپرت می توانید با شلوارهایی به رنگ نارنجی، زرد، زرشکی، سبز، بنفش و انواع مختلف شلوارهای جین ست کنید.

مانتو مشکی

مانتو

ست کردن کیف و کفش

در هنگام ست کردن کیف و کفش با مانتوی مشکی ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتوی شما مجلسی، کژوال، رسمی یا اسپرت است. افرادی که از استایل اسپرت برخوردار هستند بهتر است از کتونی های سفید، صندل های تابستانی در رنگ های متنوع مانند قرمز، طوسی، مشکی استفاده کنند. این افراد می توانند از نیم بوت های اسپرت دخترانه نیز استفاده کنند. می توانید از کیف های دوشی یا کوله استفاده کنید. رنگ کیف می تواند متناسب با کفش شما باشد.

مانتو مشکی

مانتو

مانتو مشکی مجلسی را با کفش های پاشنه دار ست کنید می توانید برای تکمیل استایل مجلسی خود از کفش های پلنگی پوست ماری یا کفش های دخترانه را با رنگ های نود، کالباسی روشن، قرمز و مشکی، طوسی استفاده کنید. در صورتی که پوشیدن کفش های پاشنه دار برای شما دشوار است بهتر است از کفش های لژ دار و عروسکی استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید از یک انتخاب متفاوت و جدید برخوردار شوید می توانید کفش هایی به رنگ نقره ای و طلایی را بپوشید. یکی از بهترین موارد برای ست کردن کیف با مانتوی مشکی استفاده از کیف های مشکی و نقره ای است. می توانید با انتخاب این رنگ ها یک ست کاملا رسمی داشته باشید. این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده ی استایل های رسمی و مهم هستند زمانی که با همدیگر ترکیب شوند بسیار تاثیر گذار خواهند بود. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم مانتو مشکی به دلیل قرار گرفتن در طیف رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود که این بستگی به سلیقه ی فرد دارد.

برای مشاهده آخرین مانتوهای ابریشم میتوانید صفحه اینستاگرام تولیدی مانتو ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه