پیام رنگ لباس و مانتو و تاثیر آن بر روی دیگران و خود شما

پیام رنگ لباس و مانتو و تاثیر آن بر روی دیگران و خود شما

 پیام و احساس هر رنگ مانتو و لباس چیست

پیام رنگ لباس و مانتو چیست؟ آیا تا به حال دقت کرده اید که رنگ لباس شما بر روی اطرافیانتان تاثیر می گذارد. همه ی رنگ در کنار زیبایی بصری دارای پیام معنایی بالایی هستند. توجه به پیام و مفهوم هر رنگ در همه ی هنرها به عنوان رعایت اصول اولیه به شمار می رود که طراحی لباس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

طراحان لباس و استایلیست ها که در زمینه تولید و طراحی لباس فعالیت می کنند نیز به خوبی نسبت به این معانی و مفاهیم آگاهی دارند و از آن ها در طراحی لباس استفاده می کنند. افراد خوش سلیقه و خوش پوش لازم است که در کنار ایجاد یک استایل مناسب باید مفهوم و معنا، پیامی که رنگ ها در لباس هایشان دارد را نیز درک کنند تا به این ترتیب بتوانند تصویر صحیحی از خود در جامعه به نمایش بگذارد.

پیام رنگ لباس و مانتو و تاثیر آن بر روی دیگران چیست

پیام رنگ لباس و مانتو برای هر رنگی متفاوت است. در اینجا قصد داریم به تاثیر برخی از رنگ ها بر روی دیگران بپردازیم.

پیام رنگ لباس و مانتو

رنگ لباس

پیام رنگ لباس و مانتو قرمز

تا چند سال پیش افراد چندان تمایلی به استفاده از رنگ قرمز برای مانتو و پوشش های بیرونی نداشتند. به این دلیل که در گذشته این رنگ را نماد خشم و هوس تعبیر می شده است. اما امروزه مشاهده می کنیم که استفاده از این رنگ بسیار مرسوم شده است و افراد از آن در استایل خود بهره می گیرند.

ست قرمز شیک

انتخاب رنگ قرمز برای مانتو و لباس امروزه شما را به عنوان یک فرد جسور و با شهامت معرفی می کند. این رنگ نشان دهنده ی هیجان و ماجراجویی است.

مشاهده و خرید : مانتوهای شیک قرمز و زرشکی

معمولا افرادی که از رنگ قرمز در استایل خود استفاده می کنند افرادی پرانرژی و جسور هستند. افرادی که این رنگ را برای لباس یا اکسسوری های خود برمی گزینند معمولا از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.

پیام رنگ لباس و مانتو زرد

پیام و احساس رنگ مانتو و لباس زرد چیست؟ همانطور که می دانید زرد به عنوان یکی از رنگ های اصلی شناخته می شود که از لحاظ طیف نوری و طول موج میان رنگ های سبز و نارنجی قرار می گیرد. افرادی که لباس های زرد می پوشند به راحتی می توانند توجه دیگران را به خود جلب کنند. رنگ زرد از لحاظ معنایی به شور و لذت همچنین دانش و معرفت های انسانی اشاره دارد.

شومیز دخترانه زرد با دامن طوسی

افرادی که قصد دارند در استایل خود از رنگ زرد استفاده کنند نباید در این زمینه زیاده روی کنند. این رنگ در کنار ایجاد امید، خوشبینی و لذت می تواند باعث بالا رفتن نبض و فشارخون شود.

بهتر است از رنگ های زرد در کنار رنگ های خنثی استفاده کنید تا تاثیر بهتری بر روی اطرافیان خود بگذارید.

پیام رنگ لباس و مانتو مشکی

افرادی که معمولا تیره می پوشند به نوعی قصد دارند شخصیت والا و پرستیژ اجتماعی خود را به رخ بکشند. این افراد ممکن است در برخی موارد به شکل محدود کننده و بازدارنده عمل کنند.

مشاهده و خرید : مانتوهای شیک مشکی

کسانی که به رنگ های بسیار تیره علاقه مند هستند گاهی برخوردهای دیکتاتور مابانه ای دارند و عواطف و احساسات انسانی را نادیده می گیرند. با توجه به اینکه رنگ مشکی یا سیاه تاثیر منفی دارد بهتر است افراد آن را با رنگ های روشن ست کنند.

پیام رنگ لباس و مانتو

رنگ لباس

پیام رنگ سبز

پیام رنگ مانتو و لباس سبز چیست؟ این رنگ دارای طیف ها و تناژ های گسترده ای است هر چند که جزء رنگ های اصلی محسوب نمی شود اما بسیار متنوع است. سبز از ترکیب رنگ های آبی و زرد به وجود آمده است. این رنگ به عنوان رنگ غالب در طبیعت شناخته می شود.

ست مانتو شلوار سبز شیک
ست مانتو شلوار سبز نماد امید و پیشرفت

پیام رنگ لباس و مانتو سبز به معنای تجدید حیات، امید، پیشرفت و حاصلخیزی است. معمولا افرادی این رنگ را انتخاب می کنند که سرشار از روح زندگی هستند. این رنگ بر روی مخاطبان تاثیر شگفت انگیزی دارد.

ما در مانتو ابریشم مانتوهای شیک و قشنگی مثل همین ست سبز رنگ قشنگ یعنی، ست مانتو شلوار ارغوان رو برای شما علاقمندان طراحی و تولید می کنیم.

مشاهده و خرید : مانتوهای شیک سبز رنگ

رنگ سبز نماد طبیعت و آرامش است. استفاده از سبز باعث می شود که استرس ها به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

پیام رنگ لباس و مانتو

رنگ لباس

پیام و احساس رنگ سفید

پیام رنگ لباس و مانتو سفید چیست؟ این رنگ طیف گسترده ای دارد و شامل رنگ های وانیلی، عاجی، تخم مرغی و … می شود. این رنگ علاوه بر این که می تواند نماد خلوص و پاکی باشد می تواند نشان دهنده قدرت افراد نیز باشد. اولین حسی که ما از افرادی که استایل سفید پوشیده اند دریافت می کنیم حس صمیمیت، دوستی و طراوات است.

مانتو سفید شیک
مانتو سفید نماد خلوص و پاکی

از دیدگاه طراحان و کارشناسان استایل شناسی افرادی که اغلب از رنگ سفید برای استایل خود استفاده می کنند معمولا بسیار امروزی، حرفه ای و زیبا به نظر می رسند. این رنگ یادآور خودخواهی و غرور نیز می تواند باشد.

مشاهده و خرید : مانتوهای شیک سفید رنگ

سفید پوش ها معمولا از اعتماد به نفس بسیار زیادی برخوردار هستند و این حس را می توانند به اطرافیان خود نیز انتقال بدهند. یکی دیگر از معانی که رنگ سفید به افراد القا می کند احساس مثبت اندیشی و امنیت است. به همین دلیل است که پزشکان و پرستاران از رنگ سفید استفاده می کنند.

پیام رنگ لباس و مانتو بر روی دیگران

رنگ لباس شما بر روی مخاطبان و افرادی که با آن ها در تماس هستید تاثیر زیادی می گذارد. به همین دلیل است که افراد باید توجه داشته باشید در محیط کار، منزل و مکان های دیگر لباس مناسب بپوشند. معمولا افرادی که برای لباس های خود از رنگ شاد استفاده می کنند باعث می شوند که روحیه کسانی که با آن ها در تماس هستند شاد شود.

پیام رنگ مانتو و لباس تیره باعث می شود که افراد احساس کرختی و افسردگی کنند. معمولا افرادی که همیشه سر تا پا تیره می پوشند یا به صورت مداوم از رنگ های خنثی استفاده می کنند برای افراد یادآور مشکلات و غم اندوه هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که رنگ های تیره در برخی موارد به دلیل قراردادهای اجتماعی است. برخی از افراد موظف هستند که در محیط کار از رنگ های تیره استفاده کنند.

در صورتی که افراد جامعه از رنگ های روشن و شاد برای لباس های خود استفاده کنند مطمئنا شادی بیشتری در جامعه بروز پیدا می کند. جوامعی که از رنگ های روشن و زیبا استفاده می کنند قطعا از اعتماد به نفس بیشتری برخوردارند. رنگ های روشن در لباس ها می تواند میزان پرخاشگری را در افراد کاهش دهد و باعث آرامش عمومی شود.

پیام رنگ لباس و مانتو

رنگ لباس

ایجاد روحیه و احساس روی خود شما با استفاده از پیام رنگ ها

پیام و احساس رنگ مانتو و لباس بیش از هر کسی بر روحیه خود افراد تاثیر زیادی دارد. در کل نوعی تطبیق روانی میان فرد و لباسی که می پوشد وجود دارد. رنگ لباس می تواند اندوه یا شادی را به فرد ما القا کند. ما می توانیم با انتخاب رنگ هایی که برای لباس هایمان انتخاب می کنیم در طول روز با دنیای درونی خود نیز ارتباط پیدا کنیم. همانطور که با مشاهده ی لباس دیگران به روحیه و درونیات آن ها پی می بریم. اینگونه احساس رنگ لباس را پی میبریم.

دقت داشته باشید میان این دو ارتباط روانی با رنگ ها تفاوت چندانی وجود ندارد. وجه مشترک هر دو این است که بر سلامت روانی خودمان و دیگران تاثیر می گذاریم. به همین دلیل است که تاکید می شود افراد در محیط خانه برای حفظ شادابی و نشاط خانواده های خود از رنگ های شاد و مناسب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه