راهنمای ست کردن مانتو و شلوار برای رستوران و بیرون

ست کردن مانتو و شلوار

اصول ست کردن مانتو و شلوار برای رستوران و بیرون

ست کردن مانتو و شلوار برای رستوران و بیرون بر چه اصولی انجام می شود؟ اولین و مهم ترین اصلی که در این زمینه وجود دارد این است که مانتوهایی که برای بیرون رفتن انتخاب می کنید باید بسیار راحت باشد. شما می توانید بر اساس سلیقه تان مانتو و شلواری را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم چند مدل ست مانتو شلوار مناسب رستوران و بیرون رفتن را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با روش های ست کردن مانتو و شلوار مناسب رستوران و بیرون

ست کردن مانتو و شلوار مناسب برای رستوران و منزل را می توانید به شکل های مختلفی تجربه کنید. شما می توانید برای رستوران رفتن از انواع مختلف مانتوها استفاده کنید. مانتوهای جلوباز یکی از پرطرفدار ترین مانتوهایی است که در میان اکثر رنج های سنی محبوبیت بالایی دارند. این مدل مانتوها در سبک های مختلفی وجود دارند که شما می توانید بر اساس فصلی که در آن هستید یک مدل ساده یا اسپرت را انتخاب کنید. شما می توانید از مانتوهای جلوباز در فصول مختلف سال استفاده کنید.

می توانید برای ست کردن مانتوهای جلوباز از تاپ و شلوارهای شیک یا بلوز و دامن های مناسب استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این استایل بیشتر از سه رنگ  در لباس های خود استفاده نکنید.

ست کردن مانتو و شلوار

مانتو

ست کردن مانتو و شلوار اسپرت برای رستوران رفتن

خانم های جوان و افرادی که طرفدار سادگی و راحتی هستند می توانند در بیرون از منزل مانتو های اسپرت بپوشند. این مدل مانتو بسیار راحت و انعطاف پذیر است.البته دقت داشته باشید که مانتوهای اسپرت هرگز مناسب رفتن به مهمانی های رسمی نیستند.

مانتو کژوال

بیشتر افراد ترجیح می دهند که در بیرون از منزل یک استایل کژوال و خیابانی داشته باشند. این استایل در نهایت سادگی و راحتی شما را بسیار جذاب و شیک نشان می دهد. برای ایجاد یک تیپ کژوال برای رفتن به رستوران می توانید یک مانتو ساده انتخاب کنید و با شلوارهای جین و کتانی ست کنید. امروزه مدل های مختلفی از شلوار بگی، مام استایل و مام فیت ترند شده اند که می توانید از میان آن ها یک مدل را مطابق سلیقه تان انتخاب کنید.

ست کردن مانتو و شلوار کلاسیک برای رفتن به رستوران

برخی از افراد ترجیح می دهند هنگام رستوران رفتن و قدم زدن یک ظاهر نسبتا رسمی داشته باشند. مانتو های رسمی گزینه مناسبی برای ایجاد یک استایل کلاسیک هستند. این مانتو ها در مدل های مختلفی ارائه می ش

ست کردن مانتو و شلوار

مانتو

مانتو ویمسیکال

مانتو های ویمسیکال در واقع همان مانتو های طرح دار هستند. این مدل از مانتو ها مناسب فصل تابستان هستند. در صورتی که می خواهید با دوستان و نزدیکان خود به رستوران یا گردش و تفریح بروید می توانید از یک مانتو ویمسکیال با طرح های زیبا استفاده کنید. نکته ی مهمی که در مورد انتخاب این نوع مانتو ها وجود دارد این است که در هنگام پوشیدن آن ها بهتر است که بقیه ی آیتم های استایل تان را از میان رنگ های خنثی و بدون طرح انتخاب کنید.

ست کردن مانتو و شلوار

  مانتو

مانتو و شلوارهای مینیمال

ست کردن مانتو و شلوار به صورت مینیمال در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای داشتن استایل مینیمال می توانید از کمترین پیچیدگی و حداقل رنگ ها بهره بگیرید. این نوع استایل برخلاف ویمسیکال کمترین جلب توجه را دارد. در واقع مانتو و شلوارهای مینیمال جزء ست های ساده به شمار می روند در این استایل از اکسسوری ها کمترین استفاده را می کنند. رنگ های برجسته ای که در استایل مینیمال به کار می رود شامل سفید، خاکستری و مشکی می شوند.

مانتوهای فلورال

ممکن است در یک عصر گرم تابستانی به رستوران دعوت بشوید یا بخواهید برای گردش و تفریح بیرون از منزل بروید. مانتوهای فلورال یکی از گزینه های مناسب برای این موقعیت است. این مانتو ها از طبیعت الهام گرفته اند و در عین حال از ظاهر ساده ای برخوردار هستند. برش های خاصی که در این مدل مانتو ایجاد شده باعث می شود که شخصی که آن را بر تن کرده است کشیده تر و خوش اندام تر به نظر برسد. پارچه هایی که برای دوخت این مدل مانتو استفاده می شود بسیار سبک و راحت هستند.

ست کردن مانتو و شلوار

  مانتو

اگر علاقه دارین نحوه انتخاب شال و روسری را بدانید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب موقعیت‌های مختلف ابریشم را مطالعه کنید.

شلوار مناسب برای رستوران رفتن چیست

ست مانتو و شلوار خود را می توانید با شلوارهای جین تکمیل کنید.توجه داشته باشید مهم ترین اصلی که در انتخاب استایل برای بیرون از منزل مهم است راحتی و آسودگی فرد می باشد. بنابراین سعی کنید شلواری را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با آن پیاده روی کنید. امروزه شلوارهای جین از مدل های زیادی برخوردار هستند شما می توانید بر اساس استایلی که دارید از شلوارهای جین چسبان، مام استایل، مام فیت، دم پا گشاد یا کلاسیک و …. استفاده کنید.

علاوه بر شلوارهای جین می توانید برای استایل مناسب رستوران و بیرون رفتن از انواع شلوارهای کتانی ، دامن شلواری و انواع دامن های کوتاه، بلند، دامن های راسته، پلیسه و …. استفاده کنید و یک استایل فوق العاده برای خودتان ایجاد کنید.

ست کردن مانتو و شلوار

  مانتو

کفش مناسب برای رستوران رفتن

ست مانتو و شلوار مناسب رستوران خود را با انتخاب یک کفش مناسب تکمیل کنید. همانطور که می دانید کفش ها نقش تعیین کننده ای در ایجاد استایل های مختلف دارند. در صورتی که شما همه ی اصول مد و فشن را رعایت کرده باشید اما از یک کفش نامناسب استفاده کنید همه ی زحمات شما به باد می رود.

یکی از کفش های مناسب برای استایل های خیابانی و بیرون از منزل کفش های لژدار هستند. این مدل کفش ها را می توانید با انواع استایل ها بپوشید. این مدل کفش در عین اینکه پاشنه دار محسوب می شود بسیار راحت است. استفاده از کفش های لژ دار باعث می شود که افراد ظاهر زنانه و جذابی پیدا کنند.

کفش مدل لوفر

این مدل کفش یکی از پرطرفدار ترین انواع کفش در سراسر دنیا محسوب می شود. در ایران کفش لوفر را با عنوان کالج می شناسند. این مدل کفش به سادگی با انواع مختلف شلوارها ست می شود. افراد می توانند از این مدل کفش برای تکمیل انواع مختلف استایل دخترانه بهره بگیرند. لوفرها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. این نوع کفش ها مناسب استایل های خیابانی و کژوال هستند.

کفش ترینر

در صورتی که برای بیرون رفتن از منزل یا برای رفتن به رستوران استایل اسپرت را انتخاب کرده اید کفش ترینر یک گزینه مناسب برای شما به شمار می رود. این کفش ها از ظاهری اسپرت برخوردار هستند و در رنگ های مختلفی مشاهده می شوند.

کفش های باله یا عروسکی

در واقع کفش های باله که با عنوان کفش های عروسکی نیز شناخته می شوند یکی از پرطرفدارترین کفش هایی است که در استایل های خیابانی و کژوال استفاده می شود. این مدل کفش ها بدون پاشنه هستند و مناسب پیاده روی بیرون منزل می باشند. از دیگر ویژگی های این کفش ها ست شدن ساده ی آن ها با استایل های مختلف است.

اگر دنبال مقاله‌ای هستین که در مورد انتخاب کفش مناسب برای رستوران رفتن بیشتر کمکتون کنه، می‌توانید به مقاله راهنمای انتخاب کفش مناسب رستوران ابریشم سر بزنید. همچنین اگر می‌خواهید بدانید که چگونه کیف، کفش و یا رنگ ناخن خود را با مانتو و لباس هایتان ست کنید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های ۲۰ مدل کیف و کفش زنانه مناسب مانتو مختلف و چگونه رنگ ناخن خود را با انواع لباس و مانتو ست کنیم را مطالعه کنید.

سخن پایانی یکی از مهم ترین بخش های هر استایل استفاده از اکسسوری ها است. لازم است که افراد این نکته را به یاد داشته باشند که نباید در استایل های خیابانی از اکسسوری های پر زرق و برق و شلوغ استفاده کنند.

برای دیدن مانتوهای تولیدی مانتو ابریشم می‌توانید صفحه اینستاگرامی ابریشم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه