لباس و مانتو در سفر جزایر جنوب

لباس و مانتو در سفر جزایر جنوب

معرفی مدل های مناسب لباس و مانتو در سفر جزایر جنوب

لباس و مانتو مناسب در سفر جزایر جنوب یا برای ساکنین جنوب و جنوبی‌ها چه ویژگی هایی دارد؟ افراد زیادی علاقه دارند که برای گذران اوقات فراغت خود به جزایر جنوبی کشور سفر کنند. با توجه به اینکه هوای این جزایر شرجی و گرم است معمولا بیشتر سفرها در اوایل بهار، پاییز و زمستان انجام می گیرد. بنابراین لازم است که افراد لباس های مناسبی را برای این سفر انتخاب کنند.

انواع لباس و مانتو مناسب سواحل جنوبی

لباس های ساحلی مانند دیگر لباس ها دارای نمونه های مختلفی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این نوع لباس ها با ما همراه باشید.

لباس و مانتو نخی کوتاه

یکی مدل‌های لباس و مانتو ساحلی پرطرفدار، شومیزهای نخی کوتاه هستند. این مدل شومیزها از جنس تمام نخ بوده و بسیار نرم و لطیف هستند. مهم ترین ویژگی این نوع لباس های ساحلی را می توانید با انواع مختلف شلوارهای گشاد، کوتاه و بلند ست کنید. مانتو شومیزهای نخی به شکل دکمه دار عرضه می شوند.

شومیز لباس و مانتو مناسب در سفر جزایر جنوب

مانتو نخی کوتاه

شومیزهای نخی یکی از لباس های بسیار کاربردی است. این شومیزها معمولا در رنگ های خنثی و روشن وجود دارند. افرادی که قصد دارند یک استایل شیک ساحلی را ایجاد کنند می توانند این مدل مانتو را با صندل های گلادیاتوری و یک کیف ساده ست کنند.

لباس و مانتو

  مانتو بلوچی

مانتو ساحلی بلوچی

این مدل مانتو ساحلی بسیار کاربردی است و معمولا جنس آن ها کتانی نازک است. این مدل مانتو به شکل چند تکه است می توانید آن را به صورت پیراهن یا به شکل پانچ پیراهن بپوشید. در صورتی که در فصل پاییز و زمستان به سواحل جنوبی سفر کرده اید ممکن است شب های خنکی را در کنار ساحل تجربه کنید که مانتو بلوچی گزینه ی مناسبی برای این موقعیت است. با توجه به اینکه بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از لباس های خنک استفاده کنند. این مدل لباس از پارچه بسیار خنکی برخوردار است و امکان ست شدن با انواع آیتم های استایل را دارد.

سارافون های ساحلی

لباس و مانتو مناسب جنوب باید با دقت و هوشمندی زیادی انتخاب شود. وست شومیز یا سارافون ها به عنوان یکی از محبوب ترین لباس های ساحلی هستند. این لباس از پارچه های نخی خنک دوخته می شوند. این سارافون ها با شلوار و دامن ست می شوند. بیشتر افراد تمایل دارند در کنار ساحل دامن بپوشند تا آزادی بیشتری را تجربه کنند. می توانید سارافون و دامن را با شومیز های رنگ روشن و نازک بپوشید تا کمتر گرما را حس کنید.

لباس و مانتو

  سارافون

سارافون و شومیز را می توانید با شلوارهای نخی گشاد ست کنید. این مدل پوشش ظاهر اسپرت تری دارد و بیشتر مناسب دختران جوان است. دامن ها در سال های نه چندان دور به عنوان یک عنصر کم کاربرد در استایل زنانه محسوب می شد. اما امروزه می توانید این دامن ها را با انواع سارافون، وست شومیز ها ست کنید.

مانتو و دامن

شومیزهای ترند را می توانید با شلوارهای گشاد ست کنید. معمولا جنس این مدل شومیز از جنس بابوس است و برای استفاده در کنار ساحل دریا در روزهای گرم بسیار مناسب است.

لباس و مانتو ساحلی مینیمالیستی

لباس و مانتو ساحلی مینیمالیستی یکی از گزینه های پرطرفدار لباس های ساحلی است. این مدل لباس را می توانید با رنگ های خنثی ترکیب کنید. افرادی که این ترکیب را برای استایل خود انتخاب کرده اند می توانند از صندل های رنگ روشن متالیک استفاده کنید.

مانتوهای کیمونو ساحلی

لباس و مانتو ساحلی انواع مختلفی دارد. یکی از محبوب ترین لباس ها مانتوهای کیمونو هستند. بخش رویه مانتو بلوچی را می توانید به صورت یک کیمونو استفاده کنید. در سفر به جزایر جنوب مانتو کیمونو را بهتر است با پیراهن های بلند ساحلی بپوشید. می توانید این مانتو ها را با شلوارهای گشاد و شومیزهای نخی جلو دکمه ست کنید.

لباس ساحلی بلند

این لباس ها به عنوان یک آیتم خنک شناخته می شوند که می توانید از آن ا برای قدم زدن در کنار ساحل رفتن به پاساژ ها و گردش استفاده کنید. در هنگام انتخاب طرح و رنگ پیراهن های ساحلی باید نهایت دقت را به خرج دهید. این مدل لباس ها معمولا با پترن های گلدار دوخته می شوند. در میان مردم این لباس ها با عنوان هاوایی شناخته می شود. می توانید این پیراهن ها را به تنهایی یا به همراه مانتوهای جلوباز بپوشید.

لباس و مانتو

لباس ساحلی

تونیک و شلوار گشاد نخی

یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین استایل های ساحلی استفاده از تونیک و شلوار است. این تونیک ها یک لباس نسبتا بلند است که مهم ترین ویژگی آن آزاد بودن این نوع لباس ها است. این لباس ها تا کمی پایین تر از پایین تنه یعنی بخشی از ران ها را می پوشانند. می توانید این شومیزها را با انواع شلوارهای گشاد، شلوارهای سنبادی، شلوار دامنی ست می شوند.

لباس و مانتو

  شومیز و شلوار گشاد

مدل شومیز که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از مشهورترین شومیزهای بازار مانتو شومیز مدل بهار مانتو ابریشم که از فروشگاه اینترنتی ما میتوانید آن را تهیه کنید.

لباس و مانتو سنتی

این مدل پیراهن و مانتو را به صورت معمول با پارچه های بته جقه هندی یا پارچه هایی با طرح سنتی تولید می کنند. حاشیه دوزی هایی که در لبه های این نوع لباس وجود دارد باعث می شود که این مدل پیراهن ساحلی بسیار جذاب و برجسته باشد. افرادی که به استایل های هنری علاقه مند هستند می توانند از این پیراهن های ساحلی استفاده کنند. برای ایجاد یک استایل مناسب این نوع پیراهن ها را با یک صندل تخت تابستانه ست کنید.

مانتو دامن ها یکی از بهترین لباس ها برای پوشیدن در کنار ساحل مناسب است. علاوه بر کنار ساحل رفتن می توانید از این لباس برای رفتن به رستوران شرکت در دورهمی های دوستانه استفاده کنید.

پیراهن ساحلی آستین کلوش

یکی از لباس های بسیار پرطرفدار مخصوص جزایر جنوبی استفاده از پیراهن های آستین کلوش هستند. این مدل لباس تقریبا شبیه به پیراهن های سنتی اسپانیایی هستند معمولا از پارچه های حریر و نخی خنک دوخته شده اند.

پیراهن ساحلی آستین کلوش مناسب انتخاب لباس و مانتو در سفر به جزایر جنوب

رنگ مناسب برای لباس های ساحلی

مانتو و لباس های ساحلی باید از رنگ های مناسبی برخوردار باشند. برای انتخاب مانتو و لباس های ساحلی از رنگ های تیره صرف نظر کنید. با توجه به اینکه جزایر جنوبی از نظر آب و هوا بسیار گرم است بهتر است برای انتخاب مانتو مناسب به سمت رنگ های تیره نروید. مانتو و لباس ساحلی خود را از میان طیف رنگ های روشن انتخاب کنید. با پوشیدن رنگ های روشن کمتر احساس گرما خواهید کرد.

اکسسوری مناسب برای کنار ساحل

یکی از بهترین اکسسوری هایی که در بهار و تابستان بسیار مورد توجه هستند کلاه های حصیری هستند. هر اندازه لبه های این کلاه ها بیشتر باشد راحت تر شما را از گزند آفتاب در امان دارد. عینک های آفتابی را فراموش نکنید آن ها علاوه بر نقش کاربردی که دارد چهره شما را بسیار زیبا و منحصر به فرد نشان می دهد.

ویژگی های مانتو ها و لباس های ساحلی

لباس و مانتو ساحلی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند. این لباس ها باید از جنس نخی مناسب باشند تا در هوای گرم و شرجی جزایر جنوبی عرق نکنند و باعث کلافگی شما نشوند.  این لباس ها باید از دوخت مناسب و رنگ های روشنی برخوردار باشند. یکی از ویژگی های مهم در لباس های ساحلی انتخاب رنگ مناسب لباس ها است. انتخاب مناسب رنگ لباس ساحلی باعث می شود که شما از یک ظاهر زیبا برخوردار شوید. افرادی که تمایل دارند یک استایل متفاوت را تجربه کنند می توانند از رنگ های طبیعت الهام بگیرند. رنگ های مناسب با این استایل شامل رنگ های قرمز، صورتی، آبی و … است.

اگر برای انتخاب مقصد خود برای سفر به جزایر انتخاب نکرده اید پیشنهاد می‌دهیم این مقاله آشنایی با جزایر جنوب ایران مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه