راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب موقعیت های مختلف

راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب موقعیت های مختلف

اصول انتخاب شال و روسری مناسب برای موقعیت های مختلف

شال و روسری به عنوان یکی از اجزای مهم و تاثیرگذار در استایل بانوان ایرانی به شمار می رود. لازم است که خانم ها با توجه به موقعیت های مناسبتی و مکانی که قصد دارند در آن جا حضور یابند روسری و شال مناسب انتخاب کنند. در صورتی که یک شال یا روسری نامناسب و ناهماهنگ با استایل تان بپوشید مطمئنا همه ی تیپ شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

چگونه شال و روسری مناسب موقعیت ها و مناسبت های گوناگون را انتخاب کنیم

شال و روسری مناسب مهمانی ها

همه ی خانم ها تمایل دارند که در مهمانی ها و مراسمات به زیباترین وجه حاضر شوند. در این موقعیت ها افراد معمولا از استایل های مد روز و راحت استفاده  می کنند. بهتر است برای حضور در مهمانی ها از شال یا روسری با جنس مناسب استفاده کنید که به راحتی لیز نخورد و بر روی موهای شما فیکس شود.در صورتی که از شال های سبک استفاده کنید به سادگی از روی سر شما لیز می خورد و شما را به زحمت می اندازد.

انتخاب شال و روسری

روسری

شال و روسری مناسب مهمانی ها را می توانید از رنگ مختلف انتخاب کنید. دقت داشته باشید که روسری و شال شما باید با دیگر رنگ های استایل شما هماهنگ باشد. می توانید از روسری های سیلک یا مینی اسکارف های ترندی استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای انتخاب شال و روسری تابستانی مناسب ۱۴۰۱

شال و روسری مناسب محل کار

پیش از اینکه روسری و شال مناسب را برای محل کارتان انتخاب کنید باید دقت داشته باشید که محل کار شما به چه شکلی است. در صورتی که شما در یک محیط بسیار رسمی فعالیت دارید بهتر است از شال ها و روسری های نخی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب شال مناسب به درستی انجام شود به عنوان مثال خانم ها باید دقت داشته باشند که از شال های مجلسی پر زرق و برق در محل کار استفاده نکنند.

استفاده از شال های تک رنگ یک گزینه ی مناسب برای محیط های کاری هستند. می توانید در این مکان ها از شال هایی در دسته ی رنگ های تیره استفاده کنید. افرادی که در محل کار خود از استایل رسمی و اداری استفاده می کنند می توانند از شال و روسری هایی به رنگ مشکی استفاده کنند.

روسری مناسب مراسم عروسی

شال و روسری مناسب مراسم عروسی چه ویژگی هایی دارد؟ افراد معمولا در مراسمات جشن مانند عروسی سعی می کنند از بهترین و جذاب ترین لباس ها برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنند. شاید بیشتر افراد این ذهنیت را داشته باشند که شال های سفید رنگ برای عروسی مناسب است که این تصور کاملا اشتباه است.

مانتو سبز شومیز عسل

  انتخاب شال و روسری

طراحان مد و لباس پیشنهاد می کنند در این موقعیت بهتر است که بیشتر به سمت روسری یا شال هایی بروید که طراحی آن ها شبیه به لباس شب باشد. معمولا برای این موقعیت ها پیشنهاد می شود که از شال و روسری هایی استفاده کنید که از جنس ساتن یا لمه باشد برای جذابیت بیشتر بهتر است که رنگ های تیره را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه خانم ها معمولا در مجالس عروسی دارای آرایش مو هستند بهتر است از روسری هایی استفاده کنند که نسبتا سبک باشند. بنابراین می توانید از شال یا روسری با جنس ابریشم استفاده کنید که به دلیل سبک بودن موها و آرایش شما را به هم نمی زند.

انتخاب شال و روسری مناسب قرارهای عاشقانه

افراد معمولا دوست دارند در قرارهای احساسی خود به بهترین وجه ممکن ظاهر شوند. اولین نکته ای که برای انتخاب شال مناسب قرارهای ملاقات باید مد نظر بگیرید این است که شما در چه مکانی قرار دارید. فراموش نکنید که در این موقعیت ها بهترین گزینه انتخاب آیتم های ساده است. می توانید با انتخاب روسری و شال هایی در رنگ های روشن و ساده یک ظاهر راحت و بی تکلف برای خود ایجاد کنید.

روسری مناسب مراسم خواستگاری

افراد می توانند در مراسم خواستگاری به صورت دلخواه از شال یا روسری استفاده کنند. اما بهتر است به دلیل اینکه مجلس خواستگاری تا حدودی رسمی است از روسری استفاده کنند. رنگ روسری مراسم خواستگاری نباید سفید باشد. فراموش نکنید سفید رنگ مخصوص عروس ها است و این به منزله قبول کردن دختر به شمار می رود. می توانید روسری های خود را از میان رنگ های روشن انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: مانتو شیک و لباس مناسب شب خواستگاری چه ویژگی هایی دارند

رنگ های روشن حس آرام بخشی به افراد القا می کنند. روسری روز خواستگاری خود را می توانید از میان رنگ های نسکافه ای، بژ، صورتی، سبز و آبی ملایم انتخاب کنید. لیمویی و کرم نیز از رنگ های مناسب برای این روز به شمار می روند.

شال و روسری

انتخاب شال و روسری

روسری  مناسب روز خواستگاری را از میان رنگ سرد و ملایم انتخاب کنید یکی از گزینه های مناسب انتخاب رنگ برای روسری خواستگاری آبی ملایم می باشد. فراموش نکنید که روسری خود را هماهنگ با رنگ پوستتان انتخاب کنید. افرادی که از رنگ پوست کدر و تیره ای برخوردار هستند بهتر است که از پوشیدن روسری هایی با رنگ سرد اجتناب کنند.

روسری مخصوص مراسم عزاداری

شال و روسری مخصوص عزاداری معمولا به رنگ سیاه است. افراد می توانند با توجه به مراسمات عزاداری شال یا روسری بپوشند. یکی از گزینه هایی که برای این مراسمات پیشنهاد می شود استفاده از شال های حریر و روسری های ابریشمی مشکی است. برخی از این روسری یا شال ها دارای طرح هایی از جنس خود پارچه هستند. می توانید از دیگر رنگ های تیره نظیر سرمه ای و مدادی نیز استفاده کنید.

شال و روسری

روسری

انواع مختلف شال و روسری برای مکان های مختلف

یکی از موقعیت هایی که انتخاب شال یا روسری مناسب برای آن بسیار حائز اهمیت است استایل کژوال یا خیابانی است. این استایل به عنوان یک تیپ راحت و ساده شناخته می شوند. افراد به صورت معمول این استایل را برای رفتن به سر کار، دانشگاه و امور روزمره انتخاب می کنند. شال یا روسری مناسب این استایل باید به شکل نخی و سبک باشد تا با دیگر آیتم های استایل شما همخوانی داشته باشد.

شال و روسری

شال

روسری و شال مناسب استایل رسمی: لازم است که خانم ها در برخی محیط ها  استایل رسمی داشته باشند. روسری یا شال مناسب این مکان ها را می توانید از میان ابریشم و ساتن انتخاب کنید. یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای این مکان ها روسری های ساتن با رنگ های خنثی هستند.

افراد می توانند در استایل نیمه رسمی از چند رنگ مختلف استفاده کنند بنابراین بهتر است در استایل های نیمه رسمی از شال استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

روسری مناسب فصل های مختلف

 یکی دیگر از مواردی که در انتخاب روسری و شال مناسب مهم است فصول مختلف سال می باشد. افراد در فصول گرم سال ترجیح می دهند که لباس های راحت و اسپرت بپوشند. روسری های مناسب برای فصل تابستان باید از جنس نخی و سبک باشند.

مقاله پیشنهادی: اصول ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

روسری هایی را که برای فصل بهار و تابستان انتخاب می کنید باید از رنگ های روشن باشند. به این دلیل که رنگ های تیره باعث جذب گرما و تعریق می شوند. روسری و شال مناسب فصل زمستان شامل شال های اسپرت می باشند. شال هایی از جنس پشمی، کاموایی و … مناسب فصل زمستان می باشد.

انتخاب شال و روسری بهاره

برخی افراد ترجیح می دهند در فصول سرد سال به جای سال یا روسری از کلاه و شال گردن های هماهنگ با استایل شان استفاده کنند. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که انتخاب روسری یا شال مناسب مطابق با استایل تان یک امر بسیار مهم است. در صورتی که روسری یا شالی را انتخاب کنید که با استایل شما هماهنگ نباشد تیپ شما آن درخشش و جذابیت لازم را نخواهد داشت.

پیشنهاد ما: دنبال کردن شبکه های اجتماعی اینستاگرام مانتو ابریشم برای اطلاع سریع تر از محصولات جدید و اخبار تولید و تخفیف مانتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه