ست کردن رنگ ناخن جدید با مانتو +ژورنال 1402

ست کردن رنگ ناخن و لاک با مانتو شلوار

ست کردن رنگ ناخن جدید با مانتو +ژورنال 1402

اصول ست کردن رنگ ناخن یا لاک ناخن با مانتو و لباس یک ایده ی بسیار جالب است که موجب می شود شما خاص و شیک پوش به نظر برسید. جالب است بدانید که این امکان وجود دارد که رنگ ناخن یا لاک خود را می توانید با اکسسوری های مختلف نیز ست کنید.

اصول ست کردن رنگ ناخن با مانتو و لباس

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ ها برای مانتوها و لباس های مجلسی رنگ مشکی است. مشکی به عنوان یک رنگ خنثی محسوب می شود. با توجه به اینکه رنگ مشکی به شکل معمول برای محیط های رسمی و اداری به کار می رود می توانید لاک ناخن خود را در رنگ های بژ، سفیدهای ملایم، مانیکور فرانسوی و رنگ های پاستیلی انتخاب کنید.


ست کردن رنگ ناخن با مانتوها و لباس های مناسب مهمانی

رنگ ناخن خود را براساس لباسی که قرار است با آن به مهمانی بروید هماهنگ کنید. ممکن است بخواهید به یک مهمانی بروید یا به یک کنسرت و رویداد مهم دعوت شده اید. انتخاب لاک ناخن امروزه به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر مد و استایل خانم ها به شمار می رود. یکی از رنگ های پرطرفدار برای این محیط ها قرمز است. اگر شما مانتو یا لباس شب قرمز پوشیده اید می توانید از رنگ های روشن و جذاب استفاده کنید.

استفاده از لاک هایی با رنگ ملایم باعث می شود که در استایل شما هماهنگی به وجود بیاید. یکی از گزینه ها در این حالت سفید چرک است. در برخی موارد پیشنهاد می شود که از لاک مشکی استفاده کنید تا ظاهری خاصی داشته باشید.

رنگ ناخن طوسی و در برخی موارد قرمز روشن تر یا تیره تر از لباسی که پوشیده اید می تواند ترکیب بسیار جذابی در استایل شما به وجود بیاورد. در صورتی که مانتو یا لباس شما به رنگ سفید باشد می توانید هر رنگی را که تمایل دارید امتحان کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت ایجاد تضاد است. استفاده از رنگ های تیره نظیر مشکی و قرمز تیره باعث می شود که استیل شما از حالت یکنواختی خارج شود.

ست کردن رنگ ناخن با مانتو قرمز

رنگ لاک با لباس قرمز

ست کردن لاک با رنگ لباس های مختلف

ست کردن رنگ ناخن با لباس ها و مانتوهای مختلف باعث می شود که شما تیپ جذاب تری داشته باشید و بیشتر از گذشته بدرخشید. نیازی نیست که تعداد زیادی لاک داشته باشید. افی است رنگ لاکی را انتخاب کنید که چند دست مانتو یا لباس شما هماهنگ باشد. برای انجام این کار سری به کمد لباس های خود بزنید و دقت کنید که چه رنگ ها و الگوهایی غالب هستند.

مقاله پیشنهادی: مانتو شیک و لباس مناسب شب خواستگاری

می توانید برای ست کردن رنگ ناخن و لباس مانتوی خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. این رنگ ها معمولا راحت با رنگ های دیگر هماهنگ می شوند. علاوه بر این رنگ های خنثی با اکثر تناژهای پوستی همخوانی دارند بنابراین به عنوان گزینه ی مطمئنی به شمار می روند.

اصول ست کردن رنگ ناخن بفنش

ست کردن رنگ ناخن با لباس بنفش


ست کردن رنگ ناخن با مانتو و لباس بنفش

در صورتی که مانتو یا لباس مجلسی شما به رنگ بنفش است؛ باید بر اساس تناژ و طیف رنگی بنفشی که انتخاب کرده اید هماهنگ کنید. با توجه به طیف رنگی بنفش می توانید از رنگ هایی نظیر، یاسی، کالباسی، نارنجی، زرد، سفید و قرمز استفاده کنید. برای زیباتر کردن استایل خود می توانید از لاک های شاین و اکلیلی استفاده کنید.


ست کردن رنگ ناخن با مانتو و لباس آبی

افرادی که پیرو مد هستند و رنگ مانتو و لباس خود را در طیف آبی انتخاب می کنند می توانند برای ایجاد یک ظاهر زیبا از لاک های مختلفی استفاده کنند. رنگ هایی نظیر طوسی، انواع قرمزها و سفید برای زیباتر کردن ناخن ها گزینه های دیگری مانند لاک زرد نیز وجود دارد. این انتخاب باعث می شود که شما ظاهر جذاب و فریبنده تری داشته باشید.

ست کردن رنگ ناخن

برای داشتن ناخن خوشگل با رنگ جذاب و طرحدار می تونید از ایده‌های سایت پینترسنت هم استفاده کنید.

ست کردن رنگ لاک با لباس های صورتی


یکی از رنگ هایی که در فصل های گرم سال بسیار مورد توجه خانم ها است رنگ صورتی می باشد. این رنگ در تناژ های مختلفی وجود دارد و بسیار مورد توجه دختران جوان است. با توجه به اینکه رنگ صورتی ترکیبی از رنگ سفید و قرمز است سفید یکی از از پیشنهادهایی است که با این رنگ هماهنگ می شود. رنگ هایی نظیر سرمه ای، مشکی و متالیک ها می توانند جذابیت شما را چند برابر کنند.

ست کردن رنگ ناخن با لباس صورتی طرح دار ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. در صورتی که مانتو یا لباس صورتی شما دارای طرح و نقش هایی است می توانید از لاک هایی با رنگ سفید و آبی روشن استفاده کنید. اگر لباس شما به رنگ سرخابی بود لاک خود را به رنگ صورتی چرک انتخاب کنید.

اصول ست کردن رنگ ناخن

رنگ لاک


ست کردن رنگ لاک با مانتو یا لباس های طرحدار


ست کردن رنگ ناخن با لباس های طرحدار و شلوغ تقریبا کار ساده ای نیست. در این مواقع لازم است که یکی از رنگ هایی که در لباس وجود دارد و نسبت به سایر رنگ ها از نمود و برجستگی بیشتری برخوردار هستند را انتخاب کنید. البته بیشتر افراد عقیده دارند که لباس های طرح دار را بهتر است با رنگ لاک ست نکنید زیرا شکل جالبی ندارد.

اگر پارچه مانتو و لباس شما ساده است می توانید از گزینه های بیشتری استفاده کنید. در این شرایط بهتر است از لاک هایی با رنگ مات استفاده کنید. ترکیب لاک های ساده با ناخن هایی که دارای طراحی هستند بسیار زیبا می شوند. در برخی موارد لازم نیست لاک خود را حتما با رنگ لباس ست کنید می توانید رنگ ناخن خود را با کمربند، کفش یا اکسسوری های دیگر هماهنگ کنید.


ست کردن رنگ آرایش با رنگ لاک


ست کردن رنگ ناخن با لباس و مانتو تنها گزینه ای نیست که می توانید در استایل تان از آن بهره بگیرید. می توانید لاک خود را با رنگ رژ لب تان ست کنید. این شیوه یکی از ساده ترین روش ها برای تنوع دادن آرایش شما به شمار می رود. نیازی نیست حتما کار خارق العاده ای بکنید. تنها کافی است که از رنگ رژ روزانه تان شروع کنید.

اگر رژ لب براق استفاده می کنید می توانید رنگ ناخن تان را براق انتخاب کنید. در صورتی که رژ شما مات است یک لاک ناخن مات بزنید. می توانید از طرح های فانتزی استفاده کنید. در صورتی که می خواهید در محل کارتان آرایش و لاک تان را با همدیگر هماهنگ کنید بهتر است از رنگ های رسمی نظیر کالباسی استفاده کنید.


ست کردن رنگ ناخن با سایه چشم یکی دیگر از گزینه هایی است که خانم ها می توانند برای خاص شدن استایل خود از آن کمک بگیرند. البته این گزینه معمولا برای مهمانی ها و مراسم های شبانه پیشنهاد می شود.

ست کردن رنگ ناخن و لاک با مانتو شلوار

ست کردن رنگ لاک با رژ لب


نتیجه گیری


ست کردن رنگ ناخن با لباس و مانتو نباید زمان زیادی از شما بگیرد. می توانید یک رنگ لاک استفاده کنید که با انواع لباس ها و مانتو های شما همخوانی داشته باشد. اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه بروید می توانید لباس های مختلفی بپوشید.

استفاده از رنگ های مختلف که در یک طیف قرار دارند می تواند یک ظاهر هنری و زیبا به استایل شما ببخشد. در صورتی که از لباس های رنگ روشن استفاده می کنید می توانید یک ست از لاک هایی با سایه های صورتی و مرجانی استفاده کنید. لاک هایی با رنگ قرمز با لباس های مختلفی هماهنگ هستند و می توانند یک ظاهر زنانه فوق العاده به شما بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه