لباس مناسب شب خواستگاری ژورنال 2023

انتخاب لباس مناسب شب خواستگاری

لباس مناسب شب خواستگاری ژورنال 2023

از آن لحاظ حائز اهمیت است که به عنوان نشان دهنده ی شخصیت شما در ابتدای آشنایی است. فراموش نکنید شما باید به گونه ای لباس بپوشید که در شان یک خانم یا دوشیزه باشد. انتخاب یک کت و دامن، شومیز شلوار یا یک کت و شلوار به عنوان گزینه های مناسبی به شمار می روند. فراموش نکنید که بر اساس اندام و فرهنگی که در خانواده شما حاکم است می توانید گزینه های خود را تغییر دهید.

اهمیت لباس مناسب شب خواستگاری

لباس مناسب شب خواستگاری را به سبکی که همیشه لباسش می پوشید انتخاب کنید. به عنوان مثال افرادی که تمایلی به لباس های پوشیده ندارند و همواره لباس های باز و راحت می پوشند نباید در شب خواستگاری لباس های پوشیده انتخاب کنند به این دلیل که رعایت حجاب و پوشیدگی باعث می شود که خواستگاران از شما انتظار داشته باشند که حجاب تان را رعایت کنید. بنابراین اگر در آینده طرز لباس پوشیدن تان را تغییر دهید مطمئنا داماد جا خواهد خورد.

لباس مناسب شب خواستگاری

  لباس خواستگاری

برای پوشیدن لباس مناسب شب خواستگاری همواره استثنائاتی وجود دارد یکی از این موارد پوشیدن یک شال یا روسری به احترام خانواده خودتان و خانواده فرد مقابل است. به این دلیل که عرف جامعه ی ما اینگونه می پسندد.

لباس مناسب خواستگاری باید مناسب دخترخانم ها باشد به این دلیل که شما تا ازدواج فاصله ی زیادی دارید بهتر است ظاهر دخترانه خود را حفظ کنید.

اصول انتخاب مانتو شب خواستگاری

مانتو شب خواستگاری یک گزینه مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه ای است که می توانند در عین پوشیدگی بسیار جذاب باشند. برخی از دختر خانم ها تمایل ندارند که در شب خواستگاری چادر بپوشند اما دوست دارند پوشش خود را حفظ کنند. می توانید مانتو های کوتاه، بلند و میدی را برای این شب انتخاب کنید. لازم نیست که حتما از رنگ سفید استفاده کنید. مانتو شب خواستگاری را از میان رنگ های روشن و ملایم انتخاب کنید.

لباس مناسب خواستگاری

 

لباس مناسب شب خواستگاری

مانتو خواستگاری

یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای استایل شب خواستگاری مانتوهای کوتاه کتی است که می توانید با شلوارهای مختلف آن ها را ست کنید. مانتوهای دیگری که می توانید برای مراسم خواستگاری انتخاب کنید مانتوهای شنلی، مانتوهایی که سنگ دوزی شده هستتد یا با خرج کار گیپور طراحی شده اند می باشند. این نوع مانتوها در عین مجلسی بودند ظاهری نیمه رسمی نیز دارند. کوتاه یا بلند بودن مانتو به سلیقه و فرم اندام شما بستگی دارد.

شال و روسری مناسب خواستگاری

لباس مناسب شب خواستگاری را با انتخاب یک شال و روسری زیبا تکمیل کنید. از قدیم الایام مرسوم بوده است که دختر خانم ها در روز خواستگاری روسری یا لباس سفید نپوشند زیرا این به منزله ی اعلام جواب مثبت است. بنابراین توصیه می شود که در این روز روسری یا شالی انتخاب کنند که منحصرا سفید نباشد اما در رنگ های روشن و زیبا باشد. می توانید روسری یا شالی متناسب با آرایش صورت تان انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید شال و روسری

روسری های طرح دار یا روسری های ساده هر دو می تواند گزینه های مناسبی باشند. انتخاب روسری و شال به بقیه ی استایل شما بستگی دارد. اگر لباس های طرح دار پوشیده اید بهتر است از شال یا روسری ساده استفاده کنید. برای انتخاب رنگ روسری و شال در روز خواستگاری بهتر است به رنگ های روشن بروید. این رنگ ها آرامش بخش هستند و به مخاطبان شما احساس مثبتی را القا می کند.

روسری خواستگاری

روسری و شال مناسب خواستگاری را از میان رنگ های سبز آبی، لیمویی، صورتی، بژ، نسکافه ای، کرمی ، آبی روشن انتخاب کنید. نکته ای که در هنگام انتخاب شال و روسری برای این روز سرنوشت ساز مهم است که هنگام انتخاب این پوشش لازم است که رنگ پوست خود را در نظر بگیرید در صورتی که پوستتان سبزه یا تیره است به سمت رنگ های سرد نروید زیرا این رنگ باعث می شود که پوست شما کدر تر به نظر بیاید. افراد سبزه بهتر است از رنگ هایی نظیر نارنجی، زرشکی، بنفش و قهوه ای استفاده کنند تا پوست شان درخشان تر به نظر برسد.

نکته ی دیگر اینکه روسری هایی انتخاب نکنید که جنس سبک و لیزی دارند و مدام از روی موها یتان لیز می خورند و مجبور می شوید آن را مرتب کنید.

روسری مناسب خواستگاری

انتخاب لباس برای روز خواستگاری بر اساس فرم اندام

لباس مناسب خواستگاری به عقیده ی طراحان مد و فشن باید متناسب با فرم اندام هر فرد باشد. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است فرم اندام خود را تشخیص دهید.

  لباس خواستگاری برای اندام مستطیلی

فرم اندام مستطیلی

خانم هایی که دارای این شکل از اندام هستند اندازه ی سرشانه، کمر و باسن شان تقریبا در یک اندازه است. بهترین انتخاب برای این افراد انواع بلوز و شومیز است که در ناحیه کمر و بالا تنه از دوخت منحنی برخوردار باشد. این لباس ها را می توانید در بخش پایین تنه با دامن و شلوارهای راسته ست کنید.

لباس مناسب خواستگاری برای اندام گلابی شکل

لباس مناسب خواستگاری برای اندام گلابی شکل

در این فرم از اندام اندازه ی دور شانه و سینه از دور باسن کمتر است. پس لازم است با عریض نشان دادن بالاتنه و کوچکتر نشان دادن پایین تنه تعادل را در این اندام ایجاد کنید. افرادی که دارای اندام گلابی شکل هستند می توانند شومیز و لباس هایی انتخاب کنند که در قسمت سینه و سرشانه پرکار هستند استفاده کنند. لباس هایی که دارای خرج کار دانتل یا گیپور در قسمت بالا تنه هستند یا دارای آستین های پفی و پلیسه هستند برای این افراد پیشنهاد می شوند. بهتر است برای پایین تنه از شلوارهای راسته و تنگ استفاده کنند.

لباس مناسب برای فرم اندام ساعت شنی در خواستگاری

در اندام ساعت شنی دور کمر از دور سینه، باسن و سر شانه کمتر است. این نوع اندام دقیقا شبیه ساعت شنی است. افرادی که دارای این فرم از اندام هستند بسیار خوش شانس می باشند. این افراد هیچ دغدغه ای برای انتخاب لباس مناسب ندارند می توانند انواع مختلف لباس ها را بپوشند. استفاده از اکسسوری هایی مانند کمربند و زنجیرهای تزیینی می تواند انحنای کمر شما را به زیبایی نشان بدهد و جلوه ی فوق العاده ای به اندام خود ببخشید.

لباس خواستگاری برای اندام ساعت شنی

لباس مناسب شب خواستگاری برای فرم مثلثی

افراد دارای این مدل اندام دارای سرشانه های بزرگتر هستند و دور باسن آن ها کوچکتر است. خانم های دارای این فرم بدن باید تا آن جا که می توانند کانون توجه را از روی بالا تنه بردارید. بنابراین افراد باید یک شومیز یا بلوز ساده و تنگ بپوشید. می توانید برای هماهنگ کردن بخش پایین تنه نیز از دامن های پرچین و کلوش استفاده کنید تا ظاهر مناسبی داشته باشید.

لباس خواستگاری برای اندام مثلثی

لباس مناسب شب خواستگاری برای اندام سیبی شکل

در صورتی که دارای اندام سیبی شکل هستید دارای سینه های درشت و کمر پهن تری نسبت به باسن هستند بنابراین مناسب ترین لباس برای مجلس خواستگاری این افراد لباس هایی است که به صورت راسته یا بلند وگشاد طراحی شده اند. شومیزها و تونیک های بلند و گشاد بهترین گزینه هستند. این افراد هرگز نباید به سمت شلوار بروند.

  لباس خواستگاری برای اندام سیبی

لباس مناسب خواستگاری نباید زیاد باز باشد هر اندازه که شما به این نوع لباس ها علاقه داشته باشید انتخاب جالبی نیست. نه لباس اسپرت بپوشید نه سمت لباس های رسمی و اداری بروید. از پوشیدن لباس های تیره و کدر نیز خودداری کنید. لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهر تاثیر مثبت بر روی افراد بگذارد و در عین حال شخصیت شما را نیز حفظ کند.

پیشنهاداستایل : مشاهده استایل ها در اینستاگرام مانتو ابریشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه