راهنمای جامع ست کردن با مانتو زرشکی

ست مانتو زرشکی

به مانتو زرشکی چه لباسایی میاد؟

مانتو زرشکی را می توانیم با چه رنگ هایی ست کنیم؟ می توانید مانتو زرشکی را با رنگ های مختلف تیره و روشن ست کنید. همانطور که می دانید رنگ زرشکی جلوه رنگ قرمز و خاص بودن رنگ بنفش را دارد. افراد شیک پوش و خوش استایل معمولا در کمد لباس خود یک مانتو به رنگ زرشکی دارند. در ادامه قصد داریم رنگ هایی را که با رنگ زرشکی ست می شوند را مورد بررسی قرار دهیم.

ست کردن با رنگ زرشکی

مانتو زرشکی را می توانید با انواع رنگ های مختلف مانند سبز ارتشی ست کنید. با استفاده از رنگ سبز ارتشی، قهوه ای و زرشکی یک استایل ترکیبی زیبا برای خودتان درست کنید. ترکیب دومی که برای ست کردن رنگ زرشکی با رنگ های دیگر پیشنهاد می شود قرمز روشن همراه با زرشکی است. این رنگ معمولا با رنگ مو و پوست اکثر خانم ها همخوانی دارد. شما می توانید با قرار دادن قرمز در کنار زرشکی به میزان زیادی جیغ بودن یا تندی رنگ قرمز را خنثی کنید. سومین گزینه ای که برای ست کردن با رنگ زرشکی پیشنهاد می شود صورتی ملایم می باشد. این ترکیب رنگ بسیار مورد توجه افراد جوان است.

مانتو زرشکی

  مانتو

ست کردن مانتو زرشکی با رنگ صورتی

این پیشنهاد معمولا برای ست کردن مانتو های مجلسی بسیار مناسب است. می توانید استایل مجلسی خود را با به شکلی تنظیم کنید که کفش، دامن یا شومیز شما به رنگ صورتی باشد. این ترکیب در کنار رنگ زرشکی مانتو جلوه ی بسیار زیبایی را به وجود خواهد آورد.

ست مانتو زرشکی یا مشکی و سفید

مانتو زرشکی رسمی خود را می توانید با رنگ سفید و مشکی ست کنید. رنگ مشکی در کنار زرشکی هماهنگی فوق العاده ای خواهد داشت. ست کردن مانتو با رنگ سفید باعث می شود که تند و تیزی زرشکی در کنار خنثی بودن سفید از بین برود و یک ترکیب دلپذیر را به وجود بیاورد. می توانید با استفاده از رنگ های طلایی و کرم در لباس ها و اکسسوری ها استایل خود را زیبا تر کنید.

برای دیدن ست مانتو زرشکی با رنک مشکی می‌توانید به ست مانتو شلوار یارا مانتو ابریشم سر بزنید.

ست مانتو شلوار یارا

ست کردن مانتو زرشکی با طوسی

زمانی که قصد دارید مانتو زرشکی خود را با رنگ طوسی ست کنید از آیتم های کوچک استفاده نکنید. این پیشنهاد برای محیط های رسمی و اداری مناسب است. برای ست کردن زرشکی با طوسی بهتر است اولویت خود را بر روی رنگ طوسی تیره قرار بدهید. طوسی را با توجه به مکانی که قرار است لباس را در آن جا بپوشید انتخاب کنید.

ست مانتو زرشکی با رنگ بژ

یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی بژ است. شما می توانید با استفاده از رنگ بژ در استایل تان یک ترکیب روشن را به وجود بیاورید. درست است که استفاده از این ترکیب کمی جسورانه است اما مطمئن باشید که نتیجه ی فوق العاده ای خواهد داشت. زمانی که از رنگ بژ در کنار زرشکی استفاده می کنید می توانید تمام ویژگی های رنگ زرشکی را آشکار کنید. استفاده از این ترکیب رنگی باعث می شود که تیپ شما بسیار ظریف و جذاب شود. می توانید از رنگ بژ برای شومیز،کیف و کفش، شلوار یا شال روسری استفاده کنید.

مانتو زرشکی

مانتو

رنگ زرشکی را با رنگ های روشن ترکیب کنید

همانطور که می دانید رنگ زرشکی جزو دسته ی رنگ های باشکوه و نسبتا سنگین و مجلل است. این رنگ می تواند به سادگی توجه دیگران را به شما جلب کند. برای اینکه مانتو زرشکی خود را پر جلوه تر کنید می توانید آن را با رنگ های روشن ست کنید. یکی از رنگ های ملایم که ترکیب آن با زرشکی بسیار زیبا خواهد بود رنگ آبی است. ست کردن این دو رنگ کار بسیار ساده ای است.

مانتو زرشکی را می توانید با تمام پالت ها از آبی لاجوردی تا آبی فیروزه ای ست کنید. در صورتی که قصد دارید یک استایل رسمی داشته باشید می توانید زرشکی را با رنگ سورمه ای ست کنید.

برای دیدن ست مانتو زرشکی با شلوار لی می‌توانید به مانتو اسپرت و دانشجویی رستا مانتو ابریشم سر بزنید.

مانتو رستا

یکی دیگر از پیشنهاد های فوق العاده برای ست کردن رنگ زرشکی ترکیب کردن آن با رنگ زرد است. این ترکیب بسیار مناسب فصول گرم سال است. ترکیب زرد و زرشکی به دلیل کنتراست ویژه ای که دارد بسیار عالی به نظر می رسد. زرد را می توانید در کنار زنگ زرشکی روشن و تیره به کار ببرید.

مانتو زرشکی

مانتو

ست کردن شال و روسری با رنگ زرشکی

مانتو زرشکی را می توانید با یک شال مشکی ست کنید این ترکیب بسیار مناسب محیط های رسمی است. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم رنگ زرشکی به عنوان یکی از رنگ های سخت و با ریسک بالا برای ست شدن شناخته می شود. اما در عین حال می توانید به راحتی آن را با رنگ هایی که شاید از نظر شما غیر معمول باشد ست کنید. می توانید برای ست کردن شال و روسری از رنگ سبز لجنی یا سبز ارتشی استفاده کنید. استفاده از روسری یا شال زرد رنگ برای مانتو زرشکی باعث می شود که استایل درخشانی داشته باشید.

همانطور که می دانید شال و روسری سفید رنگ را می توانید با هر رنگی استفاده کنید و قاعدتا رنگ زرشکی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. رنگ سفید باعث می شود که مانتو زرشکی شما جلوه بیشتری داشته باشد و بیشتر به چشم بیاید. شال طوسی از آن دسته رنگ هایی است که به دلیل خنثی بودن با هر رنگی ست می شود. می توانید یک شال طوسی روشن با طرح های طوسی تیره یا یک شال طوسی با طرح مشکی انتخاب کنید.

مانتو زرشکی

  مانتو

ست کردن شلوار با مانتو زرشکی

مانتو زرشکی را می توانید با شلوارها در رنگ های متنوعی ست کنید. اولین گزینه ای که برای شما وجود دارد این است که می توانید مانتو زرشکی را با شلوار مشکی ست کنید. درست است که این دو رنگ تیره هستند اما در کنار یکدیگر ترکیب فوق العاده ای را به وجود می آورند.

می توانید با مانتو زرشکی خود یک شلوار سرمه ای بپوشید. رنگ سرمه ای به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ ها شناخته می شود می توانید یک شلوار کتانی سورمه ای را در کنار رنگ زرشکی بپوشید. این ترکیب مناسب استایل های کژوال و خیابانی است. از دیگر گزینه های پیشنهادی می توانید به شلوار طوسی، سفید، کرم استفاده کنید. برای اینکه یک استایل فوق العاده داشته باشید در کنار مانتوهای زرشکی از یک شلوار سبز ارتشی کمک بگیرید این دو رنگ برخلاف تصور اولیه افراد با همدیگر هماهنگی فوق العاده ای دارند.

مانتو زرشکی

  زرشکی

برای مشاهده آخرین مانتوهای ابریشم میتوانید صفحه اینستاگرام تولیدی مانتو ابریشم را دنبال کنید.

ست کیف و کفش

مانتو زرشکی را می توانید با کیف و کفش های متعددی ست کنید. بهترین رنگ هایی که برای هماهنگ کردن کیف و کفش در این استایل پیشنهاد می شود رنگ های صورتی خیلی روشن یا کالباسی، سورمه ای، مشکی، سفید و طوسی می باشد. یکی دیگر از پیشنهادهایی که برای این بخش از استایل با رنگ زرشکی می شود این است که می توانید کیف و کفش خود را از چرم هایی با سایه های رنگ زرشکی انتخاب کنید.

یکی از انتخاب های بسیار پرطرفدار استفاده از کیف و کفش نقره ای و مشکی براق است. ترکیب رنگ نقره ای و مشکی با مانتو زرشکی باعث می شود که یک ست کاملا رسمی داشته باشید. می توانید از کیف و کفش هایی با رنگ روشن استفاده کنید. استفاده از رنگ بژ برای کیف و کفش نیز می تواند شما را بسیار جذاب نشان دهد. برای ست کردن کیف و کفش با این رنگ می توانید به سمت رنگ های تیره بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه